Olen lähdössä Saksaan ja ajattelin yöpyä gasthauseissa, B&B, jne. Kuuluuko yleensä lakanat ja pyyhkeet yöpymishintaa? Jos ei kuulu tietääkö joku paljonko suurinpirtein msksaa per henkilö? Kiitos asiallisista vastauksista.
Kuuluuko lakanat hintaan
4
494
Vastaukset
- kuuluu!
ole huoletta!
- danza
Kaikki (ja usein vähän enemmänkin) kuuluu hintaan. Saksassa saa usein positiivisesti yllättyä palvelun ja vieraanvaraisuuden hyvästä tasosta.
Jonain perushintana voisi heittää vaikka 60 eur/yö/2-hlön huone.- kuuluu!
Toukokuu, Saksa, Unkari, itävalta.
Kallein gasthofin 2h huone oli Baijerissa, 55E kahviaamiaisineen.
Yleisin taso 50E, jossain 40E.
Halvinta Unkarissa Dunaföldvarissa.
2h, kaksi yötä, siisti, tilava huone kylppärillä ja reilulla keittiöllä koneineen, astioineen ym. 40E
= 10E /hlö/vrk.
- Alkuperäinen kysyjä
Kiitos vastausista. Nyt jää matkalaukkuun enemmän tilaa.
Oletteko varanneet huoneen/huoneet jo Suomesta vai saako nukkumapaikan neljälle hengelle heinäkuussa paikanpäällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645