Ketkä aikoo mennä kattomaan Feeniksin kilta

HARRY POTTER

Ketkä aikoo mennä kattomaan feeniksin kilta?

64

7049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiiSt

Mie oon menos lauantain :)

• Rupert Grint

Mä kävin perjantaina

• juuuuuuuuuuuuuuuu

Ehkä

• Nimetön

tarkotus ois mennä lauantaina :)

• NAKdjdodp

mä en pääse:( missä se esitetään?

• Rupert Grint
        NAKdjdodp kirjoitti:

mä en pääse:( missä se esitetään?

Koko Suomen suurimmissa leffateattereissa!! Etkö muka tienny?!

• Rupert Grint

Kävin perjantaina

• Manniq

Mä meen tänään. :)

• Rupert Grint

Monelta??

• plión

..katsoin jo eilen. Näytelijätyö oli parempaa kuin edellisessä elokuvassa, mutta jotenkin elokuva jäi odotusten alapuolelle. Michael Gambon paransi Dumbledoren rooliaan selvästi, mutta hän ei vieläkään ole Richard Harrisin tasolla.

• Rupert Grint

Missä sä kävit?? Gambon on muuten mun mielestä parempi kuin Harris. Puvustajat sais vähän parantaa Dumbledoren pukuja, kun vielä ehtivät.

• Rupert Grint

..mä kävin eilen

• her-my-oh-knee

olen menossa tänään kattomaan! klo 18:30 näytökseen. 8)) vähän jänskättää kyllä kieltämättä! :D tuntuu ihan uskomattomalta, että näin pitkän odotuksen jälkeen sitä on nyt sitten menossa kattomaan! toivottavasti elokuva on odotusten mukainen. olen kyllä kuullut pelkkiä positiivisia kommentteja leffasta, joten luulisin, että on ihan odotusten vertainen. :)

• Rupert Grint

..jo klo:17.00 alkavassa näytöksessä.

• Mariasila

_o/

• Oikee-Enkeli-90

No olen nähnyt sen jo, enne kun se oli leffoissa. Kaveri latasi sen netistä ja katotitin. on muuten tosi hyvä, suosittelen :)

• aljasjklö

netistä latasin aikoja sitten

• muskdeer

Aion kyllä mennä katsomaan. kirjat lukeneena ja muut leffat nähneenä odotukset eivät ole kauhean korkealla mutta sen näkee sitten.

• Nimetön

minä aion käydä katsastamassa kyseisen elokuvan. Olen potter-fani ja pariin viimeisimpään elokuvaan en ole ollut tyytyväinen, joten myös elokuvien suurena ystävänä tunnen kyllä halua nähdä upean kirjan valkokankaalla. Ei siis ole kirjanvoittanutta ja enemmän kyllä odotan seitsemättä pian julkaistavaa potter-kirjaa kuin tätä elokuvaa, mutta potter-fanina pitää käydä elokuvakin katsomassa.

• anonyymi

Rowlig rules! Se kirjottaa aivan upeita kirjoja. Ootan innolla seiskaa vielä enemmän kuin odotin tota feeniksin killan elokuvaa. Musta kaks ekaa elokuvaa oli parhaimpii mut ei noi loputkaan niin huonoja ollu. Kävin kattoos 13. päivä vitosen ja se oli eka jonka oon nähny elokuvis. Harmi ettei mun enkun taitoni oo niin hyvii et mun kannattas ostaa tota deathly hallows-kirjaa.

• ME MENNÄÄN

KATTOMAAN HARRY POTTERIN JA MINNE

• dj-moi

Toki menen katsoman! Muutki Harry Potter elokuvat olivat hyviä pidän niistää. Hyviä näyteliöitä suuri osa on sielä. Myös kun tule kuudes ja seitsemäs jaksot niitäkin menen katsoman kun ilmestyy.

• Mar1ehullu

meillä päin ei oo tänää ensiilta en tie miksi vähä vituttaa ku pitää odottaa1-2 vikkoo et se tulee meille päi saataana vituttaa=((((vaikka azkabanin vanki tuli 1 päivä ensiiltaa ihmetyttää miksi sitte feeniksen kilta ei ole vielä meillä elokuvis...

• Lara rules

Aion mennä katsomaan, mutta odotukset eivät ole korkealla.. 1 ja 2 oli hyviä leffoina, mutta 3 ja 4 olivat surkeita.. toivottavasta tämä on parempi :D

• H P FANI

Totta kai! Vuoden paras elokuva! Joka ikinen itseensä kunnioittava ja täysjärkinen Potter fani menee takuu varmasti kattoon Feeniksin killan ja ostaa Deathly Hallow:n ainakin Suomeks ellei Englanniks ja Suomeks. On kyllä harmillista, et sarja loppuu seiskaan... sais tulla vaikka 20 kirjaa! Mä ainakin jaksan lukee maailman parasta kirjasarjaa, lukutoukka kun oon.
      En voi elää ilman kirjoja. Etenkään ilman Harry Potter kirjoja. Rowling on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!

• HARRY POTTER

ehdottomasti meen kattoo sen lauantaina mikkeliin!!!!!!!!!!!

• empsku

ja viel kysyt!!

• pp85

se on pakko nähdä,edellisetkin on nii hyvii =) kirjoja en oo lukenu mut mul riittää noi leffat vallan mainiosti ;)

• mx1

tietysti meen.. vaikka vasta 15. päivä

• Elina, Harry Potter Fanittaja

Olen ollut fani 8 vuotiaasta asti ja olen katsonut kaikki entiset. Minä mene KATSOMAAN Feeniksin killan. VARMASTI!!!

• LelluLohikäärme

Kyllähän se on pakko päästä kattomaan vaikka kirjat onkin parempia. Surullista vain kun seuraava kirja on viimeinen, niisk :(

• jee

huomenna meen

• Nimetön

Totta kai pitää olla tätä hömppää, muistelkaa nuoruutta tervaskannot. Dracula, Frankestein kaikki muu. Ei muuta kuin teretuloa kaikki mikä meitä lapsia ja aikuisia viihdyttää. Kesäterveisin Pertti

• tempuli

Kuukauden päästä!

• Buu

Ensi-iltaan jonotettiin kaverin kanssa vaan 3h!! :) Jotkut joutu jonottaa kauemmin, mut me oltii ostettu liput ennakkoo..!

• mah-ta-vaaaa!

ja oli aivan upea elokuva! kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan. oli taas sen jälkeen ihan sekava olo.. niin upea se oli. välillä jääty siihen penkkiin, välillä taas meinas paahtua kuumuuteen. loistavaa!

• menen veljen kanssa kattomaan sen tänään Jyväskylään klo. 17.45. Minulla on tahtomattakin odotukset korkealla kun kirja on niin hyvä. Saa nähdä minkälainen elokuva on =)

• Jenzu

Kävin keskiviikkona Helsingissä kutsuvierasnäytöksessä ja tänään meen Tampereelle kattoon puol seiskalta..

On kyllä hyvä elokuva, kunhan ei vertaa kirjoihin.. Kirjoihin verrattuna aika laimee nimittäin, mutta eihän 800 sivua voi saada yhteen elokuvaan...

• Peessa

Totta kai!!! hulluhan olisin jos en menis!!! :P

• SSATULI

TOTTAKAIIIII!!! POTTER PRESIDENTIKSI!! :> DEATHLY HALLOWS NOPIAA SUOMEKSI!!!!!!!!!! *sekoaa lopullisesti*

• hgkj
        SSATULI kirjoitti:

TOTTAKAIIIII!!! POTTER PRESIDENTIKSI!! :> DEATHLY HALLOWS NOPIAA SUOMEKSI!!!!!!!!!! *sekoaa lopullisesti*

Vasta ensvuoden Maaliskuuss

• Zatu

tottakai! mutta kirjat ovat mielestäni parempia, mutta kyllähän nyt leffatkin pitäisi kattoa kun on lukenut kirjat miljoona kertaa läpi :) tänä kesänä olen lukenut koko kirjasarjan läpi 4 kertaa :) rakastuin pottereihin jo ennen kuin pääsin kouluun ;D elikkä tottakai pitää mennä kattoon feeniksin kilta

• jos tänään

on menossa katsomaan, niin tarviikohan lippuja varata. ei mikään iso kaupunki ole tämä missä ollaan.

• meen..........

kattoo sen sitte kun se tulee mun kotipaikkakunnalle

• TAISIMME OLLA EKOJA KATSOJIA

Eilen käytiin kattomassa ja tänään näytettiin tvstä tätä elokuvaa vähän.

• cat_899

..petyin. Vitsi että oli laimea!! Laimein kaikist viidest Potterist mitä nyt on tullu. Petyin.. ja pahasti.

• Nimetön

mie meinaan mennä kattoon maanantaina feeniksin kiltaa

• veetu7

Mä aion mennä koska ne on niin super kivoja!!!!!!!
      Mä oon kattonu ne kaikki!

• minä vaan...

aion katsoa senkin sillä olen nähny ne muutki osat.ja eihän tätäkään voi jättää väliin

• Rupert Grint

Kävin kattomassa sen ensi-illassa

• khyyllä

vaikka vastaankin näin myöhään sanon silti että menen. ps . vaikka kävin jo

• Xinan

Olen ollut Harry Potter leffoihin ja kirjoihin hulluna heti niitten tulon jälkeen. Kaikki leffat olen katsonut eikä kiinnostus ole vieläkään lopahtanut. Ei siinä varmaan mitään pahaa ole jos niitä katselee.. :D Jopa mun vanhemmat on katsonut/lukenut ne eikä siinäkään ole mun mielestä mitään pahaa.. :D
      Siis katsomaan vaan lapsesta vaariin asti. :D Suosittelen lämpimästi. Pitäähän maailmassa olla jotain magiaa.. ;)

• SAATTAA TULLA TVSTÄKIIN JOSKUS

Olen nähnyt ja joskus taitaa ehkä tulla tvstä uudestaan

• flapparette

Kävin 5.7 ennakko näytöksessä (= Oli ihan hyvä, mutta liian nopeeta tahtia koko leffa juos läpi :/ Mutta niin, hankalahan kaikkia tapahtumia siihen olisi kunnolla sovittaa.

• TUNTUU SILTÄ

Joka näki tämän elokuvan ihan ekana

• mie vaan

kaipa tuo täytyy käydä katsastamassa, kunhan töiltä ehtii. kaikki muutkin käyty katsomas. suuri fani kun olen (45-v. :))

• joo kyllä tuli sillo ensi illassa katottuu se :D miks ei porukka just sillon ollu menos sinne?! ensi illois on aina paras kattoo joku leffa :)

• ceemus

Kuka jättäis väliin katsomatta Feeniksin kiltaa.. Minä en ainakaan .En missään nimessä! Oikeastaan kävin jo katsomassa

• fghh

tietty :D menen tänää toista kertaa kattomaan sit' :)

• Tigra

Of course, people!!!

• HARRY POTTER

Olin koko elokuvan ajan harry potter

• JA KÄYN UUDESTAAN

NÄHNYT OLEN

• HARRY POTTER KATSOJAT

Kattomaan harry potter

• MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

MEE

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe