Rv7 millasia tuntoja?

Kukkis''

Mulla masu pullottaa alamasusta, keittiöhajut ällöttää, vähän pahaaoloa, väsyttää mutta illalla ei meinaa tulla siltikkään uni, pientä alaselkä kipua, nännit on tosi kipeät jne

5

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 7

Rv 7 minulla oli toooosi huono olo, mitään ei tullut ylös, mutta ei mennyt alaskaan, keittiöhajuista meinasi oksennus lentää ja rinnat olivat niin kipeät että luulin että ne räjähtää. Pikkuhiljaa on huono olo nyt väistynyt, ruoka menee alas vaikka maistuukin ällöltä, rinnat edelleen kipeet ja jos tulee vähänkään vilu niin tuntuu kuin niitä leikeltäisiin.Väsymystä minulla ei ole ollut ollenkaan, ei selkäkipua, eikä se maha pullottanut ole myöskään missään vaiheessa, kohtapuolinhan se pitäisi jo :) . Nyt elellään rv 15.

• Todella huono olo

Mulla on ollut jo viikon pari kauhean pahaa oloa, vessassa on saanut hyppiä vähän väliä varsinkin aamuisin..töissä tämä on ilkeää, hypätä kassalta vessaan vähän väliä..:/ No, en valita, kun seuraahan tästä sitten jotain todella ihanaa

• 7viikolla väliin koviakin vatsa kipuja ja tissit ovat olleet koko raskaus ajan tähän asti todella kipeät. Hormooni tasapaino on muuttunut raakasti. hiuksia pitää olla koko ajan pesemässä ja kasvoihin ja selkään ja käsiin on tullu paljon pieniä kutiavia näppyjä. inhottavia vaivoja kaikki. täysin erilainen raskaus ensimmäiseen verrattuna. ensimmäinen raskauteni oli täysin oireeton,päin vastoin,tunsin olevani aivan elämäni kunnossa. noh ehkä tää tästä vähä helpottuu jossain vaihees =)

• joo ja maha on todellakin kasvanut!!!

• Sansku

Kävin eilen neuvolassa viemään pissanäytettä ja täti laski, että olisin rv7 myöskin. Itselläni ei ole muita oireita, kuin pissattaa enemmän ja on turvonnut olo..mulla oli toukokuussa keskeytynyt raskaudenkeskeytyminen. Olen hirveän huolisssani onnistuuko tämä, kun ei noita oireita ole enempää ja ultraankaan en pääse vielä. Itkettää ihan, kun luen näitä vastauksia..kaikista kamalinta on tää epävarmuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe