viimistään niillä 5. treffeillä sänkyyn eikö niin?!?!?!
onko mahdotonta tapailla vaikka esim parikin kuukautta tai oolalaa jopa enemmän ilman seksiä? ottaisi ihan rauhassa vaan ja tutustuisi. vai tuleeko 'ai sä haluat jotain sellasta vakavaa, morjes' tms?
mikä on pisin aika kun olet tapaillut ja ihastellut seksittä?
äkkiä nyt
10
822
Vastaukset
- MMies
"viimistään niillä 5. treffeillä sänkyyn eikö niin?!?!?!"
No ei. - scale
Mikä kumma määrä toi nyt on? Häh?
Voi sitä naida vaikka ekalla kerralla. Jos sitä vartoilee, että todella tuntee toisen, niin sitä saa vartoilla vuosia ja kuka sitä niin kauan vartoo. - Emmanuele
monta vuotta on mennyt niin että viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn. Yleensä jo toisilla. Miksei ekoillakin.
Jos mies sytyttää mua niin en malta pitää näppejäni erossa! Jos taas tätä tunnetta ei synny niin turha tapailla.
Olen kyllä tuuminut että pitäisikö antaa kaksinaismoralistiselle järjestelmälle periksi ja ruveta pihtaamaan, josko munkin suhteet alkaisi paremmin toimimaan. Mutta se ei oo vaan mua. :)pihtailla, sillä itseään siinä vaan huijaa.
Jos alkaa uskottelemaan itselle, että ei haluta ollenkaan, vaikka ois alapää tulessa, niin oisko siinäkään järkeä? Sortuu helposti typerään rooliin, jota ei osaakaan :)- Emmanuele
suminagashi kirjoitti:
pihtailla, sillä itseään siinä vaan huijaa.
Jos alkaa uskottelemaan itselle, että ei haluta ollenkaan, vaikka ois alapää tulessa, niin oisko siinäkään järkeä? Sortuu helposti typerään rooliin, jota ei osaakaan :)tuntuisi. Täällä palstalla tuntuu vaan suuret ihmissuhdeasiantuntijat olevan sitä mieltä että seksi liian äkkiä pilaa kaiken. Mietin olisiko siinä perää koska, niin, sinkku olen yhä edelleen.
Jos uskoisin heidän neuvojaan niin todennäköisesti tilanne muuttuisi vain siten että olisin yhä sinkku mutten saisi enää seksiäkään. Emmanuele kirjoitti:
tuntuisi. Täällä palstalla tuntuu vaan suuret ihmissuhdeasiantuntijat olevan sitä mieltä että seksi liian äkkiä pilaa kaiken. Mietin olisiko siinä perää koska, niin, sinkku olen yhä edelleen.
Jos uskoisin heidän neuvojaan niin todennäköisesti tilanne muuttuisi vain siten että olisin yhä sinkku mutten saisi enää seksiäkään.usko, että seksi tai seksittömyys suhteen alkua kaataa, jos se on syntyäkseen.
- ei niin
Saattavat olla hukkaan heitettyjä kuukausia ne ja viittaavat vahvasti seksikielteiseen naiseen joka taas ei kiinnosta ketään. Pitäkööt pimppansa.
"mikä on pisin aika kun olet tapaillut ja ihastellut seksittä?"
n. 2 kuukautta. Sen jälkeen yhdessä 4,5 vuotta. Lopulta tuli ero, mutta se ei tuohon alkuun liity mitenkään.Jos kukaan muu ei ehdi ensin antaa.
"mikä on pisin aika kun olet tapaillut ja ihastellut seksittä?"
- 6-7 kuukautta, ei sitä vielä silloin tiennyt mistä jää paitsi, kun oli poikuus tallella.- suhteeseen en
> onko mahdotonta tapailla vaikka esim parikin
> kuukautta tai oolalaa jopa enemmän ilman seksiä?
On.
Jos se tuollaiseksi menee, kyseinen nainen ei enää kiinnosta siinä mielessä.
Seksiä on saatava kahden viikon sisällä ensitreffeistä jos naisella on vakavasti otettava parisuhde mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116