Muistoja Hurriganesista

nuoruudesta

Muistan että ns. kovat heebot kuunteli Hurriganesia ja ne sanoi että kyseessä on tosi kova yhtye. Itsekkin sitä sitten joskus kuuntelin ja taisipa minulla olla joku kopiotu kasettikin. Ihan kohtuu saundit oli niissä biiseissä, mutta sanaakaan en niistä ymmärtänyt, luulin aina että johtui engalnnin kielen taidostani. (Epäilen että nämä hurriganes fanittajatkaan eivät ko. sanoja sen paremmin ymmärtäneet, koska olivat 5-6 miehiä mitä tuli englannin opetukseen) No nykyään olen muutamia kertoja kuullut ko. kappaleita radiosta ja aloin sitten oikein ihmetellä kun en saanut sanoista selvää vieläkään vaikka käytän englantia työssäni päivittäin. No tulihan nuo sanoitukset sitten löydettyä netistä ja täytyy sanoa että osa niistä meni kyllä vieläkin ohi, ei sillä ettenkö olisi ymmärtänyt sanoja mutta niiden merkitys jäi tyhjäksi. No ihan menevää musiikkiahan tuo on vieläkin, enkä siis halunnut mitenkään mollata ko. yhtyettä, kunhan kirjoittelin ajatuksiani :)

5

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkin

Remuhan ei ole koskaan opiskellut englantia ja laulujen sanat kirjoitettiin Remulle foneettisesti.

Mutta ei se aina ole suomalaisuuden vikaa.
      Minä en saa John Fogertyn sanoista selvää vaikka englanti on JF:n äidinkieli. Mutta onko sillä väliä.

• Ganesfani

Mitä sillä on väliä saako niistä sanoista selvää, pääasia että laulaavat.. :D

• LOOPILUU MAMA!
        Ganesfani kirjoitti:

Mitä sillä on väliä saako niistä sanoista selvää, pääasia että laulaavat.. :D

Thäts Rock 'n Roll babe! Ei sillä mitään vitun sanomaa halutakkaan julistaa. Kunhan pistää jalan studaamaan kato! Ja mimmeillä vako kastumaan ! ou JEES!!!

• ilona57
        LOOPILUU MAMA! kirjoitti:

Thäts Rock 'n Roll babe! Ei sillä mitään vitun sanomaa halutakkaan julistaa. Kunhan pistää jalan studaamaan kato! Ja mimmeillä vako kastumaan ! ou JEES!!!

Nykyään nuoret on tarkkoja mitä lauluissa sanotaan, pelkkä jytinä ei riitä, ne myös ymmärtää sanat paremmin kuin mitä me aikoinaan.

• Nykynuoriso...
        ilona57 kirjoitti:

Nykyään nuoret on tarkkoja mitä lauluissa sanotaan, pelkkä jytinä ei riitä, ne myös ymmärtää sanat paremmin kuin mitä me aikoinaan.

vaikka mutki luokitellaa nykynuoreks nykyää..
        niin en mä kyllä oo hirveen tarkka sanoissa, kunhan se musiikki ja laulu yhdessä kuulostaa hienolta ja upealta :D ja mun iskäkin on kuunnellu hurriganesii 12 v lähtien ja saman ikäsenä mäkin rupesin fanittaa hurriganesii enkä oo niinkuin suurin osa nuorista jotka fanittaa hevii tai metalli mussiikkii. Olen aina toivonut että olisin nähnyt vielä tänäkin päivänä Legendaarisen Hurriganesin soittamassa ;D mutta minkä sille mahtaa jos syntyi jo sillo ku oli liian myöhäistä. Rip Cisse ja Albert :D Oon mä kyllä kerran nähny Remun livenä Ristiinassa :D soittamassa. ja se on parhaita muistoja elämässäni ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      73
      3121
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2063
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe