Minkämaalainen on kumppanisi ?

nainen vai mies

Kenen kanssa seurustelet ?

59

10515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenula

tulee Irlannista.

• HARKITSEN

Minulla sohde suomalaiseen ja tunisialaiseen mieheen . Molemmissa paljon hyvää ja molempien kanssa ihanaa .Onneksi kaikki on mahdollista ja vapaaehtoista....

• Evelyn...

albanialainen mies.

• Yang

On kiinalainen.

• Tsutsan
        Yang kirjoitti:

On kiinalainen.

että kiinalainen nainen on maailman paras vaimo?

• Yang
        Tsutsan kirjoitti:

että kiinalainen nainen on maailman paras vaimo?

Kun minulla on kiinalainen mies ja hyvä on:)

• Feliza

on Marokosta.

• jo toista vuotta

...irlantilaisen naisopiskelijan kanssa "tositarkoituksella". Kaunis, vihreäsilmäinen, tummahiuksinen. Luonteeltaan tulisen temperamentin omaava luonnonlapsi.

• minä vain

Olen naimisissa opiskelija "pojan" kaa joka tulee Etiopiasta...asumme kyl Suomessa.Naimisissa n 1 ja 2kk...ihanaa on!!!!

• taas......

ranskis miehen kanssa

• slaavi

Aviomieheni on bulgarialainen.

• katinka

on ahkera ja iloinen hollantilainen :)

• Yumna

Mies on Marokkolainen.

• ååååååååååååååååååååååååååå...

Gambialainen

• senegalilainen

Mun mies siis Senegalista! Tämä nyt ei tähän palstaan liity, mutta kiinnostais tietää tästä gambialaisesta lisää... kauanko ootte ollu yhdessä? Missä asutte? jne... täällä kun niin harvoin kukaan puhuu Länsi-Afrikkalaisista miehistä... :)

• ara71

mun mies on intiasta,ja yhessä ollaan oltu 7v.ja kaksi ihanaa lasta ja kolmas tulossa.

• myoskin

...Intialainen mies. Lasta odotellaan.

• minullakin...
        myoskin kirjoitti:

...Intialainen mies. Lasta odotellaan.

... ihana intialainen mies ;)

• .....
        minullakin... kirjoitti:

... ihana intialainen mies ;)

Myös mulla on intialainen mies, naimisissa 1,5 vuotta ja Suomessa asutaan :)

• 23 VASTAUST