Mitä susta on Hannan parhaat biisit jos kaikki otetaan mukaan ja saa valita 5.
Mun lempparit on: 1)go go, 2)heart heart beating steady,3)fearless, 4)kiss of life, 5) leave me alonw. Mitkäs sun?
Sun lempparibiisit?
8
458
Vastaukset
- hannafani
Kaikki Hannan biisit on yhtä paskoja. Kuheita rallatuksia joita sidukkalehmä laulaa kauhealla äänellä.
- jikkeee
asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...
- hannafani
jikkeee kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...
Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)
- HUUUH
hannafani kirjoitti:
Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)
Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.
- hannafani
HUUUH kirjoitti:
Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.
En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?
- Revi siitä.
hannafani kirjoitti:
En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?
Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"
- Hannan fani forever
Revi siitä. kirjoitti:
Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"
miten Hannaa sanotaan lihavaksi! Minkalainen sitten on laiha? Mulle aivan sama vaikka hanna paisuiks 200 kiloseks ku tykkäisin siitä siltä ja hänen musiikista! Sanokaapa te Hannan vastustajat yksinkin artisti joka olisi parempi lavalla kuin Hanna ja joka pysyy vireessä paremmin!?
- Hanna fani forever
lemppari biisit on hard luck woman, lovers, when I become me, fearless ja kiss of life, mut täytyy sanoo et kaikki Hannan biisit on tosi hyviä ja joita kuuntelee mielellään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707