Teille jotka aina jaksatte valittaa siitä että palstalla ei ole asiallista keskustelua!
Vaikka tiedänkin että inhoatte viimeiseen asti tilastoja, niin kuitenkin ihan tilastopohjalta:
Koska vuosittain suomalaiset miehet avioituvat hieman useammin ulkomaalaisen naisen kanssa kuin suomalaiset naiset, voisi olettaa että keskustelun avauksia olisi enemmän miehiltä kuin naisilta.
Miesten monikulttuuriset avioliitot eivät myöskään päädy niin usein eroon kuin naisten vastaavat. Tämän johdosta ero miesten ja naisten mokuliittojen välillä kasvaa lisää.
Yli puolet suomalaisten naisten mokuliitoista on solmittu länsimaisen miehen kanssa joten muslimiliitot ovat vähemmistönä naisen suhteissa.
Avioerotilaston mukaan juuri muslimiliitot päätyvät n. 10 kertaisella todennäköisyydellä eroon joten tämä edelleen vähentää vuosittain muslimisuhteessa olevien määrää.
Suomalainen avioituu keskimäärin n. 30 vuoden iässä, joten keskimääräisen ikärakenteen pitäisi olla täällä yli tuon 30v:n.
Entä kun lueskelette palstaa niin mistäpä aiheet etupäässä ovat?
Lähes kaikki keskustelut ovat tuon "pienen vähemmistön" tarinoita jotka ei hirveästi enemmistöä kiinnosta.
Jo tämä osaltaan tekee sen, että palsta on jäänyt lähinnä "muslimi-taistelutantereeksi" ja jokaisen tänne kirjoittavan naisen puolisoa sitten epäilläänkin jo heti "savimajan asukiksi".
Ja kun miehiä haukutaan rasisteiksi ja häiriköiksi niin oletteko kiinnittäneet huomiota siihen, kuinka vähän täällä on keskustelua miesten mokusuhteista?
Ne ovat hävinneet yksinkertaisesti siksi, koska juuri ne aloitukset saivat aikoinaan eniten haukkumisia. Harva miespä enää vaivautuu mitään tänne kirjoittamaan omasta suhteestaan kun vastaukset tietää jo etukäteen!
Tässä vanhoista viesteistä poimittuja esimerkkejä kun mies on kirjoittanut ulkomaalaisesta puolisostaan:
rahan perässähän se.
pelkkiä peräkammarin poikia jotka ei oo eläissään kotikylää kauempana käyneet.
Mitä saatanaa joku ulkomaalainen nainen tekee suomalaisella sialla?
Kyllähän sen kaikki tietävät, että miehen rahojen takia ne naiset tänne tulevat
Kun akkas saa suomipaperit niin heti häviää ja vaan HIV jää muistoksi.
Ne menee naimisiin vain papereiten takia ja päästäkseen Suomeen.
Aina näitä peräkammarin poikia riittää jotka on pelkkiä räjähtäneitä paskoja mutta nuori nainen pitää vaan saada.
Ai vaimos töissä? Myyks se täälläkin itteensä?
Haluaa vain rahoja mieheltä kulttuurinsa mukaisesti!
Oksettaa kun vanhat ukot hakee nuoren naisen ulkomailta
Huoria ois löytyny lähempääkin. Miks se piti sieltä asti hakee?
vanhoja paskoja joutuvat kattelemaan ja ittensä myymään että pääsevät parempiin oloihin
Nainen tarvii elättäjää ja mies palvelijaa
Antaa huonon kuvan miehestä, jolla joku itäeukko
Taas joku peräkammarin poika joka ei muualta naista löydä.
Joo ja HIV tuli varmaan kylkiäisenä.
Eli ihan turha pelkästään miehiä syyttää rasisteiksi ja häiriköiksi!
Eniten minua kuitenkin häiritsee se, että kirjoittajilla ei riitä kantti käyttää jatkuvasti samaa nimimerkkiä! Jos ei kantti riitä oman nimimerkin käyttöön, niin voisi olla viisaampaa olla kokonaan kirjoittamatta!
Voisi kummasti parantaa keskustelun tasoa kun jo nimimerkistä näkisi kuka on tekstin kirjoittanut!
Kommentti keskusteluihin
4
785
Vastaukset
- Jumna
Olen samaa mieltä siinä, että olisi kiva jos kaikki kirjoittelisivat samalla nimimerkillä niin tietäisi vähän kuka milloinkin kommentoi.
En tiedä ovatko palstan häiriköt enimmäkseen miehiä vai naisia, mutta kyllä täällä aika tasapuolisesti kaikkia mokusuhteessa olevia nälvitään. Ainakin mokusuhteessa olevia miehiä tällä palstalla näyttää olevan vähemmän kuin naisia. Tuolla alla oleva tiedustelu puolisoiden kansalaisuudesta ja sukupuolesta kyllä kuitenkin mielestäni osoitti että ei täällä nyt ihan pelkästään meitä vähemmistön edustajia (siis muslimien puolisoita) ole. Olin itseasiassa aika yllättynytkin tuon viestiketjun maavalikoiman monipuolisuudesta.
Mutta edelleen, olen sitä mieltä ettei asiallista keskustelua saa aikaan muuten kuin sitä aloittamalla. Mielestäni sun aloituksesi oli yksi sellaisista.Mutta kun näitä viestejä lukee niin ei mikään ihmekkään jos monelle tulee mieleen että täällä vain muslimisuhteita haukutaan.
Harva tulee kuitenkaan ajatelleeksi että jos viesteistä 90% koskee muslimisuhteita niin tasapuolinen haukkuminen tarkoittaa sitä että haukkumisista 90% kohdistuu muslimisuhteisiin ja siinä sivussa myös joku ulkopuolinenkin saa vahingossa osansa :(.
Ongelma myös siinä, että jos joku kokee viestin itseään loukkaavaksi, niin monet vielä provosoivat tilannetta lisää haukkumalla vastapuolta, ja jos mahdollista, niin vieläkin rajummin ja tappelu onkin sitten valmis :(.
Mutta tosiaan jos kaikki käyttäisivät pelkästään omaa nimimerkkiä kaikissa viesteissä, niin ehkä se hieman hillitsisi myös omaa kielenkäyttöä.- ...
Minä_täällä kirjoitti:
Mutta kun näitä viestejä lukee niin ei mikään ihmekkään jos monelle tulee mieleen että täällä vain muslimisuhteita haukutaan.
Harva tulee kuitenkaan ajatelleeksi että jos viesteistä 90% koskee muslimisuhteita niin tasapuolinen haukkuminen tarkoittaa sitä että haukkumisista 90% kohdistuu muslimisuhteisiin ja siinä sivussa myös joku ulkopuolinenkin saa vahingossa osansa :(.
Ongelma myös siinä, että jos joku kokee viestin itseään loukkaavaksi, niin monet vielä provosoivat tilannetta lisää haukkumalla vastapuolta, ja jos mahdollista, niin vieläkin rajummin ja tappelu onkin sitten valmis :(.
Mutta tosiaan jos kaikki käyttäisivät pelkästään omaa nimimerkkiä kaikissa viesteissä, niin ehkä se hieman hillitsisi myös omaa kielenkäyttöä.Tämä ei nyt koske asiaa, mutta rupesi naurattamaan...
Ihmettelin, miksi ilmestyi kolme koira-aiheista mainosta tämän viestin alle. Huolehdi koirasi hampaista jne. No, ihmekkös tuo, kun tekstissäsi mainittiin 'haukkuminen'.
- en_jaksa_keksiä
Täällä käytävät keskustelut tuntuvat noudattavan aina samaa logiikkaa, joku mainitsee sanat "muslimi" ja "mies" samassa viestissä niin voi olla aika varma siitä, että seuraava viesti pitää sisällään sanat "raiskaus" ja "sosiaaliturva". Siitä sitten taas jatkuu sama solvauksien tulva jolle ei loppua tule. Sanat "muslimi" ja "mies" voi toki vaihtaa oikeastaan mihin tahansa, olen toisinaan miettinyt mitä tänne pitäisi kirjoittaa ettei vastaukseksi saisi vain ja ainoastaan suunsoittoa. :-/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398