Ensimmäistä kertaa lasteni kanssa suunnittelen jouluksi matkaa. mutta kun ei oikein löydy mieluista kohdetta.
Minne lähtisitten jos olisi mahdollisuus.
Jouluksi ihana paikka
3
1443
Vastaukset
- seffe
amerikkaan lähtisin.
- menetkin
niin on jo kiirus joulumatkoja varaamaan!!! Jos meinaan siis "pakettimatkoja" olit ajatellut...Joulun matkat varataan ensimmäisinä, kun talvimatkat tulevat edellisenä keväänä myyntiin eli vaihtoehdot saattavat olla jo vähissä! Ja jos itse olisin matkalle lähdössä, niin Dubaihin menisin. Rantaelämää, kaupunkihälinää, shoppailua, vesipuistoja, safareita, hyvää ruokaa, sopivan eksoottista kulttuuria, siisti&turvallinen, edullinen -mitä muuta vois vielä lomalta toivoa?
- dontendaalenfå
Tulkaa tänne lappiin lomalle. Rovaniemelle. Täällä on santapark, arktikum, hotelli santaclaus, se "oikea joulupukki" poroja, Hotellipohjanhovi (aikuisille paljon virikkeitä) kiva pieni kaupunki, varsinkin talvisin :) Ohjelmaa myös nuorille, esim: elokuvateatterit, Ounasvaaran laskettelukeskus, hiihtomajat, vaaranpäällä mökkejä joissa voi lomailla... :) Ehanaa asua täällä. Asuin 30 vuotta helsingissä ja tänne muutin työn perässä kuukaudeksi, rakastuin heti ja tänne jäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657