Hyvää amerikkalaista joulumusaa?

-Sunrise-

Hei!
Tiedän, nyt on heinäkuu. Mutta haluaisin tietää jotain kivaa amerikkalaista joulumusaa, koska ajattelen jo ensi joulua. (En ole hullu, älä kysy.)

Mieluiten biisejä jazz- ja pop laulajilta, sellasta harrasta. Saa olla hengellistäkin, mutta mieluiten myös ihan 'tavallisiakin' joululauluja. Mutta ei mitään tyyliin TIPTAPTIPTAP. Kyllä te ymmärrätte. Esim. Frank Sinatran joulubiisit on ihania.

Jos jotakuta kiinnostaa, amerikkalaista joulumusaa haluan koska suomalainen joulumusa on perseestä, ja amerikkalainen taas sellasta kivaa, ihan eri tunnelmallista. Jotain tällasta ois kiva: http://youtube.com/watch?v=xPcU3Ca-H5U&mode=related&search=

Ja tämäkin on ihan kiva:
http://www.youtube.com/watch?v=RGMvLyBUnJM

KIITOS!

3

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Sunrise-

..Että tämä ei välttämättä ole paras mahdollinen alue tälle, mutta kaipailisin sellaista hieman jazzahtavaakin. En tiennyt että mihin muualle olisin voinut tämän laittaa. :(

• -----

Mun mielestä parhaat joululaulut:
        Nat King Cole; The Christmas song,
        Doris Day; Winter wonderland!!!

• on kyllä todella hyviä...

Tiedän mitä tarkoitat, rakastan amerikkalaista joulua, en realistista sellaista vaan kaikkia televisiossa nähtäviä jouluvaloja, tunnelmaa, yksinäisyyden katoamista, kaikkea sitä... Mieleen tulee Ally McBeal, kävelemässä jouluvalojen keskellä ihanan musiikin soidessa takana, voih...mielummin niin kuin kotona vetämässä kolmatta suklaarasiaa ja katsomassa televisiota. Hassua kyllä en ole yhtään uskonnollinen, mutta silti rakastan joulua.

Yritän ensi jouluna luoda samanlaista tunnelmaa tänne kotikulmille musiikilla.

Bianca Ryan on muuten ällistyttävä, ihan syystäkin voitti Talent-kilpailun.

Mutta enpäs jatka tälläistä pulinaa enää, kun musiikista täällä pitäisi keskustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60