Kauanko menee oleskeluluvan käsittelyyn, jos kosovolainen hakee oleskelulupaa Suomeen? Olemme naimisissa.
Onko yleistä, että saa kielteisen päätöksen?
Oleskelulupa
5
1258
Vastaukset
- mutta toivottavasti
käsittelyaika on nopea :) Toivottavasti saat miehes nopeasti Suomeen. Onnea! :)
- ALBAANIT
ovat todella ihania ihmisiä!
- Ei voi tietää
Kielteinen oleskelulupapäätös ja lumeliittoepäily.
- myöhemmin
olleesi lumeliitossa. Sinun tunteitasi ei tässä kukaan epäile. Varoittajat pelkäävät hyväksikäyttäjien invaasiota.
Riippuu ihan kokonaan siitä, kuinka kauan olette toisenne tunteneet ja kauanko olette olleet yhdessä "ihan käsi kädessä" eikä mitään pelkkää nettiseurustelua. Jos olette riittävän kauan aikaa saman katon alla asuneet, niin lupa tulee muutamassa viikossa. Mutta jos etupäässä pelkkää nettiseurustelua, niin voitte varautua kielteiseen oleskelulupapäätökseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398