Tropiclandia!!

essssssi

viihtyykö tropiclandiassa koko päivän vanhempikin porukka? meillä tyttö 14 ja varattiin juuri hotelli vaasasta ja tarkoitus mennä toisena päivänä wasalandiaan ja toisena tropiclandiaan. Tyttö tykkää vielä käydä vesiliukumäissä jne.. Eli onko ne vesiliukumäet tarkoitettu ihan pienille?? vai viihtyykö niissä vielä 14 vuotiaskin?

Entäs wasalandia? aiemmista keskusteluista luin että se olisi enemmän vain pienille jos joku viitsis niin voisiko laittaa että mitä siellä on semmosta mikä käy 14 vuotiaalle?? tyttö tykkää hyppi trampalla ja muutenkin tehdä kaikkea!

KIITOS JOS JOKU VASTAA!! JOS EI VIITSI NI EES JOHONKIN JOS VASTAISI!! ;)

5

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azddab

Tropiclandia OK, liukumäet on aikuisillekin. Mutta Wasaölandiassa ei ole 14-vuotiaalle paljoa mitään.

• sieltää..

oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/

• Marcuss
        sieltää.. kirjoitti:

oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/

Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
        Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;)

• ........
        Marcuss kirjoitti:

Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
        Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;)

kyllä mekin luultiin että siellä olis jyrkkiä liukumäkiä kun mainoksista ja sielt portin ulkopuolelta katottiin niin näytti tosi hyviltä mut eipä ollut.. ja sekin mmitä mainostetaan seliukumäki mis on " hirviön pää " ni sekin oli parempi vaikkei sekään mikään hyvä:D

• 237

Tropiclandiassa on 14 vuotiaille kivoja mäkiä,,mutta wasalandiassa jotkut laiteet olivat rikki kun käytiin ja aika pienille tarkoitettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60