Hello, onko tietoo mistä (muualta kuin KX-Centteristä) sais noita kumikurkkuja edullisimmin?Vaikka euroopasta tilaamalla jos tietäis vielä varaosakoodinkin niin kiva olis...
XJ600 -95 imukurkut
8
1276
Vastaukset
itse ostanut "luissilta" www.louis.de sieltä löytää kuviakin hintoineen.
- vuotaa
Kiitti vinkistä,mut eipä löytynyt vm -95:een...
- kokeile
vuotaa kirjoitti:
Kiitti vinkistä,mut eipä löytynyt vm -95:een...
Mc Scatterilla näkyy olevan, liekkö oikeaa vuosimallia. hinta 99€
- lehintako ?
kokeile kirjoitti:
99 eur / kpl ?
- Scatterilta
kokeile kirjoitti:
Miltään Scatterin sivulta imukurkkuja. Kaasuttimen osista löysin vain pari suutinta... :( anna sivulinkki mistä ne löytää. Hinta voisi olla jopa koko sarjasta. KX:llä ne on 56ekee/kpl!!!
Laitoin SikaFlexiä kurkkujen ympärille. Katsotaan seuraavana aamuna miten äijän käy. - kurkut
Scatterilta kirjoitti:
Miltään Scatterin sivulta imukurkkuja. Kaasuttimen osista löysin vain pari suutinta... :( anna sivulinkki mistä ne löytää. Hinta voisi olla jopa koko sarjasta. KX:llä ne on 56ekee/kpl!!!
Laitoin SikaFlexiä kurkkujen ympärille. Katsotaan seuraavana aamuna miten äijän käy.Nimike onkin imukurkku...heh. Pitää vain soittaa ja selvittää onko ilmoitettu hinta kpl vai sarjan (4kpl) hinta (hinta oli reilut 32ekee). Kerron kunhan saan selville jotain.
- maksaa
Paljonko on kappalehinta ?
- jammumies
Kokeile kuminpaikkaus aineella korjata imukurkut. Tuubi maksaa 12e ja paikkausaine toimii korkeissakin lämpötiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164