Aiheesta jälleen kerran:
Käväisen joskus palstalla ja jätän jälkeeni muutaman neutraalin puoleisen kommentinkin, aivan omaan nimimerkkiin saakka ei kiinnostukseni riitä. Monikulttuurisuhteet kylläkin kiinnostavat, koska itse kuulun jengiin, olen myös maastamuuttaja ja asun ulkomailla, tosin en puolisoni maassa. Osallistun siis joskus keskusteluun, mutta jätän kansainväliset yksityiskohdat selittämättä.
Puolisoani on kautta aikojen nimitelty pizzanpaistajaksi, karvaranteeksi, käkkäräpääksi, mustaksi makkaraksi, loiseksi, sossukassan elätiksi, hyväksikäyttäjäksi… Itse olen ollut kaikkea läskin blondin ja patjan väliltä.
Harvaa näyttää kiinnostavan se tosiasia, että kommenttieni takana olen urheilullinen suomalainen insinöörimies ja puolisoni on viehättävä vaalea tanskalainen nainen. Yhteinen kotimme on Saksassa. Livenä tätä raavasta äijää harvemmin haukutaan läskiksi blondiksi, vaimo sen sijaan laittaa joskus kotona ilokseni hyvää pizzaa.
Olisi jo aika että nämä älyttömyydet palstalta loppuvat monia periaatteessa ihan asiallisia aloituksia pilaamasta. Kellonajoista voi päätellä kun yksikin tyyppi herää vasta puolenpäivän maissa ja heti ensimmäiseksi heittää haukkumakierroksen palstan eri keskusteluissa. Kaveri ei sekunniksikaan pysähdy miettimään, kuka on mahtanut keskusteluun osallistua, kunhan massapostittaa aina sitä samaa sontaa. Saas nähdä kuka täällä juhannuksiltanakin ypöyksin roikkuu aukomassa päätään :-D
Ei muuta kuin turpa tukkoon ja kaikille muille mukavaa juhannusviikonloppua!
Kebab-puoliso?
5
1040
Vastaukset
- ei sua usko
oikeesti olet loiskasvattaja!
- jo...
... ilmottautui :-D
- miten mahdottoman
hienoja vastauksia tänne on heti tullut kun joku puhuu järkeä.
On jännä huomata että jos joku pyytää kommentteja saksalaisesta, englantilaisesta tai muuta "eurooppalaistuneesta" puolisostaan niin vastauksia ei tule ollenkaan, mutta heti jos jätetään mainitsematta puolison kotimaa niin se oletetaan karvakädeksi, kebabinpaistajaksi, lasten raiskaajaksi jolla on säälittävä, läski suomalainen vaimo.
Nää 15 vuotiaat vanutupot uhoaa keskustelupalstoilla kun ei ole muita sosiaalisia kontakteja.
Mä olin täällä juhannusaattona klo. 20.00 siksi että asun ulkomailla ja täällä keskikesän juhlaa juhlitaan vasta huomenna :D - Harvinainen otus
Kiitos hyvasta kirjoituksesta, johon luonnollisesti jo satoi asiattomia ja typeria vastauksia. Toivon etta asialla on juuri imbesilleja teineja, jotka jossain vaiheessa kasvavat aikuisiksi tai siirtyvat tyhmyyttamaan jotain toista palstaa, silla olisi oikeasti kivaa keskustella hyvista aiheista monikulttuurisissa suhteissa elelevien tyyppien kanssa. Pahempi juttu on se, jos hairikot ovatkin oikeasti aikuisia ihmisia, joilla ei ole parempaa tekemista kuin kaada taalla ilmaisemassa itseaan mahdollisimman typeralla tavalla.
Mina olen kaymassa palstalla koska meillapain ei vieteta juhannusta ollenkaan! Snif! Sen sijaan kunnon kemut ovat tulossa tuossa heinakuun alussa.
Kirjoitus- ja keskustelurauhaa kaikille mokusuhteilijoille! Eniten minua ihmetyttää se, että jos/kun kerran monikulttuurisessa suhteessa asuu, niin miksi ei voi rekisteröidä omaa nimimerkkiä ja käyttää sitten jatkossa pelkästään sitä!
Jos omat kirjoitukset on sitä tasoa ettei omalla nimimerkillä voi kirjoittaa niin silloin saattaisi olla parempi ettei kirjoita lainkaan.
Uskoisin että taso kummasti paranisi jos kaikki rohkeasti omalla nimimerkillään tänne kirjoittelisi. Tai ainakin voisi sujuvasti hypätä yli kaikki "huuhaa" nimimerkkien käyttäjien viestit :).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398