vailla oikeuksia kuin eläimet(jotkut), ovat piinattuna häkeissä ilman mitään syytä...mites on heruuko sympatioita tai vapautus rintamia noille ihmispoloille...vai onko eläin tärkeämpi vaikka ihminen olisi yhtä AVUTON tilanteesseensa?
http://images.google.fi/images?hl=fi&resnum=0&q=guantanamo&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Nämä ihmiset ovat
17
1173
Vastaukset
- veikkaan
että, koska ihminen on guantanamos niin terroristi, eli ei mitään väliä.
"vai onko eläin tärkeämpi vaikka ihminen olisi yhtä AVUTON tilanteesseensa?" rassaa tuolla tavalla ajettelevat idiootit.- syyttömiä
joita ei ole todettu terroristeiksi...ja myös rassaa tuollain puhe mitä esim sinulta tulee.
onko sinulla tunne vamma? - sitä
syyttömiä kirjoitti:
joita ei ole todettu terroristeiksi...ja myös rassaa tuollain puhe mitä esim sinulta tulee.
onko sinulla tunne vamma?meinasin "joita ei ole todettu terroristeiksi"
- kai,.,.
heruu sympatiaa, nuo olot ovat täysin epäeettiset, vaikka kyseessä olisi millaiset terroristit tahansa.
Jos jotain ihme vapautusrintamia kaipaat niin siitä vaan perustamaan vapautusrintamaasi.
Maailmassa on paljon pahaa, jotkut koittavat saada joitain asioita paremmiksi, jotkut taas eivät tee millekään asialle yhtään mitään vaikka tajuavat että jossain on vääryyttä, kunhan se ei ole suoranainen uhka heille itselleen.
Olet melko säälittävä ihminen, joka saattaa kuitenkin jossain vaiheessa elämäänsä ollakin tilanteessa jossa kaipaa apua. Onneksi kuitenkin aina löytyy ihmisiä jotka ainakin yrittävät auttaa.
Jos tiedän että joudut tuonkaltaiseen tilanteeseen ja tiedän itse asialle voivan jotain tehdä, niin kyllä minä sinua autan, vaikka vittuilisit kuinka paljon ja asettaisit kaltaiseni ihmiset millaiseen "kettutyttö"-asemaan tahansa.- murkkuikäkö
noin rassaa? sinäkin voit perustaa mitä eläin rintamia tahansa, mutta tuolla asenteella olet aika yksin...tai siis toki saat muutaman idiootin tuhertajan mukaan jotka osaa ainoastaan täällä purkaa pahaa oloa:)
- Mulqwist
Olisit itsekin todennäköisesti näiden tyyppien tappolistalla,jos olisivat vapaalla jalalla.Kovempi kuri vaan niille,jenkit ovat liian hempeitä.Eläimet ovat aina viattomia,ne eivät tee pahaa suunnitelmallisesti ja saavat sympatia pisteitä enemmän kuin monet ihmiset.
- tulee minulta
esim naudalle sisäfile pihvin muodossa...NAM.
Sitä on pilvin pimein ihmisoikeusjärjestöjä, ja jopa valtioita jotka vastustavat tuota "light-keskitysleiritoimintaa", mene niiltä kysymään mikseivät tee iskujaan sinne.;)
Sympatioista sen verran, että kyllä ainakin multa riittää myötätuntoa, sekä elukoille, että vankituille vääräuskoisille, kunhan vain eivät ole lahdanneet siviilejä!
Guantanamossa on noin 400 vankia, tehosikaloissa, kanaloissa ja bloiderikasvattamoissa jne. miljardeja - että silleen!- ihmeen....
...vuoksi täällä niin monet luulevat että jokin, selvästi paha asia, on oikeutettua sillä perusteella, että jokin toinen asia on vielä pahempi?
- pitäsikö
saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)
- tietenkään..
pitäsikö kirjoitti:
saada lisää syyttömiä vankeja quntamoon? olisko sit niinku tasa peli? mitä muuten itse teet eläinten olojen muuttamiseksi? täällä taidat vaan leikkii fiksuu:) istutko rullatuolissa kun olet aina täällä rääkymässä joka palstalla:)
pidä syyttömiä lisää tunkea mihinkään. Mistä sellaisen idean noukit? Sairaasta mielestäsikö?
Ai, pidät minua siis fiksuna..kiitos kovasti. pitäsikö kirjoitti:
Vastataan nyt tähänkin, kun ei ol muuta tekemistä mul.
Miten joku voi aina käsittää asiat ehdointahdoin väärin?
Vastaanpaneminen ei ole seksin muoto, korkeintaan onanian!:)
Mäkö en kritisoinut tuota laitonta vankilaa vietissäni?
Mikä osa mun viestissäni puhui sen puolesta, että ihmisiä olisi kohdeltava kuin eläimiä tehotiloilla?
Onko vaikea käsittää, että sekä immeiset, että elukat voivat ansaita ja saada vapauden.
kun istuu tarpeeksi kauan perseellään tekemättä mitään, niin kyllä se alkaa rullatuolilta tuntua.- ja ala tekeen
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Vastataan nyt tähänkin, kun ei ol muuta tekemistä mul.
Miten joku voi aina käsittää asiat ehdointahdoin väärin?
Vastaanpaneminen ei ole seksin muoto, korkeintaan onanian!:)
Mäkö en kritisoinut tuota laitonta vankilaa vietissäni?
Mikä osa mun viestissäni puhui sen puolesta, että ihmisiä olisi kohdeltava kuin eläimiä tehotiloilla?
Onko vaikea käsittää, että sekä immeiset, että elukat voivat ansaita ja saada vapauden.
kun istuu tarpeeksi kauan perseellään tekemättä mitään, niin kyllä se alkaa rullatuolilta tuntua.jotain...sinä surkea vätys.
- kitarajeesus
pitäsikö kirjoitti:
No mitä itse teet niiden quntamon vankien hyväksi? Taidat vaan leikkii fiksuu :)
ja ala tekeen kirjoitti:
jotain...sinä surkea vätys.
Ei jaksa, kun on niin kännis, mutta huomenna menen kivittämään USA:n lähetystön ikkunoita!:)
Suomi24:ään kirjoittelu on jo sinänsä osoitus henkisestä alennustilasta, tai täydellisestä arvostelukyvyn ja itsekritiikin puutteesta, joten älkää odottako meiltä liikoja!- bassomooses
kitarajeesus kirjoitti:
No mitä itse teet niiden quntamon vankien hyväksi? Taidat vaan leikkii fiksuu :)
Mitä sinä teet minkään asian hyväksi?
Kaltaisesi surkimukset olisi poistettu päiviltä jo aikoja sitten ellei näitä hyviä ihmisiä olisi toppuuttelemassa julmia ihmisiä.
Muuten sinunlaisesi surkeat ja elinkelvottomat yksilöt nuijittaisiin hengiltä jo ennen alkuparkaisua.
Kiitos meidän hyvien ihmisten, että teille pahoille ihmisillekin annetaan mahdollisuus elää.
Ilman meitä hyviä ihmisiä et voisi edes täällä kirjoitella päättömyyksiäsi. Me hyvät ihmiset olemme saaneet aikaan esimerkiksi sananvapauden.
Sinä ja muut pahat ihmiset saatte siis nauttia provoiluistanne, koska me hyvät ihmiset sallimme noinkin typerät kommentit. Me tiedämme ettet tahallasi ole typerä, sinä vain olet.
Ei, mistä näitä samanlaisia viestejä sikiää jatkuvalla syötöllä?
Onko eläintensuojelu sun mielestä huono asia?
Millä tavalla se on ihmisiltä pois jos olemassa on myös eläinten suojelusta ja hyvinvoinnista kiinnostuneita ihmisiä?
Miksi jatkuvasti tätä vatakkain asettelua, että kumpi on tärkeempi ihminen vai eläin? Eikö sen pitäisi olla päivän selvää, että kummatkin ovat tärkeitä? Miksi jatkuvasti syyllistää eläinsuojelijoita siitä, etteivät ole mukamas kiinnostuneita ihmisten kärsimyksistä?
Mikä niinkun on pointti? En tajua, ihmisoikeuksistakin on oma palstansa, siellä on varmasti siitä asiasta huolta kantavia keskustelijoita, joten jospa menisit sinne ja jättäisit eläinsuojelijat rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349