Kuulin "kaverilta" et mtv3 sivulla on kilpailu ja saattaa päästä käymään tylypahkassa mut ku se mun "kaveri" ei ala kertoon mulle niit vastauksia ku muuten pelkää et mä pääsen ja se ei.. nii pyydän teidän apua.
Olkaa kilttejä ja jos tiedätte oikean vastauksen nii elkää laittako väärää.. pliis.
1. Kuka ohjasi elokuvan Harry Potter ja Feeniksin kilta?
a) Christopher Columbus
b) Alphonso Cuarón
c) Mike Newell
d) David Yates
2. Minkä niminen järjestö taistelee Dumbledoren johdolla Lordi Voldemortia vastaan?
a) Feeniksin kilta
b) Taikaministeriö
c) Kuolonsyöjät
d) Albuksen kaarti
Olkaa kilttejä ja älkää laittako väärää tietoa.
Mielellään useamman henkilön vastaus vaikka vastaukset olisi samat :D
pääsy tylypahkaan?
Dead rouse.
6
549
Vastaukset
- jeeeeeeeee
1) c)Mike Newell
2) a) Feeniksen kilta
siinä ois vastausta! - itsekin
etsiä vastaukset netistä tämän avulla:
www.google.fi
Ja HP-faneistakin löytyy tietoa. Ja kirjoja lukemalla.
Mutta voi mä kuitenkin laittaa nämä vastaukset tähän
Eli 1 d) ja 2 a) - HP-tietäjä
tohelo ekkö tiiä? :''D
1.C ja
2.D- tiikerijellona
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltaite keksiä?
- _inuyasha_
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltakaiki ei ole nähtävästi kauheen hyvin seurannut harry potteria!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081