ONKO enää rakkautta?

epätoivoinen erska

Nykyään ei ole enää romanttisia illallisia kuunvalossa ja kynttilän loisteessa. Naiset ovat piruja ja miehet sikoja (paitsi minä). Irtosuhteet ovat arkipäivää ja pilaavat romanttisten suhteiden synnyn. Siis kysymys on hyvin yksinkertainen... onko olemassa enää sitä vanhan ajan kunnon rakkautta? :/

Tai jos on niin kertokaa ihmeessä mistä sitä löytää?

-epätoivoinen erska-

10

879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä yleistä

älä yleistä erska

• voisi

yleistää?

• ..............................
        voisi kirjoitti:

yleistää?

miehet sikoja (paitsi minä)

Pikkusen repesin. Sinä olet sitten kai NIIN hyvä ihminen että.. Maailmassa on muitakin hyviä ihmisiä, ja tuskin kuulut edes .. "Parhaimmistoon"

• epätoivoinen erska
        .............................. kirjoitti:

miehet sikoja (paitsi minä)

Pikkusen repesin. Sinä olet sitten kai NIIN hyvä ihminen että.. Maailmassa on muitakin hyviä ihmisiä, ja tuskin kuulut edes .. "Parhaimmistoon"

Minua parempaa miestä ei tältä planeetalta löydy ;)

• ..............................
        epätoivoinen erska kirjoitti:

Minua parempaa miestä ei tältä planeetalta löydy ;)

Varmasti on oikeaakin rakkautta, tytöt kai sitten tykkäävät vähemmän itserakkaista pojista. Itse en ainakaan jaksaisi katsella tyttöä, joka näkee vain itsensä

• toki on

On olemassa aitoa rakkautta. Ja on olemassa myös romanttisia kynttiläillallisia kuunvalossa. Mutta kynttiläillalliset eivät ole rakkautta.

Voi kun se olisikin niin yksinkertainen asia ja aina romanttinen, rakkaus =)

Sitä en osaa sanoa mistä sinä sen löydät. Omani löysin parkkipaikalta.

• vatipää

Meille romanttiset illat ja kynttilänvalo on arkea.
      Eli ei se mihinkään ole kadonnut.

• tyttötämänpuoleinen

kyllä on!koska itse elän sellaisessa,en missään yltäkylläisessä romantiikassa,mutta kultani osaa yllättää!minusta jo illalla auringonlaskun katsominen oman kullan kanssa on romanttista.olen ihminen joka on helppo saada onnelliseksi tuollaisilla pienillä teoilla :)

• Se on Rakkautta

On.
      Itse tapasin oman kultani ihan sattumalta, mutta heti hänet nähdessäni minut valtasi tunne, jota en ole koskaan aijemmin tuntenut. En usko "siihen oikeaan" tai ikuiseen rakkauteen tai muuhunkaan vastaavaan paskaan, mutta kun näin hänet, tuntui, kuin kaikki muut olisivat vaijenneet ja haalistuneet. Näin jälkikäteen tiedän, että hän tunsi saman, ja jonain päivänä minäkin kerron että tunsin tuon saman tunteen.

Ennen olin varsin vilkas tapaus, join rellestin ja pidin kauniista ihmisistä. Olen ollut varsin luonnon lahjakkuus koulussa, ja en juurikaan nähnyt vaivaa opiskella, ja pelkkä tunneille saapuminenkin tuntui turhalta. Numeroni olivat aina olleet luokan parhaita, jo peruskouluaikoinani.

Hänen kanssaan rauhoituin, aloin rauhoittua jo ennen kuin aloimme seurustella, en katsellut enää muita, en edes huomannut upean näköisiä ihmisiä jotka kulkivat ohitseni niinkuin ennen, tämä hiukan huolestutti ystäviäni, mutta pian he ymmärsivät, että minulla oli joku tietty mielessä. Aloin käymään ahkerammin tunneilla, osasyynä se, että tiesin että voisin törmätä HÄNEEN, mutta jostain syystä koulukin alkoi kiinnostaa enemmän, ei se numeroihini vaikuttanut, samat ne olivat koko ajan, mutta oma unelmani tulevaisuuden urastani tuntui realistisemmalta kun jaksoin tulla tunneille.
      Myös yleinen elämän tapani rauhoittui, kun hän tuli kuvioihin enemmän mukaan, menneisyytemme ovat kovin samanlaiset, olemme molemmat kokeneet kovia, meillä on ollut pahoja henkisiä ja fyysisiä vastoinkäymisiä ja olemme siksi epäluuloisia.

Nyt olemme olleet jo pidemmän aikaa yhdessä, suhteeseemme ei ole koskaan kuulunut illallisia kuunvalossa tai kynttilänloisteessa, mielestäni se on tekopyhää ja turhaa hempeilyä. En vieläkään usko ikuiseen rakkauteen, "siihen oikeaan" tms. mutta oma kultani on opettanut minulle, että Rakkautta on, ja olemme omalla tavallamme todella onnellinen pari. Meille on tullut paljon kritiikkiä että tunsimme liian lyhyen ajan ennen seurustelua, tai että suhteemme on vääränlainen, kun emme vietä romanttisia kynttiläillallisia tai soittele toisillemme tunnin välein tms. Me olemme molemmat enemmänkin realistisia kuin romantikkoja, emme oleta suhteemme olevan ikuista tai lopullista, emme vanno kuolevamme jos toinen kuolisi, (ystäväparimme hokee tätä) olemme onnellisia siitä hetkestä mikä meillä on, ja siitä miten se meillä on. Meidän romantiikkaamme on se, kun puolittaa ainoan voileipänsä toisen kanssa, tai kun auttaa toista hänen sairastuttuaan, vaikka itsellä olisi tärkeitä suunnitelmia ja paha riski sairastua.

En vaihatisi häntä kehenkään, ja hän on opettanut minulle paljon, ja hän on parasta mitä minulle on ikinä sattunut, ja minä kuulemma hänelle, emme ehkä ole romanttisia, mutta olemme pirun onnellisia. Minä ja mieheni elämme hetkessä, meidän Rakkautemme on erillaista kuin romanttiseten elokuvien, mutta emme me sellaista haluaisikaan.

-Vihdoin Onnellinen Nainen-

• KOSKA sitten on ollut rakkautta?

Koskas ne romanttiset illalliset ovat olleet niin paljon yleisempiä kuin nykyään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe