130707 aukeaa taivas ja tuo 275 minuuttia on saatavilla!
Alppu-DVD
8
1010
Vastaukset
- 348cid
Toivottavasti ei taas siirry julkaisupäivä.
Tuonhan piti ilmestyä jo 9. toukokuuta. - Laurenz
On tuota dvd:tä kyllä odotettukin jo kuin kuuta nousevaa! :D Toivottavasti se päivä ei taas siirry... Kyllä harmittaa jos siirtyy...
- ja se on vain
todellisille alpun ystäville kasattu teos, asiaan vihkiytymättömät todennäköisesti saattavat pettyä.
On kasattu kaikesta saavilla olevasta materiaalista,
ts. kunnianosoitus muusikkoa kohden hänen tekemästään työstä suomirokin suhteen. - cabsalom
ja se on vain kirjoitti:
todellisille alpun ystäville kasattu teos, asiaan vihkiytymättömät todennäköisesti saattavat pettyä.
On kasattu kaikesta saavilla olevasta materiaalista,
ts. kunnianosoitus muusikkoa kohden hänen tekemästään työstä suomirokin suhteen.Olen asiaan vihkiytynyt, ja tuo on saatava! Rahaa ei vaan juuri nyt ole...
- nähnyt, sitten
cabsalom kirjoitti:
Olen asiaan vihkiytynyt, ja tuo on saatava! Rahaa ei vaan juuri nyt ole...
sun kannattaa sijoittaa siihen, eli vihkiytynyt asialle.
Tuo teos on vain fanaattisille faneille. - cabsalom
nähnyt, sitten kirjoitti:
sun kannattaa sijoittaa siihen, eli vihkiytynyt asialle.
Tuo teos on vain fanaattisille faneille.No en ole elävänä nähnyt, mutta pidän kyllä itseäni ihan tarpeeksi fanaattisena Albert-, Hurriganes-, Remu-, Cisse-, Ile- ja Louhivuori-fanina.
- Nimetön
hmm..nyt on mennyt jotain ohi..eli mikä DVD..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850