Suosikki kirjakauppanne? Ei nettikauppoja vaan ne, joissa viihtyy selaillen kirjoja ihan livenä. Joskus hieman pidenpäänkin.
Itse suosin Kiasma kauppaa, Bukraa (Tampereella)ja klassista Helsingin Akateemista.
Kirjakaupat
2
256
Vastaukset
- äitiparta
suosikkikirjakauppa oli tietysti oma divari, antikvaarinen kirjakauppa. Siellä sain rauhassa selailla ja lueskella hetkinä kun ei ollu asiakkaita. Ja kirjatkin sain järjestellä hyllyihin oman maun mukaan. Antikvariaattitoiminta on nyt kirjojen osalta vähän köyhänpuoleista täällä Porin suunnassa, tämä kun ei ole mikään kirjakaupunki. Oikeista kirjakaupoista valinta osuu Suomalaiseen Kirjakauppaan. Porin tarjonnassa se on parhaasta päästä, ja alennuskirjojen löytönurkkausta tulee ehkä pari kertaa vuodessa pengottua.
- KalleGoo
Nykyisin netissä on kyllä iso valikoima kirjakauppoja ja mahdoton määrä valikoimaa. Katsokaapa parhaat kirjakaupat täältä http://www.kirjakaupat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647