Spedet

sitä te olette

sukupolvi joka ei ole nähnyt sotia,nälänhätää tai muita kauheksia itkee ja protestoi nyt kaikesta.Kyllä eläimilläkin pitää oikeudet olla mutta liika on liikaa.

39

2288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä sinä olet

molopää, joka ei ole nähnyt sotaa, nälänhätää tai muita kauheuksia itkee ja protestoi nyt kaikesta. Kyllä sinullakin pitää olla oikeudet, mutta liika on liikaa.

• Teuraaksi

Ja ruoaksi Afrikkaan nälkää näkeville.

• töissäni

yhteenkään minkkiin tai kettuun ym tarhaelukoihin (olen metallialalla)jos elukat alkaa tekeen töitä ja maksaan veroja niin vasta silloin heillä on myös oikeuksia yhteiskunnan taholta, ja sinä voit suksia VITTUUN elukoinesi...ottaisit sinäkin ihmisparka realiteetit huomioon tuossa typerässä vouhotuksessasi.

• aivoja?
        töissäni kirjoitti:

yhteenkään minkkiin tai kettuun ym tarhaelukoihin (olen metallialalla)jos elukat alkaa tekeen töitä ja maksaan veroja niin vasta silloin heillä on myös oikeuksia yhteiskunnan taholta, ja sinä voit suksia VITTUUN elukoinesi...ottaisit sinäkin ihmisparka realiteetit huomioon tuossa typerässä vouhotuksessasi.

En ole koskaan törmännyt sinuun työssäni.
        Sinusta ei ole minulle mitään hyötyä. Vasta kun sinusta on minulle hyötyä niin voin antaa sinulle jotain arvoa. Että painu sinä sen hitsipillisi kanssa vaikka hevon helvettiin!
        Miksi vouhotat kuin pahainen kakara?

• tosissasi?? :DDD
        aivoja? kirjoitti:

Sinusta ei ole minulle mitään hyötyä. Vasta kun sinusta on minulle hyötyä niin voin antaa sinulle jotain arvoa. Että painu sinä sen hitsipillisi kanssa vaikka hevon helvettiin!

tuliko teinille primitiivireaktio??? BUAAHHAAHAAA, ette saa IKINÄ aatteellenne kannatusta tuolla asenteella:) olet ihan hullu, hirtä itsesi saatanan sodomian harrastaja...eläin on eläin ja silläsiisti.

Vahvempi syö heikomman se on luonnonlaki niin ihmisille kuin eläimille...itketkö myös petojen syömiä hirviä ym?? olet kyllä pahassa jamassa:DDDD

• kuinka voit
        aivoja? kirjoitti:

käskeä metalli miehen painua hevosen vittuun; ymmärrätkö nulikka millä maksetaan sairaalat? tiet? koulut? ym palvelut? luuletko reppana että joku häkkikana tai minkki maksaa yhteiskunnan olemassa olon?...ja myös sinun, olettaen että olet käynyt edes pakollisen ala-asteen:) ja luultavasti vauvana kävit äitisi kanssa neuvolassa? ilman työmiehiä asiat eivät olisi näin, sinä teet SUUREN virheen elämässäsi jos alat purra sitä kättä joka sinut ruokkii...

• tosissani,.,.
        kuinka voit kirjoitti:

käskeä metalli miehen painua hevosen vittuun; ymmärrätkö nulikka millä maksetaan sairaalat? tiet? koulut? ym palvelut? luuletko reppana että joku häkkikana tai minkki maksaa yhteiskunnan olemassa olon?...ja myös sinun, olettaen että olet käynyt edes pakollisen ala-asteen:) ja luultavasti vauvana kävit äitisi kanssa neuvolassa? ilman työmiehiä asiat eivät olisi näin, sinä teet SUUREN virheen elämässäsi jos alat purra sitä kättä joka sinut ruokkii...

olen! Tuo kyseinen metallimies tosiaan voi painua sinne hevon helvettiin. Sinä etkä tuo idiootti wannabe-metallimies kumpikaan pidä yhteiskuntaa kasassa. Ette kumpikaan hyödytä minua millään tapaa ja tuskin teistä yhteiskunnalle muutenkaan on muita kuin sosiaalikuluja.
        Eläin on eläin, eikä eläintä pidä inhimillistää, kyllä se selvää on minulle. Mutta onko metallimiehellä niin kova usko raamattuun, että tuntee olevansa luomakunnan kruunu, joka saa myös aiheuttaa täysin aiheetonta kärsimystä eläimille? Näyttäisi olevan.
        Noilla löyhäpäisillä jutuillanneko luulette saavanne kovastikin tukea kannattamaanne eläinrääkkäykseen?
        Onko tarhaeläinten olojen parantaminen hyökkäys metallimiehiä kohtaan? Onko elantosi kiinni turkistarhojen häkkien hitsailussa. Jos on niin luulisi että kiljut riemusta ja tuet tuota parannusta sata lasissa. Isommat häkit=lisää töitä.
        Ilmeisesti kuitenkin olet täyskiellon puolella kun parannusehdotukset eivät kelpaa.
        Luuletteko tosiaan että tämänhetkiset turkistarhojen olot vielä kovinkin pitkään ovat luvallisia?
        Miksi ihmeessä mesoatte päivänselvän eläinrääkkäyksen puolesta?? Ei ne teidän rivinne kovin tiiviit ole.

• HULLU!!
        tosissani,.,. kirjoitti:

olen! Tuo kyseinen metallimies tosiaan voi painua sinne hevon helvettiin. Sinä etkä tuo idiootti wannabe-metallimies kumpikaan pidä yhteiskuntaa kasassa. Ette kumpikaan hyödytä minua millään tapaa ja tuskin teistä yhteiskunnalle muutenkaan on muita kuin sosiaalikuluja.
        Eläin on eläin, eikä eläintä pidä inhimillistää, kyllä se selvää on minulle. Mutta onko metallimiehellä niin kova usko raamattuun, että tuntee olevansa luomakunnan kruunu, joka saa myös aiheuttaa täysin aiheetonta kärsimystä eläimille? Näyttäisi olevan.
        Noilla löyhäpäisillä jutuillanneko luulette saavanne kovastikin tukea kannattamaanne eläinrääkkäykseen?
        Onko tarhaeläinten olojen parantaminen hyökkäys metallimiehiä kohtaan? Onko elantosi kiinni turkistarhojen häkkien hitsailussa. Jos on niin luulisi että kiljut riemusta ja tuet tuota parannusta sata lasissa. Isommat häkit=lisää töitä.
        Ilmeisesti kuitenkin olet täyskiellon puolella kun parannusehdotukset eivät kelpaa.
        Luuletteko tosiaan että tämänhetkiset turkistarhojen olot vielä kovinkin pitkään ovat luvallisia?
        Miksi ihmeessä mesoatte päivänselvän eläinrääkkäyksen puolesta?? Ei ne teidän rivinne kovin tiiviit ole.

kuuluisit laitokseen.

• turkiseläimiä??
        tosissani,.,. kirjoitti:

puhuin ruuasta(naudat,siat,kanat)oletko joku terroristi? mee vapauttaan ne vitun karvapallot sitten, vai eikö uskallus riitä:DDDDDDDDDD

• Mie täältä

Se jotenkin teiltä pois?Oletteko kateellisia eläimille joita pidetään todella hyvin? esim.lemmikit.Meitä jotka jaksavat puolesta puhua eläimistä on kaiken ikäisiä.Useimmiten vastustajat eivät ole kiinnostuneet mistään hyväntekeväisyydestä.Olen kuullut sodasta äidiltäni hän joutui lähtemään evakkoon.Mitä ihmettä ne tähän kuuluu sodat ym.?Rintamallakin sotilaat saattoivat surra enenpi viatonta luontokappaletta kuin rintamakaveria.Suomenhevonen sodassa oli paitsi tärkeä myös rakas kaveri.Eläinrakkaita oli silloinkin esim. sotilaat jotka kirjoittivat hevosen omistajalle sen kuulumisia.Ennenvanhaan ei ollut "kettutyttöjä" silloin puhuttiin "kissamummoista".Mikähän psykologinen juttu se on ,että aina on eläinrakkaita pitänyt halventaa?Luulen kyllä sen liittyvän rakkauden puutteseen joka ilmenee noin.Itse lapsena olin yksinäinen,mutta eläimet toivat lohdun.Eivätkö toiset osaa arvostaa ja antaa ja ottaa rakkauta eläinten seurassa.Mikä on se liikaa?

• eläinrakkaudessa

mitään vikaa ole vaan juuri näissä "kettutytöissä" ja muissa terroristeissa.Vaikka kuin vihaisi esim, nyt vaikka turkistarhausta ei se oikeuta menemään tarhalle ja tuhoamaan toisen ihmisen elantoa.Entäs sitten lääketieteelliset eläinkokeet?Sanokaa mua tunteettomaksi ja julmaksi mutta jos uhrataan muutama hiiri tai rotta ja sillä voidaan pelastaa ihmishenkiä niin minusta se on OK.teuraseläinten tehokasvatus taas on vältämätöntä jos halutaan saada ruokaa pöytään ja joissain maissa ei saada,ikävä kyllä.Siis kuten jo sanoin kyllä eläimilläkin pitää olla oikudet mutta liika on liikaa.

• eläinrakkaudessa kirjoitti:

mitään vikaa ole vaan juuri näissä "kettutytöissä" ja muissa terroristeissa.Vaikka kuin vihaisi esim, nyt vaikka turkistarhausta ei se oikeuta menemään tarhalle ja tuhoamaan toisen ihmisen elantoa.Entäs sitten lääketieteelliset eläinkokeet?Sanokaa mua tunteettomaksi ja julmaksi mutta jos uhrataan muutama hiiri tai rotta ja sillä voidaan pelastaa ihmishenkiä niin minusta se on OK.teuraseläinten tehokasvatus taas on vältämätöntä jos halutaan saada ruokaa pöytään ja joissain maissa ei saada,ikävä kyllä.Siis kuten jo sanoin kyllä eläimilläkin pitää olla oikudet mutta liika on liikaa.

Siis eläimillä pitää olla oikeudet, mutta niitä ei tarvitse kunnioittaa?
        Vai mitä ylipäänsä tarkoitat kun käytät termiä eläinten oikeudet? Et ainakaan samaa kuin ihmisoikeuksilla - jollet sitten kannata samanaikaisesti, sekä niitä, että keskitysleiritoimintaa.

Eläimiin suunnatuissa käsitteissä vaanii alati väärinkäsitysten vaara. Esim. eläinrakkaudella ei välttämättä ole mitään tekemistä eläinten oikeuksien ajamisen kanssa, vaikka juuri eläinrakkaat ihmiset yleensä ensin alkavat kiinnittämään huomiota eläinten kohteluun.

Joidenkin eläinlajien yksilöihin on vain pirun helppo kiintyä, niiden ollessa, sekä "söpöjä", että luontonsa mukaisesti helposti kesyyntyviä, alistuvia, tottelevaisia, tai vain niin ihkuja.
        On paljon vaikeampi olla "eläirakas" jos se vaatii uhrauksia esim. ruokavalioon tai shamppoon valintaan liittyen, tai jos sitä ei palkita hännän heilutuksella tai kehräyksellä.

Teemu Mäki teki eläinoikeusteon kissantappovideollaan paljastaessaan yhteiskunnassamme vallitsevan eläimiin kohdistuneen tekopyhyyden.
        Samat ihmiset jotka lähettelivät Mäelle tappouhkauksia - ainakin uneksivat siitä, ostavat tunnontuskitta kaupasta muoviin pakattua tehotuotettua lihaa.

Säälin toki kissaa, mutta vielä enemmän tunnen myötätuntoa niitä miljoonia eläimiä kohtaan jotka elävät koko elämänsä kahlittuina ja kuolevat liukuhihnalla - no toisaalta kukaan ei sentään heitä mällejään niiden elottomien ruumiiden päälle, tai eihän sitä tiedä, kun en ole teurastamossa vieraillut!:)

• kukas enää
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

Vai mitä ylipäänsä tarkoitat kun käytät termiä eläinten oikeudet? Et ainakaan samaa kuin ihmisoikeuksilla - jollet sitten kannata samanaikaisesti, sekä niitä, että keskitysleiritoimintaa.

Eläimiin suunnatuissa käsitteissä vaanii alati väärinkäsitysten vaara. Esim. eläinrakkaudella ei välttämättä ole mitään tekemistä eläinten oikeuksien ajamisen kanssa, vaikka juuri eläinrakkaat ihmiset yleensä ensin alkavat kiinnittämään huomiota eläinten kohteluun.

Joidenkin eläinlajien yksilöihin on vain pirun helppo kiintyä, niiden ollessa, sekä "söpöjä", että luontonsa mukaisesti helposti kesyyntyviä, alistuvia, tottelevaisia, tai vain niin ihkuja.
        On paljon vaikeampi olla "eläirakas" jos se vaatii uhrauksia esim. ruokavalioon tai shamppoon valintaan liittyen, tai jos sitä ei palkita hännän heilutuksella tai kehräyksellä.

Teemu Mäki teki eläinoikeusteon kissantappovideollaan paljastaessaan yhteiskunnassamme vallitsevan eläimiin kohdistuneen tekopyhyyden.
        Samat ihmiset jotka lähettelivät Mäelle tappouhkauksia - ainakin uneksivat siitä, ostavat tunnontuskitta kaupasta muoviin pakattua tehotuotettua lihaa.

Säälin toki kissaa, mutta vielä enemmän tunnen myötätuntoa niitä miljoonia eläimiä kohtaan jotka elävät koko elämänsä kahlittuina ja kuolevat liukuhihnalla - no toisaalta kukaan ei sentään heitä mällejään niiden elottomien ruumiiden päälle, tai eihän sitä tiedä, kun en ole teurastamossa vieraillut!:)

puhuu murhatuista ihmissikiöistä - huihai, sehän on jokaisen asia mitä ruumiillaan tekee - minä niin paheksun häkkieläimiä,minä olen korkealle kehittynyt eettinen ihminen ,etten tarvitse mitään turkiksia,joten ei niitä tarvitse kukaan muukaan - ..ja jos niin joku väittää,on täysi barbaari ja sadisti.
        Minä määrään ,mikä on eettistä/ moraalista ,minusta pitää ottaa mallia ,minä,minä.....minä saan kulkea sormi pystyssä saarnaamassa ja ottamassa kantaa ja tuhoamssa omaisuutta..mutta vastapuoli pitäköön turpansa kiinni ,nehän ovat vain suvaitsemattomia fasisteja jne jne....

• haukkuko.
        kukas enää kirjoitti:

puhuu murhatuista ihmissikiöistä - huihai, sehän on jokaisen asia mitä ruumiillaan tekee - minä niin paheksun häkkieläimiä,minä olen korkealle kehittynyt eettinen ihminen ,etten tarvitse mitään turkiksia,joten ei niitä tarvitse kukaan muukaan - ..ja jos niin joku väittää,on täysi barbaari ja sadisti.
        Minä määrään ,mikä on eettistä/ moraalista ,minusta pitää ottaa mallia ,minä,minä.....minä saan kulkea sormi pystyssä saarnaamassa ja ottamassa kantaa ja tuhoamssa omaisuutta..mutta vastapuoli pitäköön turpansa kiinni ,nehän ovat vain suvaitsemattomia fasisteja jne jne....

minäkin pyörinyt niiden porukoissa jo vuoden ja olen saanut ihan mukavia juttuja ja filmejä kokoontumisista nauhotettua salaa tietenkin:=)
        Kunhan kyllästyn juttuun niin pistetään kaikki Youtubeen näytille:=))

• woudy
        eläinrakkaudessa kirjoitti:

kaikki "spedeiksi". Luulen että täällä käy hyvin vähän mitään "kettutyttöjä". Kyllä täällä on tosissaan eläimistä tykkääviä ihmisiä.

• on tuo,,.,
        woudy kirjoitti:

kaikki "spedeiksi". Luulen että täällä käy hyvin vähän mitään "kettutyttöjä". Kyllä täällä on tosissaan eläimistä tykkääviä ihmisiä.

että kaikki aina leimataan noiksi terroristeiksi.
        Minä en ole eläissäni mitään kettutyttöjä nähnytkään ja silti olen ITSE järkeillyt esim. turkistarhojen olot surkeiksi eläimille.
        Ihan samanlaista porukkaa tuntuu olevan nuo fanaattiset vastustajat kuin nuo "kettutytötkin".
        Kummallakaan osapuolella ei ole käsitystä siitä että siinä heidän välissään on ne jotka asioista jotain oikeasti ymmärtävät ja pystyisivät saamaan aikaan sopuakin.
        "Kettutytöt" ja "murhaajat" voisivat pikkuhiljaa siirtyä näistä keskusteluista sivuun.

• Sä oot
        haukkuko. kirjoitti:

minäkin pyörinyt niiden porukoissa jo vuoden ja olen saanut ihan mukavia juttuja ja filmejä kokoontumisista nauhotettua salaa tietenkin:=)
        Kunhan kyllästyn juttuun niin pistetään kaikki Youtubeen näytille:=))

Olet sitten tosi sankari, kun olet ihan salaa uskaltanut kuvata, ja täälläkin uskallat uhota. Ho ho ho, get a life...

• sinä,.,,
        Sä oot kirjoitti:

Olet sitten tosi sankari, kun olet ihan salaa uskaltanut kuvata, ja täälläkin uskallat uhota. Ho ho ho, get a life...

nimesi ja yhteystietosi tänne. Katsotaan millainen rimppakoipi siellä hohottelee ja aukoo päätään. Mene nyt kysymään äidiltä joko kaakao on lämmintä.

• Mie täältä
        on tuo,,., kirjoitti:

että kaikki aina leimataan noiksi terroristeiksi.
        Minä en ole eläissäni mitään kettutyttöjä nähnytkään ja silti olen ITSE järkeillyt esim. turkistarhojen olot surkeiksi eläimille.
        Ihan samanlaista porukkaa tuntuu olevan nuo fanaattiset vastustajat kuin nuo "kettutytötkin".
        Kummallakaan osapuolella ei ole käsitystä siitä että siinä heidän välissään on ne jotka asioista jotain oikeasti ymmärtävät ja pystyisivät saamaan aikaan sopuakin.
        "Kettutytöt" ja "murhaajat" voisivat pikkuhiljaa siirtyä näistä keskusteluista sivuun.

Veitte sanat suustani.

• oli???
        woudy kirjoitti:

ei kaikkia nimitetty spedeksi, ainastaan järjen menettäneet terroristi aktivistit...ja oikeasti täytyy olla aika lailla hukassa jos vaatii tasa arvoa eläimille...Eikös kasvitkin ole ELÄVIÄ????miksi et niistä inise? onko elämä vain tuhinaa pitävät elukat??ja helluset ketut ym???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• idiootti..,.
        oli??? kirjoitti:

ei kaikkia nimitetty spedeksi, ainastaan järjen menettäneet terroristi aktivistit...ja oikeasti täytyy olla aika lailla hukassa jos vaatii tasa arvoa eläimille...Eikös kasvitkin ole ELÄVIÄ????miksi et niistä inise? onko elämä vain tuhinaa pitävät elukat??ja helluset ketut ym???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ei minua kiinnosta kasvien sielunelämä. Eikä hyönteisten eikä muidenkaan vähä-älyisten tai täysin älyttömien. Jos sinulla on noin kovat himot suojella kasveja niin siitä vaan.
        Selvästi tuntemaan pystyvien eläinten kohtelu kuitenkin pitäisi olla tolkuissaan.
        Onko sinusta hienoa kun vaikkapa nyt sitä kettua pidetään pienessä verkkohäkissä koko sen elinaika? Ja onko se ketun turkki välttämättömyys ihmiselle nykypäivänä? Onko?
        Vai kannatatko tarhausta vain siksi että siitä joku saa elantonsa? Kannatat siis ilmeisesti myös ihmiskauppaa, josta moni ihminen saa elantonsa?
        Olet säälittävän yksinkertainen ja täysin manipuloitavissa oleva idiootti, vailla minkäänlaista loogista ajattelukykyä tai oma-aloitteista järkeilyä. Olisit ollut hyvä sotilas Hitlerin riveissä.

• kukas enää kirjoitti:

En vain usko, että aikaisin abortoidulla sikiöllä olisi minkäänlaista tietoisuutta.

• muuhun

En vain usko, että aikaisin abortoidulla sikiöllä olisi minkäänlaista tietoisuutta.

kuin omaan itseesi, kuten tyypillinen narsisti tekee...tottakai sinun ajatusmaailmasi on ainut oikea.

• mällien laita?

mihinkä sinä heität ne? jonkun työtään tekevän ihmisen raadon päälle? vaikka veikkaan että jos sinulla kyrpä on (2cm) niin mälliä siitä ei toivottavasti tule ettei tuollainen saasta lisäänny.

• kun esim turun
        sinä,.,, kirjoitti:

nimesi ja yhteystietosi tänne. Katsotaan millainen rimppakoipi siellä hohottelee ja aukoo päätään. Mene nyt kysymään äidiltä joko kaakao on lämmintä.

kadulla seuraavaksi joku paskaläjä tulee tyrkyttämään minulle "informaatiota" eläinten oloista niin vetäsen turpaan niin että paukkuu, ja otan sakot ym seuraukset vastaan selkä suorana, ja tämä ihan siitä syystä että täällä nämä muutama tyyppi ei muutakuin vittuile ja silti toivoo saavansa asialleen tukea...TÄYSIN idioottia porukkaa.

• iisisti
        kun esim turun kirjoitti:

kadulla seuraavaksi joku paskaläjä tulee tyrkyttämään minulle "informaatiota" eläinten oloista niin vetäsen turpaan niin että paukkuu, ja otan sakot ym seuraukset vastaan selkä suorana, ja tämä ihan siitä syystä että täällä nämä muutama tyyppi ei muutakuin vittuile ja silti toivoo saavansa asialleen tukea...TÄYSIN idioottia porukkaa.

ettei käy tuossa turpiin vedossasi heikosti. Voi olla selkäsi aika vinossa kun niitä sakkoja lopulta otat vastaan. Hauska olisi sinutkin tavata naamakkain vitun kuikelo.

• muuhun kirjoitti:

kuin omaan itseesi, kuten tyypillinen narsisti tekee...tottakai sinun ajatusmaailmasi on ainut oikea.

En ole perehtynyt asiaan sen yksityiskohtaisemmin, mutta uskoisin, että alle 20 viikkoisia sikiöitä ja niiden aivoja on tutkailu sen verran, että on tultu siihen johtopäätökseen, etteivät ne ole niin kehittyneitä, että kykenisivät luomaan minkäänsorttista tietoisuutta.

Jokainen luo oman totuutensa ja tekee sitten sen päätöksen miten sen kanssa elää, ja jos se jotain vituttaa niin voi voi!
        Suositeltavaa olisi, uskottavuuden kannalta, että tämän niin sanotun totuuden pystyisi myös perustelemaan, mieluiten järkiperäisesti sydäntäkin käyttäen.

Mun "totuus" koskien muita tuntevia eläimiä on, että ne/he ovat yksilöitä joille kuuluu oikeudet siinä kuin ihmisillekin, ja se mitä ihmiset tekevät eläimille, pääasiassa mukavuuden haluaan, on hiton väärin

Asialla ei ole mitään tekemistä minkäänsortin narsismin kanssa, vaikka esim. allekirjoittanut sattuukin olemaan hyvin narsistinen persoona.:(

• palstalla olevia..
        oli??? kirjoitti:

miten oikein luet tätä palstaa: siinähän lukee selvästi että spedejä te olette, ei se eritellyt mitenkään kestä oli kyse.

• Vaan
        palstalla olevia.. kirjoitti:

miten oikein luet tätä palstaa: siinähän lukee selvästi että spedejä te olette, ei se eritellyt mitenkään kestä oli kyse.

nimenomaan tarkoitin näitä KETTUTYTTÖJÄ JA MUITA TERRORISTEJA!!!!Pahoittelen jos en ilmoittanut sitä tarpeeksi selvästi!

• kettutyttöjä??
        Vaan kirjoitti:

nimenomaan tarkoitin näitä KETTUTYTTÖJÄ JA MUITA TERRORISTEJA!!!!Pahoittelen jos en ilmoittanut sitä tarpeeksi selvästi!

Onko foorumilla sitten silmiisi osunut montakin kettutyttöä tai terroristia?
        Sinun vammasi on se, että leimaat jokaikisen, joka sanoo pienenkin viitteen eläinten suojelun hyväksi, heti kettutytöksi ja terroristiksi.
        Foorumin fanaattisin aktivisti olet ehdottomasti sinä!

• pitää
        kettutyttöjä?? kirjoitti:

Onko foorumilla sitten silmiisi osunut montakin kettutyttöä tai terroristia?
        Sinun vammasi on se, että leimaat jokaikisen, joka sanoo pienenkin viitteen eläinten suojelun hyväksi, heti kettutytöksi ja terroristiksi.
        Foorumin fanaattisin aktivisti olet ehdottomasti sinä!

paikkansa.Olen fanattinen koska haluan juuri että nämä terroristit ja kaikki heidän tukijansa saavat rangaistuksen!Ei koske siis sinua tavallista "eläinrakasta" ihmistä!Mutta tälläiset yli innokkaat eläinaktivistit jotka haluavat kieltää nyt vaikka esimerkiksi kalastuksen ja eläinten lemmikki käytön(PETA) voi mun puolesta istua miekkaan ja painua helvettiin!

• muita fanaatikkoja
        pitää kirjoitti:

paikkansa.Olen fanattinen koska haluan juuri että nämä terroristit ja kaikki heidän tukijansa saavat rangaistuksen!Ei koske siis sinua tavallista "eläinrakasta" ihmistä!Mutta tälläiset yli innokkaat eläinaktivistit jotka haluavat kieltää nyt vaikka esimerkiksi kalastuksen ja eläinten lemmikki käytön(PETA) voi mun puolesta istua miekkaan ja painua helvettiin!

kin SINÄ. Sinä voit minun puolestani painua helvettiin ja vaikka vitun kautta.

• näin!
        muita fanaatikkoja kirjoitti:

kin SINÄ. Sinä voit minun puolestani painua helvettiin ja vaikka vitun kautta.

Tuo kyseinen fanaatikko tosiaan voisi häipyä muualle.
        Kenelle se täällä mesoaa? Onko täällä muka näitä terroristeja, joita ilmeisesti hänen ympärillään pyörii paljonkin. Minä ainakaan ole milloinkaan edes nähnyt yhtäkään tuollaista terroristia.

• sä sitten
        näin! kirjoitti:

Tuo kyseinen fanaatikko tosiaan voisi häipyä muualle.
        Kenelle se täällä mesoaa? Onko täällä muka näitä terroristeja, joita ilmeisesti hänen ympärillään pyörii paljonkin. Minä ainakaan ole milloinkaan edes nähnyt yhtäkään tuollaista terroristia.

mesoat?Jos et ole aktivisti vaan tavallinen kansalainen niin mikä hätänä?Tyyppihän sanoi vihaavansa vaan juuri noita aktivisteja.

• sitten..
        sä sitten kirjoitti:

mesoat?Jos et ole aktivisti vaan tavallinen kansalainen niin mikä hätänä?Tyyppihän sanoi vihaavansa vaan juuri noita aktivisteja.

johonkin helvetin aktivistifoorumille mesoamaan. Tämä on eläinten suojelu foorumi!
        Minä en pidä raiskaajista, onko ok jos aloittelen täällä keskusteluita siitä miten paljon vihaan raiskaajia ja saarnaan joka vitun välissä niistä raiskareista?
        Tämä on eläinten suojelu foorumi!!!!!!!
        Ei mikään aktivistiterroristifanaatikkofoorumi!
        Mitä helvettiä liittyy jotkut rikolliset eläintensuojeluun???
        Foorumi on perustettu jotta täällä voisi keskustella eläinten suojelusta! Ei terroristeista, ei murhaajista, ei raiskaajista, vaan ELÄINTEN SUOJELUSTA! MITÄ IHMEEN IMBESILLEJÄ TÄÄLLÄ PYÖRII?????????
        On se perkele että teikäläisten täytyy tänne tunkea! Saatteko jotain ihmeen tyydytystä noista fanaatikkoterroristimurhaaja viestienne kirjoitteluista?

• joooooooo
        sitten.. kirjoitti:

johonkin helvetin aktivistifoorumille mesoamaan. Tämä on eläinten suojelu foorumi!
        Minä en pidä raiskaajista, onko ok jos aloittelen täällä keskusteluita siitä miten paljon vihaan raiskaajia ja saarnaan joka vitun välissä niistä raiskareista?
        Tämä on eläinten suojelu foorumi!!!!!!!
        Ei mikään aktivistiterroristifanaatikkofoorumi!
        Mitä helvettiä liittyy jotkut rikolliset eläintensuojeluun???
        Foorumi on perustettu jotta täällä voisi keskustella eläinten suojelusta! Ei terroristeista, ei murhaajista, ei raiskaajista, vaan ELÄINTEN SUOJELUSTA! MITÄ IHMEEN IMBESILLEJÄ TÄÄLLÄ PYÖRII?????????
        On se perkele että teikäläisten täytyy tänne tunkea! Saatteko jotain ihmeen tyydytystä noista fanaatikkoterroristimurhaaja viestienne kirjoitteluista?

viestisi meni varmasti kaikille perille.Mutta sun kandee nyt vähän löysätä noita suitsia.Ota kato ihan iisisti.

• Totuudenpuhuja
        iisisti kirjoitti:

ettei käy tuossa turpiin vedossasi heikosti. Voi olla selkäsi aika vinossa kun niitä sakkoja lopulta otat vastaan. Hauska olisi sinutkin tavata naamakkain vitun kuikelo.

Otetaan kuvitteellinen henkilö, Seppo.
        Seppo on reilut kaksi metriä pitkä ja 160 kiloa painava mies, jonka nyrkki on sitä kokoa että ei ihan mahdu ämpäriin.

Ammatiltaan Seppo on kyläseppä. Ja tästä johtuen hän kantaakin aina mukanaan kymmenen kiloa painavaa pajavasaraa.

Luonteeltaan Seppo on rauhallinen ja mukava mies, mutta suuttuessaan itse Perkele, jonka käsittelystä ei kukaan selviydy ehjänä.

Älkää suututtako Seppoa tai ketään hänenkaltaistaan ihmistä.

Tässä viestissä ei ole mitään järkeä.

• Totuudenpuhuja
        muuhun kirjoitti:

Itse olisin valmis sallimaan abortin poikkeuksetta kunhan se tehdään ennen syntymää.

Jokaisella ihmisellä on kuitenkin oikeus olla kasvattamatta sisällään loista. (Sikiö on kuitenkin loppujen lopuksi pelkkä loinen, joka elää vain imemällä ravinteita äidistään.)

Sikiö ei sitäpaitsi ole edes alhaisimpien kädellisten tasolla henkisessä kehityksessä

• äläs

morkkaa Spedeä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe