22+ miitti

tartar&YtseJam

Kuin ois........
Kaikki halukkaat osallistumaan...
Suokkiin: klo 14 lautalle
Säävaraus: Friday (makkaratalo) klo 19

Ja suokin jälkeen siis Friday. Eikä olla kyselty keltään :D

Tervetuloa mukaan!

Tar&Ytse

13

4087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartar

21.7.07

antakkee blondille antenni :D

• Cas-X

Aika on viärä taassenniin...
        Olispa se mukava nähä pitkästä aikaa...

• Kerlienne

Tämä siis nyt kirjallisenakin. Tulen töiden jälkeen Suokkiin, mikä tarkoittaa perillä oloa abauttiarallaa kello 17. Fridayhinkin saatan janoisena tulla...

• jos olosuhteet sallivat, tulen paikalle. Ehkä, mahdollisesti... Kattoo nyt.

• metteliini*

voi paska. jos ois ollu viikko myöhemmin olisin päässy tulemaan! nyt olen viellä lapissa. skippaan miitin.

• sampura
        Cas-X kirjoitti:

Aika on viärä taassenniin...
        Olispa se mukava nähä pitkästä aikaa...

mun niccini öö meni yli tuskin tarkotti sentään tätä mut kuitenki :D

• Liner

Meikäläinenkin olisi kenties pääsemässä mukaan, kun lomatkin alkaa tuolloin. Onko ohjelmassa jotain erikoista? :)

• Liner

Hmm... Tampereella on samaisena päivänä kekkerit, joihin on kutsuttu kavereiden toimesta, joten pidän vielä varauksen itselläni tuon miitin suhteen. :s

• ziinuska

Tää täti ilmestyy paikalle jos vaan selviytyy sinne saakka, ei koskaan tiiä mihin matkan varrella voi joutua :D

• Nella78*

Vaan onpa mulla yövuorot joten enpä taida tulla lain... No, pitäkääpä hauskaa ja kertokaapa ylelläkin tästä että saatte porukkaa sinne jos sitä sinne haluatte

• tartarjtn

Aktiviteetteja... no mie aattelin jotta ostan isselleni leijan ja yhteiseksi iloksi frisbeen. Ja pussi"kaljaa". Joku voi tuoda vaiks jalkapallon tms.. Emmie tiiä :D Hölpötetään ja ollaan "sosiaalisia". Ja sitte iltasella paarissa... noh.. mitä paarissa nyt yleensä tehdään XD
      Eli aiheutetaan pahennusta ja tanssitaan pöydällä yms.

Tar

• Tää olis kans tulossa, ainakin sinne Suokkiin. *pakkaa karkkipussit ja purkkikassit matkaan*

• Hki/22 vakkariroikkuja

Änkeän tähän väliin kertomaan, että myös Hesa-huoneen miitti on tänään, siis 21.7 ja jotain juttua olikin jos tavattais jossain vaiheessa? Pitää kattoa jos me Fridaysiin eksyttäis. Ensin asetumme Kaisaniemen puistoon pussikaljoille, johonkin siihen suihkulähteiden läheisyyteen...klo 18--> sinne myös kaikki tervetulleita! :) Törmätään tahi ei, pitäkää mukavaa!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe