Ja sattumalta hereillä ja selvinpäin aattelin aloittaa tämän päivän ketjun, eli raitis sunnuntai!
15.7-07 Sunnuntai
12
712
Vastaukset
- Pa.pio
Satuin poikkeuksellisesti valvomaan näin myöhään, joten todetaan jo nyt: raitis sunnuntai tänään. Tiedän sen.
- sateinen aamu
niin täälläkin, ihana uusi päivä, raitis päivä, mitä muuta elämältä enää voi toivoa, ne tulevatkin sitten kaupan päälle.
- Systeri3
...ja aamu on raikas ja itse olen raitis tänään.
- Oolofi
Joo, kyllä raitis sunnuntai.
meilläpäin aurinko,vaan saan nauttia raittiina raikkaasta vesisateesta:)
Leppoisaa lepopäivää kaikille!t pörri- Cettuz!
Aamua, raittiina, vettä pruiskii hiukan.
Helle ja aurinko porottaa, nyt pitää laittaa jo aurinkosuoja baadenbaaden tuoliin etten polta itseäni aivan mustaksi, juomaksi kelpaa erinlaisista hedelmistä puristettu mehu ja jääpaloja sekaan, vaimo lähti just hakeen kaupasta lisää hedelmiä ettei pääse loppumaan kesken, raitista sunnuntaita!
- Nimetön
Raitista päivää vaan kaikille.
Kaikki kokemani paska mikä on takana päin on ilmeisestikkin ollut tarpeen nykyisen elämän tilanteeni saavuttamiseksi.
Onneksi nämä mahdollistivat pohjan löytymisen ja sen myötä raittiuteni.
Olen niin onnellinen tänään etten menneestä vaihtaisi mitään pois koska juuri se mahdollisti tämän raittiin päivän. - Alkologi
sattumalta en ole selvinpäin. Hereillä ollaan pakosta. Sateinen sunnuntai vituttaa aina, jopa selvänäkin näköjään.
- uncle_posse
kannatetaan täälläkin. Edelleen.
- veska58
päevee vuan kaakille lukijoellen.Tiiustelisin vuan Raettiilta,että mahtaako tuo sinlevä olla vallannunna kok uima-altoon,ku eipä tuo maaninnunna siittä mittään.
Raitis päivä näyttää tulena tästäkin, huomena virheenä mökille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164