Katkenneen kardaani juttun kuvat

Tässä olisi tuohon alempana olevaan juttuun lisää kuvia.
Erinnäisten syitten takia julkaisen ne omassa kuvablogissa.

Kuten yhdestä kuvasta näkee kyllä siinä on katkennut kardaani ja on siinä rytäkässä mennyt ristikonlaippakin huonoon kuntoon.

http://kuvablogi.com/blog/6582/4/

5

2127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsteri

mitsä kuvat alhaala

• sussa miestä

• Reimars.
        RK-asentaja kirjoitti:

Kuvat ei ole minun ottamia.
        Sain ne eräältä toiselta kirjoittajalta (Reimars)

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000043&posting=22000000027409439&view_mode=flat_threaded

sähköpostilla itselleni ja julkaisin ne omassa kuvablogissa.

Lomailen mökillä ja olen kaupungissa kastelemassa kukkasia.Ensi viikolla loppuu loma ja pistetään semmoisia kuvia lisää, että nämä asetyleenijälkiä nähneet hiljenee.
        Syön paskaa jos joku pystyy pillillä tekemään vastaavaa jälkeä kardaaniputkeen.
        On muutes lomakelejä,merivesi 23!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe