Alan jo huolestua, vaikka on vähän yli 2kuukautta yhteen päivään.
Jolloin tarvitsen koiralleni hoitajaa 2x ulkoilu ruokinta ja seurustelu.
Koska mellä on poikani häät, joten alkavat jo aamupäivällä ja jatkuvat yöhön.
Ja sattuu olemaan niin että koiramme hoitajatkin samoissa häissä, joten apu nyt todella tarpeen.
En tunne tätä 4 yhdistystä ollenkaan, olen lukenut kyllä heidän sivunsa, hintoja myöden.
Olisi kiva jos joku jolla on ollut koiransa hoidossa kertoisi millaista tämä hoito oli ja suostuuko ottamaan uudestaan.
Koiramme on hyvin omistushaluinen minua kohtaan joten voi olla vaikeuksia saada edes koiraamme ulos, ei meidän koira päälle käy mutta kun tämä on uusi juttu.
4H Dogsitteri, vai onko joku muu vastaava järjestö/ TURKU
4
803
Vastaukset
- tiedän
että täällä meilläpäin ainakin dog sitterit ovat todella kokeneita ja heillä on kokemusta kaiken kokoisista ja luonteisista koirista.kaverillani käy usein tälläinen 4H:n kouluttama dog sitter ja tulee koiran kanssa erinomaisesti toimeen vaikka koiruus on kuin vieteri pupu ja kärsii kovasta eroahdistuksesta palkkaa ei tarvi maksaa kuin joku 4-10 euroa muutamasta tunnista ja tiedän myös että kun kaverini on lähtenyt matkoille on dog sitter tullut hoitamaan koiraa yösi kotiin ja hintaa tälle oli ehkä jotain vaivaiset 20 euroa.kyllä jos mulle tulis sellainen tilanne niin ilman muuta meille sais tulla dog sitter hoitamaan koiraa kotiini.kannattaa kysellä ihan oman paikkakunnan 4H yhdistyksiltä onko tälläisiä saatavana.
- niksu
koirahoitolaan. Tarha on turvallisin, vaikka se näyttäisin sun silmiin ankealta. Koira ei kuitenkaan ajattele niin kuin ihminen. Yhdestä yöstähän tässä taitaa olla kyse, joten ei se koira kuole, vaikka olisi tarhassa yhden yön.
Riippuu toki koirasta. Omia koiriani en voisi antaa penskojen hoitoon; näyttäisivät kakaroille keskisormea. Ei ole lasten koiria ja tarvitsevat kokeneen aikuisen hoitajakseen.- *Likkis*
Olen 23 vuotias 4H-dogsitter ja lisäksi vastavalmsitunut eläintenhoitaja (suuntautumisena koirahoitolanpito).
Eivät kaikki dogsitterit ole lapsia vaikka nuorimpia toiminta eniten kiinnostaisikin (kurssille ei oteta alle 13 vuotiaita).
Miinuksena vain se että liksa noissa hommissa on sen verran pientä, että vanhemmat dogsitterit eivät ehkä viitsi enään vaivautua... Kuuluu näihin huonostihoidettuihin, itse olen ollut eläintenhoitajana, josta koirani löysi minut.
Erään kerran kun muutimme, niin laitoin koirani sinne hoitoon.
Oli mukana omat lelut, peite, ja silloinkin oli kysymys yhdestä yöstä.
Koirani käyttäytyi todella huonosti, ei syönyt , totellut ym.
Luuli että hylkäsin, ja aina nykyään kun olen tarvinnut hoitajaa on ollut aina omassa kodissa, mutta sekin vielä että omat lapseni ovat hoitaneet.
Joten siksi en voi viedä koirahoitolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716