Kate ärsyttävä kun se aina erottaa Lucasin ja Samanthan? musta se on kyllä ääliö! ja eugenia myös!:(
onko teistä...
6
517
Vastaukset
- Donna<3
Olen täysin samaa mieltä!
- Nimetön
Ainoa ärsyttävä sarjassa on samantha,on kai niit muitakin,mut kukaan muu ei niin paljonb ärsytä.Sitä ämmää ei tarvittas.Toivottavasti ei ole oikeassa elämässä samanlainen jatkuvasti epäluulonen hullu,joka hautoo vaan kostoa,vihaa kaikkia,ei omista ystäviä...Sarjaahan se vaan on,mut jotain rajaa:)Sanotaan,että jokaises sarjas ainaki yks ärsyttävä tyyppi on,mut sami on kaiken huippu,toista samanlaista ei ole:)
- jen-
minusta sami on myös joskus ärsyttävä mutta tuntuu silti ärsyttävältä kun sami oli vihdoin kunnolla niin katen ja eugenian piti pilata kaikki.
sami on joistakin mukava ja joistakin ärsyttävä mutta minusta lumi kuuluu yhteen :) luulen että suurin osa toivoo niin...
kate on sen sijaan ilkein hahmo koko sarjassa kun sillä on kyntensä lähes kaisessa...
- päivien viemää
mun mielestä samantha ja lucas kuuluu yhteen.kate voisi lähtee sarjasta pois kokonaan!
- jepjeppp
Kate vois mennä itteensä ja painuu muualle!
- Nimetön
jepjeppp kirjoitti:
Kate vois mennä itteensä ja painuu muualle!
Samantha ärsyttävä mutta kate on semmonen sanonko mikä! ei oo sami kyllä sarjan kivoin mutta kate on sarjan ääliöin ja idioottein!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647