Mitä susta on Hannan parhaat biisit jos kaikki otetaan mukaan ja saa valita 5.
Mun lempparit on: 1)go go, 2)heart heart beating steady,3)fearless, 4)kiss of life, 5) leave me alonw. Mitkäs sun?
Sun lempparibiisit?
8
468
Vastaukset
- hannafani
Kaikki Hannan biisit on yhtä paskoja. Kuheita rallatuksia joita sidukkalehmä laulaa kauhealla äänellä.
- jikkeee
asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...
- hannafani
jikkeee kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta! Tota mä just hainkin...
Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)
- HUUUH
hannafani kirjoitti:
Kiitän ja kumarran. Muistakaa varoa liikaa makkaraa ja sidukkaa jussina ettei kroppa ala muistuttamaan liikaa hannaa :)
Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.
- hannafani
HUUUH kirjoitti:
Varo vaan, ettet näytä liikaa Nicole Richieltä, JOS EDES tiedät kyseisen julkkiksen tai ylipäänsä mistään.
En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?
- Revi siitä.
hannafani kirjoitti:
En tiedä kyseistä neitoa sillä seuraan vaan Hehtoperse-Pakarista, mutta voinen arvata että kyseisellä neidolla ei ainakaan allit hölsky? Hannan juhannus on kori sidukka makkarapaketti atrian possuämpäri?
Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"
- Hannan fani forever
Revi siitä. kirjoitti:
Olet vain kateellinen landelle, joka on saavuttanut enemmän kuin sinä "stadilainen"
miten Hannaa sanotaan lihavaksi! Minkalainen sitten on laiha? Mulle aivan sama vaikka hanna paisuiks 200 kiloseks ku tykkäisin siitä siltä ja hänen musiikista! Sanokaapa te Hannan vastustajat yksinkin artisti joka olisi parempi lavalla kuin Hanna ja joka pysyy vireessä paremmin!?
- Hanna fani forever
lemppari biisit on hard luck woman, lovers, when I become me, fearless ja kiss of life, mut täytyy sanoo et kaikki Hannan biisit on tosi hyviä ja joita kuuntelee mielellään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706