Idiootti mummoni uskoo Jumalaan!

ateismin kirkastama

83-vuotias mummoni uskoo jääräpäisesti Jumalaan, vaikka olen jo monta kertaa selittänyt hänelle, että Jumala on pelkkä ihmismielen luoma harha.

Mummoni uskoo, että kuoleman jälkeen hän tapaa edesmenneen miehensä taivaassa. Voi pyhä yksinkertaisuus! Miksi hän ei tajua, että hänen miehensä on kuollut ja kadonnut? LOPULLISESTI!

Mummoni sanoo usein rukoilevansa minulle terveyttä ja Jumalan siunausta. Eikö se tollo tajua, että minä olen ateisti ja minua loukkaa tuollainen olemattoman Jumalan tyrkyttäminen minun elämääni?

Mummoni uskoo enkeleihin... Mutta mitäpä näitä tässä tämän enempää selostamaan. Idiootti mikä idiootti. Ateistina minun olisi varmaan parasta laittaa välit poikki. Eihän tuollaista uskonnon myrkyttämää ihmistä jaksa sietää!

Onneksi on tämä ateismi-palsta, jossa voin käydä palauttamassa mieleeni järkevän ateismin perusteet. Jatkakaa samalla linjalla! Tunnen valtavaa vahingoniloa kun ajattelen, miten hihhulikristityt kärsivät lukiessaan teidän armottoman älykkäitä analyysejänne ääliomäisestä krisselismistä. Jauhot suuhun kaikille krisselihihhuleille! Ja kaikille krisselismin munattomille myötäilijöille!

13

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiva näyte.

• Astronomi

Älä laita välejä poikki,vaan anna uskoa.Mitä se sinua haittaa jos 83.vuotias mummeliini uskoo Jumalaan.

• ateisti itsekin

Mitenkä tuosta viestistä tulee mieleen että et ole ateistia nähnytkään. Taidat olla vain kapinoiva teini, joka leikkii olevansa ateisti vahnhempiaan ja mummoaan ärsyttääkseen.

Jos olet ateisti, eli et usko mihinkään miten se että mummosi uskoo jumalaan haittaa sinun elämääsi? Eikö ihmisten pitäisi antaa uskoa mihin haluaa ilman että toinen leimaa idiootiksi. Toisekseen mummosi on lähellä kuolemaa, joten hän saa varmasti turvaa uskostaan ja mielestäni on lapsellista ja julmaa yrittää riistää toiselta se pois. Ei se että uskot eri asiaan, tai olet uskomatta tee toisen uskosta väärää tai vähäpätöisempää. Kasva aikuiseksi.

• satuja ja tarinoita

Minun mummoni uskoi saunatonttuihin eikä osannut käyttää kännykkää tai pankkiautomaattia. Mummot nyt on sellaisia, avuttomia ja vähän kuin pikkulapsia taas ja uskovat kaiken maailman satuihin ja vanhoihin tarinoihin.

• Hämeen Hitain

Taitaa uskosi horjua pahan kerran.

• sir tyyny

Mummisi kasvoi ajalla jolloin uskonnollinen paine oli kovempi.
      Silloin sai selkään tai joutui häpeään jos ei uskonut... Kyl nyky ihmisten kelpaa kun on uskonnon vapaus

• esittäessäsi

ateismin kirkastamaa?

• pointt

Tämä tästä nyt vielä puuttuikin =)

• Nimetön

No et sinä mikään ateisti ole vaan täysi teini. Itse uskon Jumalaan eikä yksikään ateisti ole siitä minulle pahaa sanaa sanonut.

• soimaa

"vaikka olen jo monta kertaa selittänyt hänelle, että Jumala on pelkkä ihmismielen luoma harha."

Sinä siis katsot oikeudeksesi tuputtaa hänelle omaa elämänkasomustasi, mutta hän ei saa tyrkyttää omaansa?

• _Rausku

No jopas on provo.

Mummojen usko voi olla ihan sympaattista :) Useimmille se vain on tapa puhua: puolison näkeminen taivaassa, vähän samoin kuin monet sanovat "sitten seuraavassa elämässä...", vaikka eivät tiukasti jälleensyntymään uskokaan.

• normi ateisti

Vaikka vanha mummosi uskoo johonkin henkiolentoon, niin mitä sitten. Anna hänen uskoa rauhassa. Jätä sinä se näkemysten tuputtamien niille kristityille ja naura partaasi (siis sitten kun karvoitus kasvaa).

Jos taas et siedä mummosia, niin ei sinun tarvitse häntä kestää. Lakkaa näkemästä häntä, muustakuin pakosta. Sitä en väitä ettei vanhakin ihminen voisi on kuspää.

Ei kannata viedä tervettä ateismia fanaattisuuden puolelle.

• Se, että leimaat mummosi idiootiksi, kertoo paljon itsestäsi. Et ehkä tiedä, että se mitä mitä vastaan ihminen hyökkää toisessa ihnisessä, sitä hän ei halua nähdä itsessään.

Sinulta puuttuvat täysin henkiset kokemukset, sillä usko tulee kokemuksesta.

Mummosi rakastaa Sinua, mutta et osaa olla siitä kiitollinen. Olet hyvin suvaitsematon.

On paljon ihmisiä, joilla on yhteys henkimaailmaan. He eivät vaan tuo sitä esille, koska kristinusko on hylännyt jälleensyntymisen, joka kuuluu esim. juutalaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe