En voi vaan käsittää kun tätä palstaa lukee niin suuri osa käsittelee huijatuksi tulemista ja mies on heitetty kaaressa pihalle niin heti seuraava kysyjä kysyy että "löysin ihanan mustanmiehen ulko-ovelta matkalaukun kanssa, mitä mieltä olette nigerian ihguista miehistä, love" :-)))
Miten suomalaisia naisia on noin helppo huijata, miten te voitte olla niin sinisilmäisiä !!!!
MUTTA USKON TIETÄVÄN VASTAUKSEN:
Haluatte tulle hyväksikäytetyksi, halutte sitä, haluatte juuri sitä kohtelua jota tulette saamaan, se on ihan samanlainen kieroutuma kuin se että jotkut naiset saattavat lapsensa sairaaksi vain voidakseen mennä lääkäriin ja saadakseen sympatiaa ja myötätuntoa ja taputuksia olalle.
ELI:
Saadakseen hyväksyntää täytyy tietenkin ensin olla lyöty, nöyryytetty, kaltoin kohdeltu.
Siksi teille käy AINA noin, tämän on pakko olla selitys, sillä KUKAAN ei voi olla noin tyhmä!
M.O.T
HUIJATTU -Kysymys
24
2582
Vastaukset
- the-destiny
Sekö tekee ihmisestä tyhmän, että alkaa seurustella ihmisen kanssa, joka on Nigeriasta? Minusta taas ihmiset, jotka näkevät maailman mustavalkoisena, ovat vähän tyhmiä. Ei kaikki samanmaalaiset ole samanlaisia huijareita. Toki varovaisuus ei koskaan ole pahasta, mutta jos hylkää elämänsä rakkauden vain sen takia, että jotain toista on saman maan kansalainen huijannut, ei koskaan saakaan mitään.
Miksi alamme seurustelemaan ulkomaalaisten kanssa? Varmaan monessa tapauksessa on kyse siitä, että ulkomaalaiset vain ovat aktiivisempia tekemään tuttavuutta, kun taas suomalaiset vain katselevat vierestä, että tuossapa olisi kivannäköinen tyttö, mutta enpä uskalla lähestyä, ellei tyttö itse tee aloitetta. Näin minulle ainakin kävi. Suomalaiset uskaltavat tulla juttelemaan vain baareissa ja sielläkin änkyräkännissä. Aina oli 10 ulkomaalaista ehtinyt lähestyä minua ennen kuin ensimmäinen suomalainen uskalsi tulla juttusille. Pari vuotta katselin vierestä ja jakelin pakkeja, kunnes löysin nykyisen mieheni, joka oli ensimmäinen, joka vaikutti niin kunnolliselta, että uskalsin aloittaa vakavan suhteen.- ja sitten totuus
Älä viitsi, kuinkahan monta kestävää rakkaustarinaa suomalaisten naisten ja nigerialaisten miesten välillä on? Onko niitä edes 5 koko Suomessa? Todennäköisyys löytää uskollinen ja kunnollinen nigerialainen mies on niin olemattoman pieni, että järkevä ja looginen nainen ei sitä edes harkitse.
Mitä tuohon iskemishommaan tulee, niin olit perinteinen suomalainen nirppanokka, joka istuu perseellään, näyttää happamalle ja arvostelee niitä harvoja miehiä, jotka uskaltavat lähestyä. Mieleesi ei tietenkään juolahtanut, että nainenkin voi ihan yhtä hyvin mennä juttelemaan kiinnostavalle miehelle, ettei tarvitse vain "jaella pakkeja". Helppoa olla nainen näköjään. - mmarjastajAtar
ja sitten totuus kirjoitti:
Älä viitsi, kuinkahan monta kestävää rakkaustarinaa suomalaisten naisten ja nigerialaisten miesten välillä on? Onko niitä edes 5 koko Suomessa? Todennäköisyys löytää uskollinen ja kunnollinen nigerialainen mies on niin olemattoman pieni, että järkevä ja looginen nainen ei sitä edes harkitse.
Mitä tuohon iskemishommaan tulee, niin olit perinteinen suomalainen nirppanokka, joka istuu perseellään, näyttää happamalle ja arvostelee niitä harvoja miehiä, jotka uskaltavat lähestyä. Mieleesi ei tietenkään juolahtanut, että nainenkin voi ihan yhtä hyvin mennä juttelemaan kiinnostavalle miehelle, ettei tarvitse vain "jaella pakkeja". Helppoa olla nainen näköjään.siihen, ettei suomalaiset miehet enää minua kiinnostaneet on juuri se, etteivät osaa olla miehiä. Juuri tuo on yksi hyvä esimerkki, että naisen muka pitäisi tehdä aloite. Kyllä se minun mielestäni on vain ja ainoastaan miehen tehtävä. Ja tämä on vain yksi esimerkki. Täällä oli oikein mainio kirjoitus aiheesta jonkin aikaa sitten, miehen kirjoittama sellainen.
Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, varmasti palstalla on monia naisia, jotka ovat itsekin valmiita tekemään aloitteen. Kaikki tavallaan. - tekee aloitteen
ja sitten totuus kirjoitti:
Mitä tuohon iskemishommaan tulee, niin olit perinteinen suomalainen nirppanokka, joka istuu perseellään, näyttää happamalle ja arvostelee niitä harvoja miehiä, jotka uskaltavat lähestyä. Mieleesi ei tietenkään juolahtanut, että nainenkin voi ihan yhtä hyvin mennä juttelemaan kiinnostavalle miehelle, ettei tarvitse vain "jaella pakkeja". Helppoa olla nainen näköjään.jos nainen menee aloitteen tekämään, häntä pidetään tyrkkynä ja huorana!
- on huora
tekee aloitteen kirjoitti:
jos nainen menee aloitteen tekämään, häntä pidetään tyrkkynä ja huorana!
Faktaa
- aktiivisuutta
"ulkomaalaiset vain ovat aktiivisempia tekemään tuttavuutta"
Pieni tarkennus asiaan, eli nimenomaan miehet Euroopan ulkopuolelta ovat aktiivisempia asuvatpa he kotimaassaan, tai päässeet jollain keinolla EU-alueelle. Ei kaikki ulkomaalaiset!
Jos mies vielä Turkissa, muualla lähi-idässä tai Afrikassa, niin vaihtoehdot EUhun pääsyllehän ovat vähissä.
yrittäisikö puhua jonkun naisen ympäri ja joka sitten hoitaisi oleskeluluvan kuntoon ja maksaisi vielä matkankin EUhun?
Vai Maksaisiko jollekin salakuljettajalle suuret rahat kuljetuksesta joissa suurin osa matkustajista kuitenkin "paistuu" kuljetuskontteihin ja kuolee nestehukkaan, tai hukkuu välimeren aaltoihin?
Jos hengissä matkasta selviääkin niin miten saada oleskelulupa?
Jos on hengissä EU-alueelle päässytkin niin edelleen varmin tapa saada oleskelulupa on tuo ko. maan naisen ympäripuhuminen ja avioliitto.
JA vaikka jollain muulla keinoin olisi oleskeluluvan saanutkin niin helpompaahan elämä täälläkin on jos vaan löytyy joku joka on valmis kustantamaan leveämmän leivän täällä, eli panokset yleensä aina sen verran kovia, että jo tyhmempikin yrittää tosissaan. Ja mukavampaahan se on naisen vieressä kölliä kuin jossain asuntolan nurkassa kituuttaa.
No onhan se myönnettävä että kunnollisiakin yksilöitä löytyy mutta kun tilastoja katsoo, niin valitettavan harvassa ovat. Eipä täälläkään montaa muslimivaimoa kirjoittele, joilla avioliitto olisi kestänyt kauemmin kuin tuo tilastollinen keskiarvo.
Mutta näinhän se on lotossakin. Innokkaasti suomalaiset kyllä lottoavat vaikka tietävätkin että todennäköisyys päävoittoon on minimaalinen.
Erona vain se, että vaikkei lotossa päävoittoa tulisikaan niin eipä kovin pahoin kirpaise kun tuo pelipanos on sentään suhteellisen pieni. Tilanne vain ihan toinen ja panokset paljon suuremmat tuossa "ulkkis-suhde lotossa". - rfeccceee
tekee aloitteen kirjoitti:
jos nainen menee aloitteen tekämään, häntä pidetään tyrkkynä ja huorana!
Toiset naiset vai itse, koska miehet eivät ainakaan? Ei ole pakko yrittää heti sänkyyn, vaan voi sitä jutella ihan muutenkin. Jos haluaa pettävän miehen, niin kannattaa sitten istua vaan ja odotella, että kuka ehtii luontevimmin tekemään tuttavuutta ja vaikutuksen ja ottaa sitten se, sillä hänellä on iskemisestä entiten kokemusta, eikä se harrastus sinuun pääty, vaikka kuinka niin haluaisit uskoafc.
- expatti
Et ole sitten koskaan asunut tai opiskellut ulkomailla, ihan samalla tavalla sinulle olisi käynyt kaikissa pohjoismaissa ja kaikissa euroopan länsimaissa mukaanlukien kaikki venäjän alusmaat.
Baareissa vain mustat ovat niin aktiivisia kuin itse juuri kuvailit ja sen kolmannen mustan jälkeen kukaan länsimainen ei tule varmasti juttelemaan enää. - Mies ....
mmarjastajAtar kirjoitti:
siihen, ettei suomalaiset miehet enää minua kiinnostaneet on juuri se, etteivät osaa olla miehiä. Juuri tuo on yksi hyvä esimerkki, että naisen muka pitäisi tehdä aloite. Kyllä se minun mielestäni on vain ja ainoastaan miehen tehtävä. Ja tämä on vain yksi esimerkki. Täällä oli oikein mainio kirjoitus aiheesta jonkin aikaa sitten, miehen kirjoittama sellainen.
Ja tämähän on vain minun mielipiteeni, varmasti palstalla on monia naisia, jotka ovat itsekin valmiita tekemään aloitteen. Kaikki tavallaan.Yhdenkään ulkkiskaverini ei ole koskaan tarvinnut tehdä Suomessa aloitetta, suomalaiset naiset ovat aina hoitaneet tämän puolen. Ehkäpä suomalaiset naiset eivät osaa siis olla naisia? :)
- mmmarjastajAtar
Mies .... kirjoitti:
Yhdenkään ulkkiskaverini ei ole koskaan tarvinnut tehdä Suomessa aloitetta, suomalaiset naiset ovat aina hoitaneet tämän puolen. Ehkäpä suomalaiset naiset eivät osaa siis olla naisia? :)
Siis sitäpä juuri. Suomessa miehet eivät todellakaan ole tosimiehiä, eikä naistenkaan käytös todellakaan ole millään lailla naisellista.
- tiedä...
mmmarjastajAtar kirjoitti:
Siis sitäpä juuri. Suomessa miehet eivät todellakaan ole tosimiehiä, eikä naistenkaan käytös todellakaan ole millään lailla naisellista.
Itse sanoisin, että miehet ovat samoja mitä aina ennenkin, mutta naisten käytös on nykyään lähempänä miehiä kuin ennen. Eli naisten käytös lähinnä on muuttunut, ei miesten.
- Kukka-Molli
Kertoisitko millainen se "tosimies" on, kun epäilen että en tunne yhtäkään.
- mmmarjastajAtar
Kukka-Molli kirjoitti:
Kertoisitko millainen se "tosimies" on, kun epäilen että en tunne yhtäkään.
Et tietenkään tunne sillä suomalaiset ovat sellaisia nössöjä.
Tosimies vie eikä kysele, siis vie roskat, avaa ovet, siivoaa ja tekee ruoat.
Tosimies ei juo viinaa eikä polta tupakkaa.
Tosimies on aina kanssani samaa mieltä ja tekee juuri niin kuin sanon.
Suomesta näitä tosimiehiä ei löydy. - tosimies
Et tietenkään tunne sillä suomalaiset ovat sellaisia nössöjä.
Tosimies vie eikä kysele, siis vie roskat, avaa ovet, siivoaa ja tekee ruoat.
Tosimies ei juo viinaa eikä polta tupakkaa.
Tosimies on aina kanssani samaa mieltä ja tekee juuri niin kuin sanon.
Suomesta näitä tosimiehiä ei löydy.kakkoseen?
- mmmarjastajAtar
tosimies kirjoitti:
kakkoseen?
Ja vielä niin että pariin päivään ei pysty istumaan.
- hyvyys ja rehellisyys
Kolmas selitys voisi olla se, että me suomalaiset naiset olemme niin kyllästyneet suomalaisiin miehiin, että koetamme onneamme sitten ulkomaanelävien kanssa. Emme kuitenkaan tunne näitä kultturitaustoja tarpeeksi vaan toimimme, uskomme ja elämme suomalaisen kulttuurin ja "minä uskon hyvään"- mentaliteetin varassa.
Suomessahan on kuitenkin perinteisesti ollut ahkeran työntekijän ja kunnollisen ihmisen - ilmapiiri... työtä arvostetaan paljon. Näin ei sitten taas ole esim. afrikkalaisissa kulttuureissa. Ja keskimäärin suomalaiset ovat myös rehellisiä!!!
Vielä saa jopa hävittämänsä lompakon rahoineen takaisin (kuten minä viime viikolla). Sanokaapa missä muualla se olisi mahdollista?- Kun kerran kysyt
Ihmisiä, jotka varmasti palauttavat löytämänsä lompakon siellä, joten rehellisyyttä arvostetaan heidän kulttuurissaan.
- Kiinasta
Kun kerran kysyt kirjoitti:
Ihmisiä, jotka varmasti palauttavat löytämänsä lompakon siellä, joten rehellisyyttä arvostetaan heidän kulttuurissaan.
Olin siellä turistina ja hukkasin lompakkoni. Sen palautti vanha kiinalaismies ja kaikki rahat (joita vielä oli suhteellisen paljon) olivat tallella.
- kummallisia
Kiinalaiset ovat todella kummallisia ihmisiä.
Tiedättekö että he ihannoivat ylikaiken länsimaalasta elämäntyyliä?
Otetaan esim.kuntosali..Heillä ei ole käsitystä miten siellä tulee olla..eräskin nainen tuli salille pukeutuneena poolopaitaan(villaa)farkkuihin ja pitkiin, korkeisiin saappaisiin ja hyppäsi stepperiin:-)ja tiedättekö heidän aamukävelystä?Yöpuku päällä, takaperin:-D En olisi uskonut jos en olisi itse nähnyt:)siinä sitten kävellessä taputellaan omaa takapuolta ja rintaa, kuulemma johonkin terveyteen liittyvää:)
Maitoa juodaan vaikka melkein jokaisella on laktoosi vaivoja ja sitähän tietää , mitä siitä seuraa. - Yin ja yang
kummallisia kirjoitti:
Kiinalaiset ovat todella kummallisia ihmisiä.
Tiedättekö että he ihannoivat ylikaiken länsimaalasta elämäntyyliä?
Otetaan esim.kuntosali..Heillä ei ole käsitystä miten siellä tulee olla..eräskin nainen tuli salille pukeutuneena poolopaitaan(villaa)farkkuihin ja pitkiin, korkeisiin saappaisiin ja hyppäsi stepperiin:-)ja tiedättekö heidän aamukävelystä?Yöpuku päällä, takaperin:-D En olisi uskonut jos en olisi itse nähnyt:)siinä sitten kävellessä taputellaan omaa takapuolta ja rintaa, kuulemma johonkin terveyteen liittyvää:)
Maitoa juodaan vaikka melkein jokaisella on laktoosi vaivoja ja sitähän tietää , mitä siitä seuraa.Huomannut mitään tuollaista kun olin Kiinassa. Roskien heittäminen pisti silmään, ne heitettiin ulos auton ikkunasta. Laktoosin aiheuttamista vaivoista kiinalaiset pitävät ihan luonnollisena ilmiönä. Kiinalainen lääketiede kaiketi perustuu yin ja yang energiaan, jota meissä kaikissa ihmisissä on, joten taputtelu omaan kehoon ei ainakaan minua ihmetytä. Varmaankin saadaan kehon energiat tasapainoon:)
Kun ottaa huomioon että Kiinassa yli miljardi ihmistä niin kyllä sinne myös epärehellisiä melkoisesti mahtuu :(.
Jos tunnette maata paremmin niin kai tiedätte että esimerkiksi naiset eivät siellä käytä sormuksia, rannerenkaita eikä kaulaketjuja koska todennäköisesti nuo kuitenkin jossain vaiheessa varastettaisiin kun kaupungilla kävelee :(. Muutamissa isoissa kaupungeissa on jopa mopojen/ moottoripyörien käyttökielto keskustan alueella koska varkaudet tehdään yleisimmin juuri noiden selässä istuen. Eli maa ei missään nimessä ole mikään rehellisyyden kehto.- ...
"Vielä saa jopa hävittämänsä lompakon rahoineen takaisin (kuten minä viime viikolla). Sanokaapa missä muualla se olisi mahdollista?"
Esim.Dubaissa ja Abu Dhabissa.Eräs suomalainen kaverini oli Abu Dhabissa lomailemassa ja halusi kokeilla yhtä juttua.Hän osti paikallisesta ostoskeskuksesta kaksi kannettavaa tietokonetta ja jätti ne paketeissaan keskelle ostoskeskusta.Sitten hän meni itse kulman taakse piiloon noin puoleksi tunniksi ja katseli mitä tapahtuu.Kukaan ei edes koskenut niihin tai ollut edes kiinnostunut niistä.
Pointtini oli että muuallakin maailmassa on rehellisyyttä. - dxfjff
... kirjoitti:
"Vielä saa jopa hävittämänsä lompakon rahoineen takaisin (kuten minä viime viikolla). Sanokaapa missä muualla se olisi mahdollista?"
Esim.Dubaissa ja Abu Dhabissa.Eräs suomalainen kaverini oli Abu Dhabissa lomailemassa ja halusi kokeilla yhtä juttua.Hän osti paikallisesta ostoskeskuksesta kaksi kannettavaa tietokonetta ja jätti ne paketeissaan keskelle ostoskeskusta.Sitten hän meni itse kulman taakse piiloon noin puoleksi tunniksi ja katseli mitä tapahtuu.Kukaan ei edes koskenut niihin tai ollut edes kiinnostunut niistä.
Pointtini oli että muuallakin maailmassa on rehellisyyttä.ei kukaan siellä töissä oleva(yli 90% väestöstä)uskalla ottaa lompakkoa, koska siitä seuraa palautus takaisin kotimaahan ja ikuinen porttikielto. Ei olisi sen arvoista se.
- baarissa käynyt
katselin tuota suuren kaupungin menoa yökerhossa... ja sellaista se oli kuin täällä kuvaillaan.
Enimmäkseen blondit hinkuttivat itseään johonkin ulkomaalaisen näköiseen, kännissä. Ja päinvastoin, koska haluamattani niitä hinkuttajia sain itsestänikin tuuppia pois, kun eivät puhetta ymmärtäneet. Ja ne pari suomalaista, jotka yrittivät jutella...en saanut selvää, vahvasta humalatilasta johtuen.
Joten, onneksi en ollut miestä etsimässä!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716