Missähän nykyään asustaa?Seurusteltiin nuorena...Nykyään meillä ikää noin 50 vuotta.Ajattelen usein lämmöllä Marttia.Kiva olis kuulla hänestä jotain tietoa.Olen syntyjään Pudasjärveltä.Nykyään asun Kemissä.
Martti Määttä
13
5829
Vastaukset
- Jukka Ritola
ENKÖ MINÄ KELEPPAA,EI OO ETES HUKASSA, LÖYTTYY HETI ETTÄ PÖLÄHTÄÄ,HEHHEEEEEEEE3
- sama ap
Ei taia kukaan tuntea kyseistä henkilöä kun ei vastauksia tule...?Harmi....
- taitaapa
olla Kuusamossa marttimäättiä yhtä paljon kuin sääskiä pusikossa.
Vaikea vastata siis.
- tuonnimisen
ja ikäkin passaa kysymääsi. On naimisissa jne., mukava mies, täällä asuu edelleenkin
- Ap. kyselijä
Olisi tosi mukava kun Martti huomais tämän että huhuilen häntä.Voitas netin kautta vaihtaa kuulumisia.
- Serkku
Hannu Martin poika Määttä kuusamossa.
- Naimisissa oleva -68
Pitäisiköhän jättää rauhaan kun kuulostaa olevan naimisissa? Entiset heilat ne ikävimmät ja varsinkin vasta eronneet entiset heilat...
Miltäpä itsestäsi tuntuisi jos sinun ukkoasi alkaisi joku ex kaipaileen nimettömänä suomi24 palstalla? Tuskin riemusta hyppisit.
Joten kunnioita toisen elämäntilannetta ja anna olla. - Anonyymi
martti sukulaismies :)
- Anonyymi
Kukalie mara määttä on. Ei mitään hajua.
- Anonyymi
Joha syrjähypyn voi tehdä. Ookko minkä näkönen.
- Anonyymi
Mun papan nimi oli Martti Määttä ja hän oli pudasjärveltä. Kuoli 2016 ois nykyään jotain 80v
- Anonyymi
Täällä olisi Tauno Määttä, kävisinkö minä?
Mutta laita kuva ensin ennenkun sovitaan tarkempaa. - Anonyymi
Ja paljon muitakin🙊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667