Tämä sarja tulee jo korvist ulos!!!!!!!!
Oikein pahaa tekee, kun tämä sarja jatkuu jatkuu ja JATKUU!! MILLOIN TÄMÄ JÄÄ OIKEIN TAUOLLE NELONEN!?!
Kyl olis jo aika!!!!
happee! happee! happee!
NELONEN HAPPEEE!!!!!!
6
912
Vastaukset
- nm ää
Onko sitä televisiota sitten pakko katsoa aina siihen aikaan ja vieläpä neloskanavaa, kun kyseinen ohjelma tulee?
Paras saippuasarja. - joku
Samaa mieltä PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH:n kanssa. Ei lopu ikin ja samaa jauhetaan jaksosta jaksoon...Huh, huh! Vaik täytyy kyl myöntää et sarjaan jää koukkuun, ja katon niit:D
- päivien viemää
hahah
- jen-
jotkut jostka eivät pidä sarjasta varmaan tahtovat että se jää tauolle. fanit taas ei... se on kyl mielipide kysymys.
- ^Sonkku^
et siis tykkää tästä sarjasta. kun haluat että se jää tauvolle. mää voisin kattoo päivienviemää aina! :D
- Äsh!
Mikä pirun into siinä sarjassa oikein on?!?! Siis satuin katsomaan muutama päivä sitten ja nää on jossai perkeleen sodassa!?! Sitten oli aikasemmin jotki pirun UFOt??!?! Eikö tän pitäs olla joku perhesarja? Antakaa mun kaikki kestää. Nyt vedän itteeni turpaan koska selitin niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657