13. perjantai paha päivä !

karbidi

Vaan toivottavasti ei. Vähä oon käynny tääl kuittaileens, mut pääsääntöisesti ollunna iha OK !

Nyt tulee kuitennii kuukauden breikki, kus ollahan möksällä, eikä oo vermeitä siellä!

Oomma koittannu aina reilun viikon välein lukee jutskat läpi, mut on kerinny asiat vanheneen aina siehen mennessä, joten onnittelui kaikille, jotka niitä ansaitsevat !!

Nyt on sanottava, et tuli paniikissa "parisen napanterii" otettuu, mut takuuvarmasti en kuukauteen ota romilleja ollenskaan !!

Että eiku hyvää talven odotusta jokahiselle sorkalle, joille en paha kyllä oo saannu aikaaseks mitiä kirjuutella.

Palaillaan elokuun puoljvälin perästä, soommoro!

10

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

Jep, silti raitis perjantai - vaikka 13. päivä.

• karbidi

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

• Cettuz!
        karbidi kirjoitti:

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

Raittiina.

• karbidi
        Cettuz! kirjoitti:

Raittiina.

kerkesin heittään morjenttesit Sullennii !
        Leivät tuli syötyy ja parit muutki lähtövalmistelut tehtyy, oli tää netti sen aikaa auki.

Mut nysse on kuukauveks morjens, nährään (tekstit), jos ei sokeiks tulla ;)

• Huomenta! Sammuin sohvalle ja nyt siirryn raittiina sänkyyn, tuo lordi limukka on niin sokerista että oli hampaat tarttuneet toisiinsa kiinni, en meinannut saada suuta auki, päivällä taidan ostaa sitti sootaa. Raitista perjantaita!

• Systeri3

kesänjatkoa ketjun aloittajalle ja kaikille muillekin. Kiitos, ei alkoa tänään. Tosin välillä tuntuu, että "kaikki" juovat näin kesällä ja salakavalasti hiipii mieleen miksen minäkin. Mutta EI, ei siitä ole koskaan mitään hyvää seurannut - eivätkä nuo kanssakulkijoiden kännit ja krapulat kovin hääveiltä näytä nekään.

• minullakin

vaikka en ole rekisteröitynyt.

• Etän suutu minulle Pörri ,Ratis Sysrtei3,Ceetuz, Karbibi,Pa.Pino minä join itseni niin kipeä. Viikko meni taasen tuossa viinaa ottaissa , minä luuli että ottaa viksusti, en osaa ottaa viksustuti, Minä olen teiltä saanut, hyvää tukia rattiin olon aikana. Meinas tärkei unehtua Aahooohoo, en unhota sinua ikinä, minä en ole varma montako oo sii pitilauttaa.

• Sofia***

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

• Sofia*** kirjoitti:

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

Kiitos palautteesta, satun olemaan eilen selvin päin. Meinasi olla tänäkin selvin päin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe