Äitini kuoli yli kaksi vuotta sitten,olen aistinut useita kertoja Hänen läsnäolonsa.Nyt kun tyttäreni perheineen oli matkalla äitini koti kaupugissa.Sain paljon kuvia sähköpostissa.Niitä selailin ja kuva jossa tyttäreni istui mummin lempipuistossa.sai aikaan voimakkaan tunteen silmät vuosi vettä ja minä itkin..en kuvia katsellessa ajtellut äitiäni.Luulen että äitini oli puistossa tyttären perheen kanssa ja se välitty jotenkin siitä kuvasta.Äitini eli pitkän ja hyvän elämän ja hänen poismenonsa oli sairauden takia kaikille helpotus.Muistelen häntä kiitotsella
yliluonollistako???
huuhailu
1
687
Vastaukset
- ei?
Ajattelen, että kuvaamasi tuntemukset ja oma selityksesi niille voi olla aivan hyvin totta. Tässä maailmankaikeudessa on paljon asioita joita emme näe, mutta jonka voimme aistia, jos olemme auki ja vastaanottavaisia. Uskon, että äitisi sieluna halusi välittää terveisensä ja rakkautensa sinulle ja vaikka tietoinen mielesi sitä ei ymmärtänytkään, sielusi otti viestin vastaan.
Rakkautta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696