riika ja vilna

ensikertalainen

Matkakuume syksyllä tehtävää matkaa kohden kasvaa siinä määrin, että lentojen varaus on käsillä.Aikaa on perillä 4 päivää, joten onko järkevää lähteä katsastamaan Vilnaa bussilla Riikasta, kun Riikaan mennään vai tuleeko liian kiirus. Kauanko mahtaa bussimatka sinne kestää? Syysloman edulliset lennot Milanoon näyttivät Ryanairilla loppuneen...vaikka mieli tekisi etelämpään.

3

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bamse Brön

www.eurolines.com vaihtoehtoisesti tuo pääte vaikka LT ja tutkaile matka aikoja. Riiasta jokatoinen päivä menee juna vilnaan, myös www.airbaltic.com antaa joskus halpoja lentoja. (liepaja-riika noin 3LT= 5 €) http://www.1188.lv/satiksme/ tuolta voit hakea myös junien aikatauluja/bussien/paikallisliikenteen kuten myös
      http://www.railfaneurope.net/misc/timetabl.html tuolta josta löytyvät kaikkien euroopan maiden juna aikataulut.
      Riiassa ja (Jurmalassa) aika tosin voi vierähtää mukavasti varsinkin kun tuonne Vilnaan on jonkin verran tuota matkaakin.
      Itse olen menossa elokuussa 6 yötä, joista 2 Riiassa ja 4 Klaipedassa, menomatkalla junalla Klaipedaan, Vilna ja tulomatka bussilla Liepajaan josta lento Riikaan ja yö riiassa josta Ryan tuo kotiin. Teksti on valitettavan sekavaa, josta nöyrä pahoittelu.
      Hauskaa matkaa

• justusn

Ensin ryanilla tampereelta riikaan tai air balticilla helsingistä riikaan ja riikasta bussilla vilnaan... näin on järkevin...

• justus n

ryan air
      easy jet tallinnasta
      german wings
      air berlin

ja hakukone www.seat24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60