Sun lempparibiisit?

jikkeee

Mitä susta on Hannan parhaat biisit jos kaikki otetaan mukaan ja saa valita 5.
Mun lempparit on: 1)go go, 2)heart heart beating steady,3)fearless, 4)kiss of life, 5) leave me alonw. Mitkäs sun?

8

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannafani

Kaikki Hannan biisit on yhtä paskoja. Kuheita rallatuksia joita sidukkalehmä laulaa kauhealla äänellä.

• jikkeee

asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...

• hannafani
        jikkeee kirjoitti:

asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...

Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)

• HUUUH
        hannafani kirjoitti:

Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)

Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.

• hannafani
        HUUUH kirjoitti:

Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.

En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?

• Revi siitä.
        hannafani kirjoitti:

En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?

Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"

• Hannan fani forever
        Revi siitä. kirjoitti:

Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"

miten Hannaa sanotaan lihavaksi! Minkalainen sitten on laiha? Mulle aivan sama vaikka hanna paisuiks 200 kiloseks ku tykkäisin siitä siltä ja hänen musiikista! Sanokaapa te Hannan vastustajat yksinkin artisti joka olisi parempi lavalla kuin Hanna ja joka pysyy vireessä paremmin!?

• Hanna fani forever

lemppari biisit on hard luck woman, lovers, when I become me, fearless ja kiss of life, mut täytyy sanoo et kaikki Hannan biisit on tosi hyviä ja joita kuuntelee mielellään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe