Hei!
Osaako kukaan kertoa tarkemmin Ikaalisissa toimivasta Artistikoulutuksesta? Hakuaika on parhaillaan menossa ja olen ajatellut hakea!
Millä edellytyksillä opiskelijat valitaan - onko vaikea päästä sisään? Miten opetus käytännössä tapahtuu ja mitä koulun aikana oikeasti oppii? Yms?
Artistikoulutus Ikaalisissa
5
1060
Vastaukset
- mar
Lisätietoja saat tästä osoitteesta. http://aikkari.lpkky.fi/artisti/
- kihhuli
Heips! Nyt reippaasti hakemaan vaan. Olen itse tuon koulun käynyt ja voin suositella lämpimästi. Siellä on perushaun lisäksi pääsykokeet joihin kutsutaan ja siellä haastatellaan ja annat siellä laulunäytteen. Koulussa oppii niin paljon ettei kaikkea saa edes vastaanotettua. mm. laulua,esiintymistä,teoriaa, yrittäjyyttä, bändin kanssa toimintaa, levyn tekemistä ja aivan kaikkea mitä keksiä saattaa. Kurssin aikana tehdään myös levy jossa jokaiselle tehdään oma biisi =) Mahtava koulutus ja antaa hyvät eväät toimia artistin uralla.
- -Artisti-
Ikaalisten artistikoulutuksen hakuaika 10.9.2007 alkavaan koulutukseen päättyy 3.8.2007!!!
- kouluttajia
kannattaa tehdä hyvätasoinen ääninäyte ammattilaisen luona ja sinun pitää olla myös työtön työnhakija sisään päästäksesi.
- hakija voi olla myös
... määräaikaisessa työssä... voi perustella että työt on päättymässä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645