Sukkanauhat

BusinessClass

Arvon naiset: käytättekö sukkanauhaliivejä ja millaisissa tilanteissa? Tänään osui duunien yhteydessä vastaan nainen sukkanauhaliiveissä, ja täytyy sanoa, että säväytti! Konsultit on kivoja!

26

14157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carita30

Käytän yleensä juhlissa ja bilettämässä. Myös joskus töissä, kun oikein haluan olla viimeisen päälle! Mies-kollegat antaneet positiivista palautetta.

• työkavit

"tietävät" Sinulla olevan ihanuudet päällä.

• h:ki verohallinto
        työkavit kirjoitti:

Meillä on Vieno konttorissa,tyylikäs 60 lady.Hänellä näkee usein mustia kiiltäviä ohuitasukkia jotka ovat sukkanauhaliiveihin kiinnitetyt.Olen nähnyt,kun olen asentanut hyllyjä hänen työhuoneeseen.Mukavaa silmäniloa.Käyttäisivät muutkin naiset,olisi erotiikkaa ilmassa.

• Carita30
        työkavit kirjoitti:

Pidän huolen, että valitut tietävät...

• ole tullut...
        Carita30 kirjoitti:

Pidän huolen, että valitut tietävät...

"syötyä kuormasta". Ei ole tullut tuollaista "mainostustarvetta" kun suurin osa miestyötovereista on naimisissa ja harvat poikamiehet eivät tyyppeinä kiinnosta minua. Kyllä ne vapaat miehet haetaan työpaikan ulkopuolelta, työ-olosuhteetkin pysyvät paljon rauhallisempina ja asiallisina. Eikä siellä ulkopuolellakaan tarvitse mainoskeinona käyttää sukkanauhoja. Mies pitää saada kiinnostumaan minusta ihan muilla keinoilla, ellei sitten hae vain yhden illan "tapausta".

• näreet
        h:ki verohallinto kirjoitti:

Meillä on Vieno konttorissa,tyylikäs 60 lady.Hänellä näkee usein mustia kiiltäviä ohuitasukkia jotka ovat sukkanauhaliiveihin kiinnitetyt.Olen nähnyt,kun olen asentanut hyllyjä hänen työhuoneeseen.Mukavaa silmäniloa.Käyttäisivät muutkin naiset,olisi erotiikkaa ilmassa.

Meil on kans konttoris yks Lyydia 87v ja se usein on pelkäs sukkanauhavyös, sukis ja tosi korkeis kengis duunis. Pyllistelee ja levittelee itteensä varsinki mun pöydäl. Voi perkeleen ääliö...Toimistos ja Vieno... Buahhaahhaaa
        Terv.-xxx-xxx-

• Seija Business

PUKEUTUMINEN on tyylikkyyttä.Pukeudun sukkanauhaliiveihin sekä mustiinsukkiin,myös korkokengät ovat työssä.Olenhan myyntijohtaja.Hame polvenpituinen.

• Upeeta, jatka samaan tyyliin.

• joskus!

Käytän joskus, eikä edes tilanne ole mitenkään määräävä. Jos tulen "sukkamielelle", voin laittaa sukat ja sukkanauhaliivit, mutta silloinkin enimmäkseen stay-upit niiden helppouden takia.

Vähän kyllä ihmetytti tuo alkuperäisen kysyjän teksti, samoin nämä pari kommenttia siihen. Mistä esimerkiksi alkuperäinen kysyjä TIESI että kyseisellä konsultilla oli sukkanauhaliivit. Oliko hän ilman hametta tai jopa käytiinkö sitä "konsultoimassa" sivuhuoneessa. Jos minä käytän sukkia ja sukkanauhoja, kukaan ei näe onko minulla sukat vai sukkahousut. Tapanani ei ole hilata hameen helmaa niin ylös tai istua rumasti, että sukkanauhat näkyy. No jos sukat ja sukkanauhat on tullut laitettua iskumielessä, niin silloinhan niitä vilautellaan, itse en tätä konstia käytä.

• BusinessClass

Istui hieman huolimattomasti ja hame nousi sen verran, että pitsinen sukanreuna ja sukkanauha näkyivät; kaunis näky! En voinut olla kommentoimatta myöhemmin ja kertoi käyttävänsä useinkin.

• ei ole

Aikaisemmin siul kertonut siitä"istumisesta"rumasti-Ei se ole rumasti istuttu jos kanssamatkustajat toteaa mitä siellä hameenalla on?Hyvää RumastiIstuvaa Juhannusta!.

• Aulis Pasi Antero
        BusinessClass kirjoitti:

Istui hieman huolimattomasti ja hame nousi sen verran, että pitsinen sukanreuna ja sukkanauha näkyivät; kaunis näky! En voinut olla kommentoimatta myöhemmin ja kertoi käyttävänsä useinkin.

Meillä on työyhteisössä lehtori joka käyttää sukkia sekä liivejä.Joskus tiukka hame paljastaa mitä alla on.Olen myös nähnyt,kun hän on kumartunut ,liivin nauhat.Jos on kauniit sääret niin kyllä käy!

• Nimetön
        Aulis Pasi Antero kirjoitti:

Meillä on työyhteisössä lehtori joka käyttää sukkia sekä liivejä.Joskus tiukka hame paljastaa mitä alla on.Olen myös nähnyt,kun hän on kumartunut ,liivin nauhat.Jos on kauniit sääret niin kyllä käy!

Lehtori tai Sinä pitäneet kesäloman.Kerro jos sillai vilahtaa,vain kesän huviksi,mä lähen aamukahville.

• Stay-upit eri asi kuin aidot nylonsukat.Ne näyttääkin erillaiselta.

• Nyloneita käyttänyt
        ffnylonsukat kirjoitti:

Stay-upit eri asi kuin aidot nylonsukat.Ne näyttääkin erillaiselta.

Aidot nylonsukat ovat hankalat käytössä koska ne joustavat huonosti ja rikkoutuvat herkästi. Nykyihminen ei taida edes tietää millaiset ovat aidot nylonsukat.

• Nyloneita käyttänyt kirjoitti:

Aidot nylonsukat ovat hankalat käytössä koska ne joustavat huonosti ja rikkoutuvat herkästi. Nykyihminen ei taida edes tietää millaiset ovat aidot nylonsukat.

Aitoja nylonsukkia erilaisia.Toiset ei jousta ja toiset joustaa vähän.
        Ei ne mee rikki sen herkemmin kuin muutkaan nylonsukat.Niitä pitää osata huoltaa..

• Nyloneita käyttänyt kirjoitti:

Vanhoja nylonsukkiakin on erilaisia.Halvat on karkeita kalliimmat on sileitää.
        Kirppiksellä usein halpaversioita.

• saumanylonit

Upeaa, että löytyy naisia jotka uskaltavat pukeutua naisellisesti. Vaimoni kuuluu myös niihin. Hän käyttää sukkanauhaliivejä ja AITOJA 50-luvun tyylisiä nylonsukkia myös töissä. Ne on todella naisellisen seksikkäät! Etenkin kun ne yhdistetään korkeakorkoisiin pistokas mallisiin kenkiin jotka läpsähtävät kiihottavasti kävellessä. Niille jotka sanoo että nylonit ei sovi pistokkaiden kanssa sanoisin, että harjoituksen puutetta. Olisi ihanaa tavata samanhenkisiä vaikka "nylontapaamisen" merkeissä.
      t.Saumanylonpari

• -xxx-xxx-

VOI VITUN ÄÄLIÖT PERVOT ÄIJÄT. LUULETTEKO, ET TOMMONEN PASKA MENEE LÄPI. NOIST TEIÄN KIRJOTUKSISTA LIMANEN FANTASIA PAISTAA LÄPI KU AURINKO TELTTAKANKAASTA. MÄ HÄPEEN TEITÄ...

ja oikein hyvää juhannusta kaikille oikeille naisille

T:Kääkkä33(m)

• Lebso

HÄHÄ ! Sä oot HYVÄ JÄTKÄ !

• Tea 32
        Lebso kirjoitti:

HÄHÄ ! Sä oot HYVÄ JÄTKÄ !

Mulla on sukat ja sukkanauhaliivit ihan jokapäiväisessä arkikäytössä, koska teen istumatyötä (pankissa), enkä kyllä koe niitä mitenkään ihmeelliseksi, onhan mulla nyt yleensä rintsikatkin päällä, eikä siitäkään mikään suuri haloo nouse. Se on vaan mukavuuskysymys, sukkiksissa kun tahtoo hikoilla herkemmin, kun koko päivän istuu. Tuskin mieskolleeganikaan pitkissä kalsareissa itseään hautoo.

• Tea 32 kirjoitti:

Mulla on sukat ja sukkanauhaliivit ihan jokapäiväisessä arkikäytössä, koska teen istumatyötä (pankissa), enkä kyllä koe niitä mitenkään ihmeelliseksi, onhan mulla nyt yleensä rintsikatkin päällä, eikä siitäkään mikään suuri haloo nouse. Se on vaan mukavuuskysymys, sukkiksissa kun tahtoo hikoilla herkemmin, kun koko päivän istuu. Tuskin mieskolleeganikaan pitkissä kalsareissa itseään hautoo.

Hieno että joku käyttää aitoja nylonsukkia.Olis kiva olla samassa työpaokassa...

• Martti 32

Kuljeskelen usein konttorissamme nylonsukissa ja liivissä. Olen kaikkien ihastus.

• Siis sinä käytät nylonsukkia, hienoa.Mistä ne muut tietää, että käytät?

• M+60v.
        ffnylonsukat kirjoitti:

Siis sinä käytät nylonsukkia, hienoa.Mistä ne muut tietää, että käytät?

Nylonit tai ei, mutta sukat kummiskin naisella syytä olla, siis mitkä kiinnitetään soljilla sukkanauhoihin eli sukkanauhaliiveihin, vaihtoehtona tietysti korsetti. Kyllä siinä miehen mieli virkistyy kun haluttava nainen riisuu hameensa alta paljastuu kaunis alusasu sukat ja pala paljasta reittä. Se on todella hot !

• sukkanauhat kunniaan

Sukkanauhat naisella ovat todella kiihottavat. Esim. jos tanssiessa huomaa naisella olevan sukkanauhat , kunnioitukseni tätä naista kohtaan kasvaa valtavasti. On hienoa jos joku vielä uskaltaa olla naisellinen nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe