Let The Good Times Roll !
Tämän syksyn teemailtamme on "Let The Good Times Roll". Muistelemme wanhojen mestareiden menestyskappaleita kuten Be-bop-a-lula, That's alright Mama, Boppin' the blues, Shake Rattle and Roll, Flip, Flop and Fly, Don't be cruel, Everybody's trying to be my baby, Hail, hail, Rock'n'Roll, Johnny B. Goode, Let the good times roll, Let's twist again … ja monia muita helmiä!
Ja tietenkin pikkujouluissa myös jouluisia juttuja!
Province Rock Boys on esiintynyt Helsingissä ravintoloissa: Aapelin Baari, Albela, Ida, Kannel Krouvi, Kultakaivos, Provinssi, Rata Pub, Wossikka, Ravintolalaiva Wäiski jne.
Kotisivu: http://provincerockboys1.tripod.com/
Olemme valmiita lyhyelläkin varoitusajalla esiintymään!
Yhteistyöterveisin,
Province Rock Boys
Markkinointi
Vauhdikas Old Times' Rock'n'Roll & Sixties bändi juhliinne
Nimetön
0
643
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195