Millainen nainen

sikailija_sid

Millainen nainen miellyttää, kertokaas hyvät veljet.

Itse pidän etelä-Amerikkalaisista muodokkaista naisista. Kauniit muodot, eivät liian lihavia eikä lyhyitä. Parasta muodoissa on se että näkee selvästi mihin jalka päättyy ja mistä se peppu alkaa. Pyöreä peppu on tosi seksikäs. Hiusten tulee olla mustat, mieluiten pitkät.
Pukeutua täytyy osata ja pitää olla naisellinen.
Luonteeltaan naisen tulee olla naisellinen, feminismi on tosiaan poissuljettu. Alistuva ei saa olla, mutta ei liian päällekäyväkään.

Siisti, suihkussa tulee käydä päivittäin.

Veljet, kertokaa omista mieltymyksistänne.

11

1558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkis10

juu täällä ruottis on paljon noita syyrialaisia tyttösiä.Ovat todella naisellisia ja hyvännäköisiä.Pitkät tummat tukat ja tummat silmät..vov.ovat vaan niin hankalasti saatavilla

• t.s1

juu yhdyn edelliseen..syyrialaiset tytöt ovat todella kauniita ja osaavat pukeutua tosi naisellisesti.Eivät käytä alkohoolia eivätkä tupakoi.Ovat aina todella tarkkoja ulkonäöstään.ainut haittapuoli on vanhat perinteet...irto suhteita ei sallita ja mies seurassa saa näyttäytyä vasta papin aamenen jälkeen.

• t.s10

juu yhdyn edelliseen..syyrialaiset tytöt ovat todella kauniita ja osaavat pukeutua tosi naisellisesti.Eivät käytä alkohoolia eivätkä tupakoi.Ovat aina todella tarkkoja ulkonäöstään.ainut haittapuoli on vanhat perinteet...irto suhteita ei sallita ja mies seurassa saa näyttäytyä vasta papin aamenen jälkeen.

• SVMA

Salma Hayek eräässä litku mainoksessa.Muut ovat lautoja ja tyhjäpäitä!

• mmmarjastajAtar

Miksi te vanhat äijät raahaatte niitä huorianne tänne suomeen?

Inhottava ajatus kun vanhat äijät jahtaavat nuoria naisia.

• Kanssamies

..oikein jahtaa ja ketä??

Kun liikun esim. Aasiassa, niin monissa maissa nuoret naiset jahtaavat minua, en minä heitä. Varakas valkoinen mies on monissa maissa todella kovaa valuuttaa avioliitto markkinoilla.

Huoria tuskin kenenkään kannattaa tänne Suomeen ainakaan kovin kaukaa roudata, sillä se tulee aivan liaan kalliiksi. "Pipari" kannattaakin mieluummin nauttia paikan päällä. No...Vesa K. taisi raahata tänne huoran/huoria Brasiliasta asti, mutta se lienee aika poikkeuksellista. Kaikilla ei ole sellaiseen varaa.

Nuoren vaimon tai morsiamen tänne tuominen onkin sitten ihan eri asia.

• bidral
        Kanssamies kirjoitti:

..oikein jahtaa ja ketä??

Kun liikun esim. Aasiassa, niin monissa maissa nuoret naiset jahtaavat minua, en minä heitä. Varakas valkoinen mies on monissa maissa todella kovaa valuuttaa avioliitto markkinoilla.

Huoria tuskin kenenkään kannattaa tänne Suomeen ainakaan kovin kaukaa roudata, sillä se tulee aivan liaan kalliiksi. "Pipari" kannattaakin mieluummin nauttia paikan päällä. No...Vesa K. taisi raahata tänne huoran/huoria Brasiliasta asti, mutta se lienee aika poikkeuksellista. Kaikilla ei ole sellaiseen varaa.

Nuoren vaimon tai morsiamen tänne tuominen onkin sitten ihan eri asia.

Ei tuolle mmarjastajalle kannata vastata se on taas yksi provopirkko lisää.
        En tosin tiedä onko nainen vai mies mutta sillä tuskin on väliä.

Vesan tyttökaveri oli 17-vuotias (Suomenlaissa alaikäinen?), jos nyt oikein muistan, missään ei ole mainittu huoraamisesta.
        Aika riskillä toi tytön keskelle raiskaussyyte kohua... No kukin tyylillään. Itse en kyllä pidä Vesan tyylistä, eikä varmaan Vesakaan minun, että sikäli tasoissa ollaan;D

• juureton_kosmopoliitti

Aasialainen naistyyppi on se, joka kolahtaa itseeni eniten. Jos ruuhkaisella keskuskadulla suomalaisessa kaupungissa kävellessäni huomaan kymmenien naisten joukossa siron, keveän hennosti astelevan tummahiuksisen naisen, pysähdyn varmasti tähyilemään henkilöä tarkemmin - 99 tapauksessa sadasta hän paljastuukin aasialaiseksi. Kaunis, hento orientaalinainen - olkoon hän sitten esim. indonesialainen seksikäs tummaverikkö tai aistikas korealainen vaaleaverikkö - pysäyttää aina meikäläisen sydämen ja salpaa hengityksen.

Ulkonäkö aasialaisessa naisessa on se ensimmäinen tekijä, joka pistää sukat pyörimään jaloissa: pitkät, hiilenmustat, silkkiset hiukset on kuin syvä meri, johon voisi hukkua (täytyy tosin todeta, että olen tavannut myös lukuisia, tyrmäävänupeita lyhythiuksisia aasialaisia naisia, mutta pitkät naiselliset hiukset vetoavat minuun eniten). Kauniiden, eksoottisesti viistojen tummien silmien säihke ja katse pistää aina sydämen läpättämään ja oman mielen askarruttamaan mitä ajatuksia neitokaisen mielessä liikkuukaan. Valoittava, aurinkoinen hymy ja yleensäkin ihanan sirot kasvonpiirteet tekevät neidosta kuin veistoksen, jota ei kyllästy koskaan ihailemaan.

Ruumiinrakenteeltaan aasialaiset naiset vastaavat yleensä täydellisesti naisihannettani: hoikkia, siroja, naisellisen/tyttömäisen lyhyehköjä, joita voi helposti rakkaudenosoituksen puuskassa kaapata helposti syliin. Hoikka vyötärö, terhakkaat ja kiinteät "appelsiinirinnat" sekä naisellinen ja muodokas, mutta kiinteä peppu. Iho on kauttaaltaan silkkisen pehmeää ja virheetöntä - ei väliä mistä tunnustelisi (aasialaiset naiset myös luonnostaan lähes karvattomia - "strategista" paikkaa lukuunottamatta). Lisäksi tatuointeja (yök) tai lävistyksiä (tupla-yök) ei löydy rumentamasta kunniallisten naisten ihoa.

Pukeutuminen on naisellisen kaunista ja tyylikästä, menemättä kuitenkaan lähellekään "maksullisen naisen" tyylisuuntaa. Lähes poikkeuksetta trooppisen lämpimilläkin alueilla naiset pukeutuvat pitkiin housuihin sekä pitkähihaisiin paitoihin - usein myös hameisiin, mutta hameenhelma ulottuu aina polvien alapuolelle/polventasolle. Tummista hiuksista, tummista silmistä sekä usein hieman tummahkosta ihosta johtuen naisille sopivat erittäin hyvin myös värikkäät vaatteet. Vaatteet ovat kokonaisuudessaan siveän peittäviä luoden viattoman enkelin vaikutelmaa, mutta puristavat sopivasti oikeasta paikasta tarjoten kaunista muotoa ihailtavaksi - aasialaisten naisten kaunista pukeutumistyyliä voisikin sanoa "viattomasti tuhmaksi".

Aasialaisten naisten luonteenpiirteistä voisi kehua ensimmäisenä ihanaa aurinkoisuutta, suloista naisellisuutta, mutkatonta sosiaalisuutta, hurmaavaa vieraanvaraisuuttaa sekä kohteliaisuutta, valloitavaa hymyä, tyttömäistä leikkimielisyyttä ja riehakasta huumorintajua. Vastapainona löytyy häkellyttävää mielenlujuutta, rautaista itsetuntoa, sisukkuutta sekä mutkattomuutta ja vaivattomuutta keskustella asiallisesti vakavista/järkyttävistä asioista. Ihailtavaa on jokinlainen elämää rakastavan optimistin asenne; koskaan ei jäädä tuleen makaamaan ja itsesäälissä surkuttelemaan, vaan aina jaksetaan katsoa eteenpäin kohti tulevaisuutta, laatia suunnitelmia ja toteuttaa niitä.

Pisteenä iin päälle vielä savuttomuus, alkottomuus (tai hyvin hillitty alkomaholin käyttö - ei koskaan humalassa örveltämään ja kasvoja menettämään) sekä taivaalliset kokkaustaidot.

Aasialaiset naiset - enkeleitä maan päällä.

• tuollaisen enkelin

Koska, misä tapasitte?
        Ulkomailla vai Suomessa?
        Vai oliks tää läppää tai haavetta vaan. Utelias.

• Juuri tuollaisia enkeleitä aasialaiset ovat :).
        Aivan kuin omasta vaimostani kirjoitettu, ja tietysti oma vaimoni on myös minun naisihanteeni!

Voisin listaan lisätä vielä että ovat erittäin ahkeria ja tunnollisia kaikissa asioissa!

• bidral

..yhtyy mielipiteeseen. Itsekin ihailen aasialaisten naisten siroutta ja silkkisiä mustia hiuksia... ja entäs ne kissamaiset tummat silmät (mitä vinommat sen nätimmät).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe