Olen tässä pohtinut huomista 28 hääpäivää ja miten sitä viettäisin kun tämä avioliittokaan ei ole ollut enää moneen vuoteen onnellinen. En tunne itseäni onnelliseksi, mutta vaimo tuntee koska hän on saavuttanut sen mitä hän on aina halunnut rikkautta ja maallista mammonaa ja siihen ryhmään minä en sovi, onnellinen olen kun saan taas palata töihin loman jälkeen siellä tunnen että olen jotakin ja siellä on ne ihmiset jotka välittää kotona tunnen olevani vain renki joka tekee muuta saa kiitokseksi maininan että et osaa mitään. Kaikkein vaikeinta on se että en ole saanut ystäviä täältä paikkakunnalta kun en käy kapakoissa enkä muissakaan menoissa ja tunnen itseni vähän ulkopuoliseksi ihmiseksi.
28 hääpäivä
pauliini
1
624
Vastaukset
jo susta tosissaan tuntuu tuollaiselta niin tuumaappa se sun avioliitto, laita hyvät puolet ja huonot puolet puntariin ja kato mikä on tulos. Sitten teet sen mukaan. Meille on annettu vain yksi elämä älä tuhlaa sitä. Etsi uusi rakkaus:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398