Oonks mä oikeees et toi simpsonit elokuva on dupattu suomeks,jos on ni se menetti kyl arvonsa :(
Dupattu vai ei?
2
471
Vastaukset
- Jonathan9
Suomessakin suurin osa näytetään alkuperäisäänillä, mutta siitä tulee myös suomenkielelle dupattu versio.
Ja onhan sitä sitten muualla maailmassa dupattu vaikka mille kielelle...
Sinuako harmittaa ja vihastuttaa se että The Simpsons Moviesta tehtiin myös suomeksi dupattu versio?
Kaikkia tuntuu se pelkästään vihastuttavan... Omasta mielestäni se on todella hyvä juttu, sillä siinä on oma mielenkiintonsa nähdä millaista se on suomeksi, ja siinä saa lisää naurunpyrähdyksiä.
Sitäpaitsi tämän elokuvan duppauksen pitäisi olla jo melkein itsestään selvyys, sillä kaikki elokuviin tulevat animaatiothan dupataan suomeksi...- Ota selvää
Ei muuten dubata kaikkia animaatioita. Sellaiset jotka on tarkoitettu alle 7-vuotiaille (Shrek, Madagaskar, Ice Age ym) on tulleet meille dubattuina ja myös originaaliversioina.
Aikuisille tai yli 7-vuotiaille tarkoitetut animaatiot kuten Hoodwinked (Tapaus Punahilkka) tai South Park: Bigger Longer & Uncut (South Park: isompi, pidempi & leikkaamaton) on kyllä tuotu Suomeen vain orinaaliversioina ja tekstitetty suomeksi ja ruotsiksi.
Jotain rajaa dubbauksessakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635