ne oli jotkut venäläiset jotka laitto sen mun takin taskuun.
Ei oo mun spiidit
8
985
Vastaukset
- valittua väärä
osasto viestillesi?
Valitse ensi kerralla oikea!- eikös tässä nyt
Remustahan tässä oli puhe. Viimeksi vuonna 2001 "jotkut venäläiset" laittoivat spiidiä Remun takin taskuun.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200607074838034_vi.shtml
Myös Tony Halmeen mansikkapirtelön ammoin terästänyt punapukuinen lenkkeilijä on yhä vapaana. - huumeita?
eikös tässä nyt kirjoitti:
Remustahan tässä oli puhe. Viimeksi vuonna 2001 "jotkut venäläiset" laittoivat spiidiä Remun takin taskuun.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200607074838034_vi.shtml
Myös Tony Halmeen mansikkapirtelön ammoin terästänyt punapukuinen lenkkeilijä on yhä vapaana.Olis kiva tietää.
- metalunion
huumeita? kirjoitti:
Olis kiva tietää.
vai?
- Seppo P
metalunion kirjoitti:
vai?
Käyttää. Siksi se laulukaan ei oikeen enään luista.
- tietää?
Seppo P kirjoitti:
Käyttää. Siksi se laulukaan ei oikeen enään luista.
???????????
- vaan
tietää? kirjoitti:
???????????
Samassa tilassa ja omin silmin nähtynä.
- kruupi
vaan kirjoitti:
Samassa tilassa ja omin silmin nähtynä.
Suoneen vai nenään? It ain't what you do, it's how you do.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890