Ketkä aikoo mennä kattomaan feeniksin kilta?
Ketkä aikoo mennä kattomaan Feeniksin kilta
64
7049
Vastaukset
- BiiSt
Mie oon menos lauantain :)
- Rupert Grint
Mä kävin perjantaina
- juuuuuuuuuuuuuuuu
Ehkä
- Nimetön
tarkotus ois mennä lauantaina :)
- NAKdjdodp
mä en pääse:( missä se esitetään?
- Rupert Grint
NAKdjdodp kirjoitti:
mä en pääse:( missä se esitetään?
Koko Suomen suurimmissa leffateattereissa!! Etkö muka tienny?!
- Rupert Grint
Kävin perjantaina
- Manniq
Mä meen tänään. :)
- Rupert Grint
Monelta??
- plión
..katsoin jo eilen. Näytelijätyö oli parempaa kuin edellisessä elokuvassa, mutta jotenkin elokuva jäi odotusten alapuolelle. Michael Gambon paransi Dumbledoren rooliaan selvästi, mutta hän ei vieläkään ole Richard Harrisin tasolla.
- Rupert Grint
Missä sä kävit?? Gambon on muuten mun mielestä parempi kuin Harris. Puvustajat sais vähän parantaa Dumbledoren pukuja, kun vielä ehtivät.
- Rupert Grint
..mä kävin eilen
- her-my-oh-knee
olen menossa tänään kattomaan! klo 18:30 näytökseen. 8)) vähän jänskättää kyllä kieltämättä! :D tuntuu ihan uskomattomalta, että näin pitkän odotuksen jälkeen sitä on nyt sitten menossa kattomaan! toivottavasti elokuva on odotusten mukainen. olen kyllä kuullut pelkkiä positiivisia kommentteja leffasta, joten luulisin, että on ihan odotusten vertainen. :)
- Rupert Grint
..jo klo:17.00 alkavassa näytöksessä.
- Mariasila
_o/
- Oikee-Enkeli-90
No olen nähnyt sen jo, enne kun se oli leffoissa. Kaveri latasi sen netistä ja katotitin. on muuten tosi hyvä, suosittelen :)
- aljasjklö
netistä latasin aikoja sitten
- muskdeer
Aion kyllä mennä katsomaan. kirjat lukeneena ja muut leffat nähneenä odotukset eivät ole kauhean korkealla mutta sen näkee sitten.
- Nimetön
minä aion käydä katsastamassa kyseisen elokuvan. Olen potter-fani ja pariin viimeisimpään elokuvaan en ole ollut tyytyväinen, joten myös elokuvien suurena ystävänä tunnen kyllä halua nähdä upean kirjan valkokankaalla. Ei siis ole kirjanvoittanutta ja enemmän kyllä odotan seitsemättä pian julkaistavaa potter-kirjaa kuin tätä elokuvaa, mutta potter-fanina pitää käydä elokuvakin katsomassa.
- anonyymi
Rowlig rules! Se kirjottaa aivan upeita kirjoja. Ootan innolla seiskaa vielä enemmän kuin odotin tota feeniksin killan elokuvaa. Musta kaks ekaa elokuvaa oli parhaimpii mut ei noi loputkaan niin huonoja ollu. Kävin kattoos 13. päivä vitosen ja se oli eka jonka oon nähny elokuvis. Harmi ettei mun enkun taitoni oo niin hyvii et mun kannattas ostaa tota deathly hallows-kirjaa.
- ME MENNÄÄN
KATTOMAAN HARRY POTTERIN JA MINNE
- dj-moi
Toki menen katsoman! Muutki Harry Potter elokuvat olivat hyviä pidän niistää. Hyviä näyteliöitä suuri osa on sielä. Myös kun tule kuudes ja seitsemäs jaksot niitäkin menen katsoman kun ilmestyy.
- Mar1ehullu
meillä päin ei oo tänää ensiilta en tie miksi vähä vituttaa ku pitää odottaa1-2 vikkoo et se tulee meille päi saataana vituttaa=((((vaikka azkabanin vanki tuli 1 päivä ensiiltaa ihmetyttää miksi sitte feeniksen kilta ei ole vielä meillä elokuvis...
- Lara rules
Aion mennä katsomaan, mutta odotukset eivät ole korkealla.. 1 ja 2 oli hyviä leffoina, mutta 3 ja 4 olivat surkeita.. toivottavasta tämä on parempi :D
- H P FANI
Totta kai! Vuoden paras elokuva! Joka ikinen itseensä kunnioittava ja täysjärkinen Potter fani menee takuu varmasti kattoon Feeniksin killan ja ostaa Deathly Hallow:n ainakin Suomeks ellei Englanniks ja Suomeks. On kyllä harmillista, et sarja loppuu seiskaan... sais tulla vaikka 20 kirjaa! Mä ainakin jaksan lukee maailman parasta kirjasarjaa, lukutoukka kun oon.
En voi elää ilman kirjoja. Etenkään ilman Harry Potter kirjoja. Rowling on paras!!!!!!!!!!!!!!!!! - HARRY POTTER
ehdottomasti meen kattoo sen lauantaina mikkeliin!!!!!!!!!!!
- empsku
ja viel kysyt!!
- pp85
se on pakko nähdä,edellisetkin on nii hyvii =) kirjoja en oo lukenu mut mul riittää noi leffat vallan mainiosti ;)
- mx1
tietysti meen.. vaikka vasta 15. päivä
- Elina, Harry Potter Fanittaja
Olen ollut fani 8 vuotiaasta asti ja olen katsonut kaikki entiset. Minä mene KATSOMAAN Feeniksin killan. VARMASTI!!!
- LelluLohikäärme
Kyllähän se on pakko päästä kattomaan vaikka kirjat onkin parempia. Surullista vain kun seuraava kirja on viimeinen, niisk :(
- jee
huomenna meen
- Nimetön
Totta kai pitää olla tätä hömppää, muistelkaa nuoruutta tervaskannot. Dracula, Frankestein kaikki muu. Ei muuta kuin teretuloa kaikki mikä meitä lapsia ja aikuisia viihdyttää. Kesäterveisin Pertti
- tempuli
Kuukauden päästä!
- Buu
Ensi-iltaan jonotettiin kaverin kanssa vaan 3h!! :) Jotkut joutu jonottaa kauemmin, mut me oltii ostettu liput ennakkoo..!
- mah-ta-vaaaa!
ja oli aivan upea elokuva! kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan. oli taas sen jälkeen ihan sekava olo.. niin upea se oli. välillä jääty siihen penkkiin, välillä taas meinas paahtua kuumuuteen. loistavaa!
menen veljen kanssa kattomaan sen tänään Jyväskylään klo. 17.45. Minulla on tahtomattakin odotukset korkealla kun kirja on niin hyvä. Saa nähdä minkälainen elokuva on =)
- Jenzu
Kävin keskiviikkona Helsingissä kutsuvierasnäytöksessä ja tänään meen Tampereelle kattoon puol seiskalta..
On kyllä hyvä elokuva, kunhan ei vertaa kirjoihin.. Kirjoihin verrattuna aika laimee nimittäin, mutta eihän 800 sivua voi saada yhteen elokuvaan... - Peessa
Totta kai!!! hulluhan olisin jos en menis!!! :P
- SSATULI
TOTTAKAIIIII!!! POTTER PRESIDENTIKSI!! :> DEATHLY HALLOWS NOPIAA SUOMEKSI!!!!!!!!!! *sekoaa lopullisesti*
- hgkj
SSATULI kirjoitti:
TOTTAKAIIIII!!! POTTER PRESIDENTIKSI!! :> DEATHLY HALLOWS NOPIAA SUOMEKSI!!!!!!!!!! *sekoaa lopullisesti*
Vasta ensvuoden Maaliskuuss
- Zatu
tottakai! mutta kirjat ovat mielestäni parempia, mutta kyllähän nyt leffatkin pitäisi kattoa kun on lukenut kirjat miljoona kertaa läpi :) tänä kesänä olen lukenut koko kirjasarjan läpi 4 kertaa :) rakastuin pottereihin jo ennen kuin pääsin kouluun ;D elikkä tottakai pitää mennä kattoon feeniksin kilta
- jos tänään
on menossa katsomaan, niin tarviikohan lippuja varata. ei mikään iso kaupunki ole tämä missä ollaan.
- meen..........
kattoo sen sitte kun se tulee mun kotipaikkakunnalle
- TAISIMME OLLA EKOJA KATSOJIA
Eilen käytiin kattomassa ja tänään näytettiin tvstä tätä elokuvaa vähän.
- cat_899
..petyin. Vitsi että oli laimea!! Laimein kaikist viidest Potterist mitä nyt on tullu. Petyin.. ja pahasti.
- Nimetön
mie meinaan mennä kattoon maanantaina feeniksin kiltaa
- veetu7
Mä aion mennä koska ne on niin super kivoja!!!!!!!
Mä oon kattonu ne kaikki! - minä vaan...
aion katsoa senkin sillä olen nähny ne muutki osat.ja eihän tätäkään voi jättää väliin
- Rupert Grint
Kävin kattomassa sen ensi-illassa
- khyyllä
vaikka vastaankin näin myöhään sanon silti että menen. ps . vaikka kävin jo
- Xinan
Olen ollut Harry Potter leffoihin ja kirjoihin hulluna heti niitten tulon jälkeen. Kaikki leffat olen katsonut eikä kiinnostus ole vieläkään lopahtanut. Ei siinä varmaan mitään pahaa ole jos niitä katselee.. :D Jopa mun vanhemmat on katsonut/lukenut ne eikä siinäkään ole mun mielestä mitään pahaa.. :D
Siis katsomaan vaan lapsesta vaariin asti. :D Suosittelen lämpimästi. Pitäähän maailmassa olla jotain magiaa.. ;) - SAATTAA TULLA TVSTÄKIIN JOSKUS
Olen nähnyt ja joskus taitaa ehkä tulla tvstä uudestaan
- flapparette
Kävin 5.7 ennakko näytöksessä (= Oli ihan hyvä, mutta liian nopeeta tahtia koko leffa juos läpi :/ Mutta niin, hankalahan kaikkia tapahtumia siihen olisi kunnolla sovittaa.
- TUNTUU SILTÄ
Joka näki tämän elokuvan ihan ekana
- mie vaan
kaipa tuo täytyy käydä katsastamassa, kunhan töiltä ehtii. kaikki muutkin käyty katsomas. suuri fani kun olen (45-v. :))
joo kyllä tuli sillo ensi illassa katottuu se :D miks ei porukka just sillon ollu menos sinne?! ensi illois on aina paras kattoo joku leffa :)
- ceemus
Kuka jättäis väliin katsomatta Feeniksin kiltaa.. Minä en ainakaan .En missään nimessä! Oikeastaan kävin jo katsomassa
- fghh
tietty :D menen tänää toista kertaa kattomaan sit' :)
- Tigra
Of course, people!!!
- HARRY POTTER
Olin koko elokuvan ajan harry potter
- JA KÄYN UUDESTAAN
NÄHNYT OLEN
- HARRY POTTER KATSOJAT
Kattomaan harry potter
- MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
MEE
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351