Ja sattumalta hereillä ja selvinpäin aattelin aloittaa tämän päivän ketjun, eli raitis sunnuntai!
15.7-07 Sunnuntai
12
713
Vastaukset
- Pa.pio
Satuin poikkeuksellisesti valvomaan näin myöhään, joten todetaan jo nyt: raitis sunnuntai tänään. Tiedän sen.
- sateinen aamu
niin täälläkin, ihana uusi päivä, raitis päivä, mitä muuta elämältä enää voi toivoa, ne tulevatkin sitten kaupan päälle.
- Systeri3
...ja aamu on raikas ja itse olen raitis tänään.
- Oolofi
Joo, kyllä raitis sunnuntai.
meilläpäin aurinko,vaan saan nauttia raittiina raikkaasta vesisateesta:)
Leppoisaa lepopäivää kaikille!t pörri- Cettuz!
Aamua, raittiina, vettä pruiskii hiukan.
Helle ja aurinko porottaa, nyt pitää laittaa jo aurinkosuoja baadenbaaden tuoliin etten polta itseäni aivan mustaksi, juomaksi kelpaa erinlaisista hedelmistä puristettu mehu ja jääpaloja sekaan, vaimo lähti just hakeen kaupasta lisää hedelmiä ettei pääse loppumaan kesken, raitista sunnuntaita!
- Nimetön
Raitista päivää vaan kaikille.
Kaikki kokemani paska mikä on takana päin on ilmeisestikkin ollut tarpeen nykyisen elämän tilanteeni saavuttamiseksi.
Onneksi nämä mahdollistivat pohjan löytymisen ja sen myötä raittiuteni.
Olen niin onnellinen tänään etten menneestä vaihtaisi mitään pois koska juuri se mahdollisti tämän raittiin päivän. - Alkologi
sattumalta en ole selvinpäin. Hereillä ollaan pakosta. Sateinen sunnuntai vituttaa aina, jopa selvänäkin näköjään.
- uncle_posse
kannatetaan täälläkin. Edelleen.
- veska58
päevee vuan kaakille lukijoellen.Tiiustelisin vuan Raettiilta,että mahtaako tuo sinlevä olla vallannunna kok uima-altoon,ku eipä tuo maaninnunna siittä mittään.
Raitis päivä näyttää tulena tästäkin, huomena virheenä mökille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763