Tämä lienee miljoonas kerta kun tätä täälla kysytään, mutta eikai se haittaa.
Mikä on siis kokemustenne mukaan paras asento peppupanolle? Ekakertalaiselle ja sitten kokemuksen myöta parhaimmalta tuntuva sekä naisen että miehen näkökulmasta? Haluisin kovasti vedellä takaapäin kun se näyttää upealta!
Vaimon kanssa haluttais kovasti kokeilla peppuseksiä ja ollaan noudatettu pitkälti ohjeita. Ollaan otettu todella rauhassa, käytetty hurjasti liukkaria, lämmitelty sormella. Yritetty edestä ja takaa. Ainoa kerta kun saatiin edes terska sisälle oli takaapäin. Hetken olin sisällä kunnes vaimo sanoi, että sattuu liikaa.
Vaimo todistetusti tykkää pepun kanssa touhuamisesta, ainakin useimpina päivinä. Näinä päivinä kun sormetan peräaukkoa suuseksin ja/tai ratsastuksen aikana saa vaimo takuu varmasti ennenaikaisen orgasmin, jos nainen sellaista nyt ylipäätään saa:)
Tosin hänestä tuntuu aina pahalta/omituiselta jos menen sormallakin liian syvälle. Vaikka kuinka olisi tarkoitus totuttaa peppu käsittelylle niin se vie kuitenkin helposti sen kiihkon ja hyvän olon joka on tullut hieman lievemmästä käsittelystä. En halua millään riistää upeaa oloa ja orgasmia vaimoltani, mutta jos haluamme edetä tässä olisi otollisin aika aina silloin kun perussormetus tuntuu taivaalliselta.
Olen myös yrittänyt oppia miltä homma tuntuu naisen näkökulmasta. Vaimo on myös sormettanut minua ja se on tuntunut todella hyvältä. Mitään dildoja tms. emme omista, pitäisikö hankkia?
Niin, ohjeita/neuvoja/kokemuksia saa antaa alkuperäisen kysymyksen lisäksi nimenomaan meidän tilanteesta. Olen lukenut suuret määrät tämän palstan viesteistä...Asiat on niin helppoja paperilla.
Paras asento?
7
4986
Vastaukset
Joskus joku on parempi kuin toinen ja seuraavana päivänä taas huonompi. Kokeilemalla se selviää, ei muuten.
- fkk
Aikaisemman morsiamen kanssa tätä touhua harrastettiin ja helpoimmalta asennolta tuntui se kun nainen on vatsallaan jalat harallaan ja mies tulee takaapäin. Tässä asennossa ainakin hän sai rentouduttua parhaiten. Toinen tapaus halusi lähetyssaarnaaja asennossa ja se sopi hänelle parhaiten. Tärkeintä on saada asento jossa nainen voi olla rennosti
- aloittelijat
....lukisi itse kirjoittamaani tekstiä!!! Meillä on siis 100%:sti samanlainen tilanne lämmittelyineen, kokeiluineen,orkkuineen, tiedonpuutteineen ja onnistumishaluineen päivineen.
Sitten kun saatte onnistumaan, niin olkaa ystävällisiä ja kertokaa siitä tässä viestiketjussa, niin mekin voisimme saada apua samaiseen probleemaan.
T:N29 M32- kiirettä
Mun peppuneitsyys lähti seitsemän vuotta sitten takaapäin tutun ja rakkaan kumppanin kanssa.Liukasteita ei tarvittu, koska niitä mulla on omasta takaa..=)Sitä kuitenkin suosittelen ehdottomasti ja rauhallisuutta ja rentoutta sen lisäksi, eikä rajuja otteita ainakaan eka kerralla..
Alkuun se tuntui aika hurjalta, mutta ei mua kyllä sattunut yhtään.Nykyään se tuntuu niin hyvältä, että takuuvarmasti saan orgasmin joka kerta.
Rentona pitää ehdottomasti naisen eka kerralla voida olla, muuten ei välttämättä pääse sisään.
Jospa se siitä ja ellei, niin tuskin siihenkään maailma kaatuu..
- usko pois
Pidän peppuseksistä. Olen tehnyt sitä jo lähes seitsemän vuotta. Naisena saan peppuseksistä paremman orgasmin kuin tavallisesta seksistä. Se vaan tuntuu ehdottomasti paremmalta kun se onnistuu.
Mutta, se vaatii mieheltä todellakin kärsivällisyyttä. Saattaa mennä muutamakin viikko, että se ei tunnu lainkaan hyvältä, ja näin ollen es päästä alkulämmittelyä pidemmälle. Toisinaan taas voin tehdä sitä useammankin kerran viikossa.
Naisen on ehdottomasti osattava rentoutua. Mahallaan sängyllä tyyny lantion alla on ehkä kaikkein helpoin asento sekä itse peppuseksissä, että sitä varten lämmitellessä. Tässä asennossa naisen on helppo rentoutua tekemättä yhtään mitään.
Suosittelen ainakin yhden, ellei jopa kahden peppudildon ostamista. Ovat meinaan mukavampia kuin sormet, sillä ne ovat suoralinajaisia, ja esimerkiksi sormen kynnet saattavat joskus vahingossakin osua johonkin ja tehdä kipeää.
Ja ehdottomasti myös liukkaria, ja sitä ei tarvitse säästellä.
Toisinaan ennen peppuseksiä jopa tunnin lämmittely on ihan hyvästä. Tällöin ehtii rentoutua kunnolla, ja tällöin voisi myös käyttää muutamaakin peppudildoa venyttämään paikkoja miestä varten.
Pitää antaa naiselle aikaa ja edetä hitaasti, se on varmin keino sille, että saa yleenäskin peppua.
Ja tärkeintä on lopettaa kun nainen niin tahtoo, sillä jos kerran satuttaa kunnolla, tulee helposti pelko koko hommaa kohtaan.
Ehkä joskus kannattaisi leikkiä naisen pepulla niin, ettei ole edes tarkoitus, että se johtaisi itse peppuseksiin. Näin nainen voi rentoutua tietäen, että juttu tehdään täysin häntä miellyttääkseen, eikä tulisi ongelmia itse seksistä.
Ja peppudildoja,ehdottomasti, vaikka monenkinlaisia. Ovat aivan ihania!:)- tietoa
Miten muuten valmistaudutte anaaliseksiin: käyttekö wc:ssä tyhjentämässä suolen, teettekö suolihuuhtelun tms.? Käytättekö jotain erityisiä kondomeja?
- kokemukseni asennoista...
Ensimmäinen kertani meni hyvän lämmittelyn jälkeen ratsain. Sain itse edetä niin hitaasti ja siinä kulmassa kun mulle tuntu parhaalta. Silloisella kumppanilla oli sellanen suht normaalinkokoinen vehje. Isomman kans tää ei sitten onnistunutkaan.
Nyttemmin kaikki kerrat on menty kylkiasennossa, eli ns. lusikka-asento, molemmat kyljikkäin, minä miehen sylissä. Tämä asento on sopinut vähän isommankin kans, mulle ollu aina paras asento rentoutua myös tav.panossa jos on ollu kipuilun vaaraa.Siis, just sellanen asento jossa on hyvä rentoutua, eikä mies pääse työntyyn liian syvälle ellen halua ja siinä mukavat hyväilymahdollisuudet muutenkin. Kokeilkaapas tätä kylkiasentoa. Aluks, siis just siinä vaiheessa kun työnnytään sisään asento on myös hyvä, voi hangata kalua mukavasti pimppaa ja peppureikää vasten jane. Kiihottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450