Prinsessa ja prinssi syntyivät

Tia72

Juhannusaattona rv 35 4 keisarinleikkaukella. Leikkaus jouduttiin tehdä, koska raskausmyrkytys vahvistui. Pieni prinsessa painoi 2270g ja pituutta oli 45 cm ja pikku prinssin mitat olivat 2375g ja 45 cm. Sain vaavit 6 päivän ikäisenä kotiin ja nyt hoidellaan miehen kanssa vauvoja onnellisina täällä kotosalla. Pikkuisen pieniä vaivaavat vatsakivut, muuten ovat terveitä.

7

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tuplamami

Onnea oikein paljon. Mulla on kanssa tyttö ja poika kaksoset, tosin ovat jo kohta 2- vuotiaita. Syntyivät rv 34 3. Siintä se kasosarki alkaapi...

• gfufkflvöigli

Sydämelliset onnittelut kaksosten syntymän johdosta! Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin ja saitte vauvat noin pian kotiin! Voimia, rakkautta ja jaksamista vauva-arkeen!
      Itse vielä odottelen pientä prinssiä ja prinsessaa syntyväksi (viikkoja 29).

• Kaksostyttöjen äiti

ONNEA OIKEIN PALJON :) ja voimia..sitä yllättävästi tulette tarvitsemaan :)

Itsellä on kaksotytöt jotka syntyivät laskettuna päivänä 1.1.07 ja poika joka täytti tyttöjen syntymän jälkeen seuraavana päivänä eli 2.1.07 2-vuotta..touhua ja tohinaa riittää mutta yhtään päivää en antaisi pois :)

Nauttikaa lapsistanne ja muistakaa myös pitää parisuhdetta yllä ;)

• Paljon onnea pienistä

• -äiti-

onnea, onnea vaan... :)

• Suomalaisäiti

Wau - ihanko oikein kuninkaallisia! Minkä maalainen ISÄ mahtaa olla?

• elämän hienointa aikaa

onneks olkoon!
      meillä meni vauva-aika tosi hyvin tarkalla, ja
      reilulla yhteispelillä, toisella oli koliikkia,
      mutta aina 45 min. klo 19.30-20.15
      vuorot jääkaapin ovessa että paljonko kumpikin on syönyt jne. rankkaa mutta ihanaa
      koulu ikä onkin sitten myös ihkuu ja ihanaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70