Onko muilla ongelmia...

...Suomi24:n toiminnan kanssa? Minulla viime päivinä lataillut hirmu hitaasti...Liekö sitten johtuu vain koneestani, vaikka muut sivut kyllä pelaa normaalisti.

11

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hatam

on näemmä ongelmia aina. Pätkii ja tökkii.

• *mamma-66*

ei siis ole vaan sinun koneesi vika, minä en juuri päässyt edes kirjautumaan sisään ja eilenkin oli ihan sula mahdottomuus päästä edes lukemaan mitään täältä... Hyvää viikonloppua kuitenkin!

• Tekniset tiedotteet

Tältä sivulta löydät ajankohtaista tietoa palveluidemme tilasta, tulevista huoltotöistä ja päivityksistä. Jos palvelussamme ilmenee tai on ilmennyt ongelmia tai vikoja, kerromme lisätietoja asiasta tällä sivulla. Esimerkiksi jos treffeissä tai sähköpostipalvelussamme ilmenee ongelmia tai päivitämme palveluitamme, löydät ajankohtaista tietoa asiasta tältä sivulta.

Ilmoitettu:
      12.07.2007 klo 14:23

Aihe:
      Keskustelussa ja sähköpostissa hidastelua

Palvelu:
      Suomi24 Keskustelu, Suomi24 Sähköposti

Lisätiedot:
      Suomi24: n keskustelussa ja sähköpostissa saattaa esiintyä hidastelua. Tutkimme asiaa ja pyrimme korjaamaan mahdollisimman pian.

Arvioitu aika vian korjaamiselle:
      mahdollisimman pian

Ilmoituksen tekijä:
      Suomi24:n Ylläpito

• ...etten ole ainut. Harmillista vain kun tässä vapaapäivinä olisi ollut mukava lueskella näitä keskusteluja. Mutta mukavat viikonloput kaikille, itse aloitankin kohta työviikkoni...=)

• MarzaH kirjoitti:

...etten ole ainut. Harmillista vain kun tässä vapaapäivinä olisi ollut mukava lueskella näitä keskusteluja. Mutta mukavat viikonloput kaikille, itse aloitankin kohta työviikkoni...=)

Tänään tänne pääsee jollakinlailla, mut eilen ei onnistunut sitte millään..

Mukavaa viikonloppua, ja työviikkoa myös sinulle....

• Pukeli

vaivannäöstäsi mutta tuonhan on jokainen lukenut jo itsekin.

• Pukeli kirjoitti:

En siinä mitään vaivaa nähnyt......aina voi olla joku joka ei tuota huomaa katsoa.....sinä kun et ole jokainen...

PS....että aivan turhaa piruilua sinulta minulle
        taas.....

• Pukeli kirjoitti:

...minä ainakaan tuota ollut huomannut lukea joten minulle se oli ainakin hyödyllistä tietoa, kiitos Sikra =)

• Pukeli
        Sikra kirjoitti:

En siinä mitään vaivaa nähnyt......aina voi olla joku joka ei tuota huomaa katsoa.....sinä kun et ole jokainen...

PS....että aivan turhaa piruilua sinulta minulle
        taas.....

etten mielestäsi ole ihan jokainen tai kuka tahansa. Niin se menee, jyvät erottuvat akanoista jo alkutahdeilla.

• Pukeli kirjoitti:

etten mielestäsi ole ihan jokainen tai kuka tahansa. Niin se menee, jyvät erottuvat akanoista jo alkutahdeilla.

Niinhän se on, pitää täysin paikkansa.

• Pukeli
        Sikra kirjoitti:

Niinhän se on, pitää täysin paikkansa.

sanoisin. Ilmassa on ukkosta, sekö tässä riehaannuttaa? Saattaa olla, että papatusta riittäää tänä iltana, jos vain koneet pelaa? Kukahan sitten suuttuu ja kenen ansiosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe