Minkämaalainen on kumppanisi ?

nainen vai mies

Kenen kanssa seurustelet ?

59

10515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenula

tulee Irlannista.

• HARKITSEN

Minulla sohde suomalaiseen ja tunisialaiseen mieheen . Molemmissa paljon hyvää ja molempien kanssa ihanaa .Onneksi kaikki on mahdollista ja vapaaehtoista....

• Evelyn...

albanialainen mies.

• Yang

On kiinalainen.

• Tsutsan
        Yang kirjoitti:

On kiinalainen.

että kiinalainen nainen on maailman paras vaimo?

• Yang
        Tsutsan kirjoitti:

että kiinalainen nainen on maailman paras vaimo?

Kun minulla on kiinalainen mies ja hyvä on:)

• Feliza

on Marokosta.

• jo toista vuotta

...irlantilaisen naisopiskelijan kanssa "tositarkoituksella". Kaunis, vihreäsilmäinen, tummahiuksinen. Luonteeltaan tulisen temperamentin omaava luonnonlapsi.

• minä vain

Olen naimisissa opiskelija "pojan" kaa joka tulee Etiopiasta...asumme kyl Suomessa.Naimisissa n 1 ja 2kk...ihanaa on!!!!

• taas......

ranskis miehen kanssa

• slaavi

Aviomieheni on bulgarialainen.

• katinka

on ahkera ja iloinen hollantilainen :)

• Yumna

Mies on Marokkolainen.

• ååååååååååååååååååååååååååå...

Gambialainen

• senegalilainen

Mun mies siis Senegalista! Tämä nyt ei tähän palstaan liity, mutta kiinnostais tietää tästä gambialaisesta lisää... kauanko ootte ollu yhdessä? Missä asutte? jne... täällä kun niin harvoin kukaan puhuu Länsi-Afrikkalaisista miehistä... :)

• ara71

mun mies on intiasta,ja yhessä ollaan oltu 7v.ja kaksi ihanaa lasta ja kolmas tulossa.

• myoskin

...Intialainen mies. Lasta odotellaan.

• minullakin...
        myoskin kirjoitti:

...Intialainen mies. Lasta odotellaan.

... ihana intialainen mies ;)

• .....
        minullakin... kirjoitti:

... ihana intialainen mies ;)

Myös mulla on intialainen mies, naimisissa 1,5 vuotta ja Suomessa asutaan :)

• 23 VASTAUST

SIISTII NOIN MONTA VASTAUSTA JA MELKEIN KAIKKI ASIALLISIA . ONNEE HEI KAIKILLE TEILLE JOTKA RAKASTATTE KULTTUURIEROISTA HUOLIMATTA , MUN KULTA EI OLE VIEL TÄÄLLÄ , MUT ... JATKAKAA HIENOO PITKÄÄ LISTAA JA JAKAKAA RAKKAUTTA , SITÄ ME KAIKKI KAIVATAAN ...

• Nimetön

minun saksalaiseni, ihana mies!

• marjastajAtar
        Nimetön kirjoitti:

minun saksalaiseni, ihana mies!

venäläiseni.

• vielä minun

bosnialaisenikin.

• I LOVE ALGERIA

...On tietysti minun ALGERILAINEN ;) Onnea kaikille,jotka elävät kansainvälisessä suhteessa. Ihanaa ja kuumaa kesää =)

• on tietty

Kultani on iraninkurdi

• nigerialainen

Ja perhe koossa jo kohta puolivuosisataa.
      Pistääkö joku paremmaksi?
      Olis kiva tietää.
      Kaikille ihanaa kesäpäivää!

• Olkoon

Harva avioliittopa suomessa tuon 50 vuoden haamurajan rikkoo :(
        Jos ei ero tule niin kuolema (useimmiten miehen) ennen tuota korjaa ..
        Taisi vielä silloin monikulttuuriset suhteet täällä suomessa olla todella harvinaisia kun seurustelun aloititte?

• Italiasta

Minulla on aivan ihana mies Pohjois-Italiasta, vastuuntuntoinen ja huolehtivainen. Toistaiseksi kaukosuhde, mutta toivottavasti tilanne muuttuu ...

• -JT

miekkoseni on australialainen ;D

• Kuubatar kainalossa

että näin.

• rakas..

aviomieheni on Tunisialainen.

• ateex kysymys
        rakas.. kirjoitti:

aviomieheni on Tunisialainen.

Anteex kun keskeytän hienon viestketjun , mut kuin kauan tunsit miehesi ennen kuin kutsuit hänet suomeen ja kauanko hän on nyt ollut suomessa , vai kuin . toiveissa myös kulta tunisiasta

• tunnettiin,
        ateex kysymys kirjoitti:

Anteex kun keskeytän hienon viestketjun , mut kuin kauan tunsit miehesi ennen kuin kutsuit hänet suomeen ja kauanko hän on nyt ollut suomessa , vai kuin . toiveissa myös kulta tunisiasta

ennen naimisiin menoa ja siitä sitten meni muutamia kuukausia aikaa, kun tuli Suomeen. Tais olla jotain 5kk, muistaakseni. Lähinää minun haaveenani olisi asua jossain vaiheessa vaikkapa tilapäisesti Tunisiassa. Kun ei vielä ole lapsiakaan, niin mikä ettei. Juuri nyt se ei vaan ole mahdollista, kun on asuntolainaa maksettavna täälä Suomessa. Haaveillahan aina saa... =)

• Joskus vaikeeta
        tunnettiin, kirjoitti:

ennen naimisiin menoa ja siitä sitten meni muutamia kuukausia aikaa, kun tuli Suomeen. Tais olla jotain 5kk, muistaakseni. Lähinää minun haaveenani olisi asua jossain vaiheessa vaikkapa tilapäisesti Tunisiassa. Kun ei vielä ole lapsiakaan, niin mikä ettei. Juuri nyt se ei vaan ole mahdollista, kun on asuntolainaa maksettavna täälä Suomessa. Haaveillahan aina saa... =)

Kiitos vastauksesta .Kyllä on joillain ihmisillä vaikeeta kun tarvii aina kirjoittaa rumasti ja loukkaavasti . Joskus pistää miettimään mikä noi ilkeästi ajattelevat saa tulemaan tälle palstalle , kun jos olen oikein ymmärtänyt on tämä kuitenkin suunnattu ihmisille jotka elävät monikulttuuri suhteissa . Vai ovatko he vain kateellisia niille jotka uskaltavat rakastaa erilaisuutta . Sinulle kuitenkin onnea ja toteuta haaveesi heti kun se on mahdollista ja nyt jatka unelmointia ja jaa rakkautta sinun onan kullan kanssa

• ....

pakistanilainen

• on....

...Guineasta kotoisin!

• on portugalista

ja niin ihana!!!

• mrs kabyliaana

Minun mieheni on sitä Algerian alkuperäistä kansaa,siis berberi eli kabyli.

• ihanus

Mun mieheni on ranskalainen ja ihan maailman mulle sopivin ja ihanin.

• Kirjaudu sisään jos haluat ...

Pientä sutinaa saksalaisen naisen kanssa, ei mitään vakavaa - ainakaan vielä.

• bidrali

Aviomies on Bangladeshista.
      Onpa tosiaan paljon tullut vastauksia (ja paljon antivastauksiakin on mukana), vaikka niin usein on tämä sama kysely. Vastaukset tuskin paljoa muuttuvat, koska täällä on oma vakio porukkansa (tämän vuoksi täällä on myös omat vakio ennakkoluulonsa ja muotti johon jokainen uusi tulija (etenkin nainen) pitää sovittaa).
      Mutta ei siinä mitään pidetään jokainen omista kirjoituksistamme huoli niin palstaakin on kivempi lukea;D

• IMM

Aviomieheni on somalialainen.

• melin

Amerikkalainen.

• Kai palstan vakiporukalle ihan tuttua tietoa, mutta todettakoon kerran vielä että vaimoni on kiinalainen.

• annaleena

Kataloniassa (eli siis Espanjan koillisosassa) asustellaan katalaanimieheni kanssa.

• StolenSeason

Romaniasta

• ikioma123

Japanilainen on vaimoni mun

• :-D

eli vaimo on "melkein kotimainen" tässä eksoottisten ketjussa ...

• Misa

minun libyalainen ihana mieheni

• vaimo_79

on TURKKILAINEN JA MAAILMAN PARAS!!!!!!!!!!!!

• sen ku näkis

Niinhän te suomalaiset rasvasäkit aina luulette, mutta huppista, yhtäkkiä onkin avioero vireillä ja hopeat jaossa. Eroprosentti on ihan järjetön suomalaisten ämmien mokusuhteissa. Jopa peräkammarinpoikien thaisuhteet kestää paljon pidempään. Toisaalta ymmärrän hyvin karvaranteita, edes turkkilainen rantatuolin vuokraaja tai baarimikko ei kestä suomalaista ämmää.

Jopa suomalaiset miehet kauhistelevat suomalaisten naisten käytöstä, saati sitten eräästä maailman sovinistisemmasta kulttuurista tuleva turkkilainen. Meillä suomalaisilla miehillä on sentään vuosikymmenten kokemus suomalaisten naisten lutkailusta.

• ...
        sen ku näkis kirjoitti:

Niinhän te suomalaiset rasvasäkit aina luulette, mutta huppista, yhtäkkiä onkin avioero vireillä ja hopeat jaossa. Eroprosentti on ihan järjetön suomalaisten ämmien mokusuhteissa. Jopa peräkammarinpoikien thaisuhteet kestää paljon pidempään. Toisaalta ymmärrän hyvin karvaranteita, edes turkkilainen rantatuolin vuokraaja tai baarimikko ei kestä suomalaista ämmää.

Jopa suomalaiset miehet kauhistelevat suomalaisten naisten käytöstä, saati sitten eräästä maailman sovinistisemmasta kulttuurista tuleva turkkilainen. Meillä suomalaisilla miehillä on sentään vuosikymmenten kokemus suomalaisten naisten lutkailusta.

tässä viestissähän oli jopa havaittavissa sympatiaa ulkomaalaisia miehiä kohtaan ;D
        Kyllä me suomalaiset lutkat ollaan sitten järkkyjä. Suomalaiset miehethän totta kai ovat sitä mieltä, että naiset on lutkia. Mistähän sitten johtuu, että suurin osa suomalaista miehistä kuitenkin menee naimisiin ihan oman maalaisen "lutkan" kanssa... Mene ja tiedä...

• gineka

Mies on kreikkalainen.

• Vikingen

...jolla on norjalainen mies?

• sama vaimo

Yli 20 v. sama saksalais-amerikkalainen vaimo ja liuta lapsia.

Kulttuurien bonus = vietämme kolmet erilaiset joulujuhlat, ts. aika hulinaa.

• mieheni

on turkkilainen

• ammpikk

meksikolainen mies. Löytyykö muita?

• onpi

nepalilainen

• marokkolainen

arabi komistus ;P

Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe