Miehelläni on todella jämäkkä ja suuri kalu, niin paksuudesta kuin pituudestakin löytyy...
joten kertokaahan nyt toiset, varsinkin naiset jotka ovat kokenee samanmoista kalua... kun mies oikeen syvälle peniksen täräyttää niin sattuuko teillä johonkin mahan pohjalle tai ehkä enempikin peräsuolen suuntaan, tulee niin kuin salamana ja menee kyllä heti myös ohi....???
tää juttu vaivaa mua kun toisinaan kovan "pamputuksen" jälkeen vuodan vähäisen määrän verta....
vastatkaa ja kertokaa kokemuksianne!!! Kiitän ja kumarran!!!
liian iso kulli...sattuuko muilla!!!???
8
5158
Vastaukset
Kyllä liian iso tai yli 18cm kalu sattuu ja varsinkin takaapäin, ei tuu mitään kun sattuu mielettömästi,kun osuu kohdun napukkaan.Kerran olin 2 päivää kipeenä ja vaikea nousta edes ylös sängystä.joten haluan mieluummin tyydyttää itseäni pidempään hieman pienemmällä kalulla sopiva n.15-18cm maksimissaan,paksuutta voi olla hieman enemmän sitten!Mutta kai isollakin saa nautintoa,mut miehen tulee olla taitava!
Nauti hitaasti ja lämmeten!- juupsjuups
sama "vika". alkulämmittelyn tarvii olla aika pitkä, että voi suoraan lykkiä sisään. yleensä alussa mennäänkin aina tosi varovaisesti, ennenkun pystyn rentoutumaan ja kunnolla nauttimaan. oon myös huomannut, että mitä rauhallisemmin alussa ottaa, sitä vähemmän paikat seuraavana päivänä arastaa. takaapäin ei ikinä pysty alottamaan. kovan session jälkeen saattaa vessassa käydessä myös verta vähän tulla. "ongelma" se kai tämäkin :D
- eräs vaihtoehto
Kyllähän se iso sattuu.
Toisilla kipu voi myös liittyä endometrioosiin, jos kasvannainen sijaitsee kohdassa, johon penis pamputtaa.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Endometrioosi&p_artikkeli=dlk00119&p_teos=dlk - Isomunan akka
... olekaan, että tavallinen pano sattuu, jos ei nyt ihan mielettömästi runno kuivaan pimpsaan. Jotain vikaa sinulla, jos verta tulee? Käy lääkärissä tarkistuttamassa.
- piilevänä
voi verta tulla.Totuus.
- voi..
piilevänä kirjoitti:
voi verta tulla.Totuus.
tulla myös ehkäisypillerien haittavaikutuksena.
- jos
harrastetaan seksiä usein, esim.pari kertaa päivässä ja oikeen kunnolla. Sillon pidän mielelläni parin päivän tauon tai tehdään rauhallisesti. Jos naisella on tiukka, niin varmaan keskikokoinenkin kalu saattaa satuttaa, isoista puhumattakaan.
- mulla.on iso kulli 28cm
moi.kaikki naiset mulla on tosi suuri penis 28cm.se on tosisuuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955