Kun täällä jatkuvasti kysellään, että mikä on siellä ja siellä paras studio, niin laittakaa omia kokemuksia! Ei siis keskustella huonoista, vaan niistä parhaista paikoista.
Mikä on paras studio/tatujoija jolla olet tatuointisi ottanut? (Nimi ja missä sijaitsee).
Omat tatuoinnit ovat pääosin Putkassa tehtyjä, pidän erittäin paljon, jälki hyvää ja hinnatkaan ei pahat. Yksi tatuointi on otettu Lontoossa, paikan nimeä en enää muista. Lontoosta tosin suosittelen Into You -mestaa, jos joku joskus menee. Mahtava paikka.
Eli omia kokemuksianne!
Paras tatuoija/studio?
11
2120
Vastaukset
- peeveeherman
Etkö sitten suosittele niitä toisia paikkoja Lontoossa, vai etkö edes tiedä tai ole edes käynyt niissä toisissa paikoissa. Sattumalta vaan kävit Lontoon parhaassa paikassa.?
- Cinnabar
Siitä on 5 vuotta kun siellä kävin tatuoinnin ottamassa ja Into Youssa kävi kaveri ottamassa pari vuotta takaperin tatuoinnin. En siis voi tarkemmin muita paikkoja suositella, kun olen vain noissa kahdessa käynyt pidemmällä visiitillä. Ethän sinäkään voi suositella paikkoja, jossa et ole käynyt, vai?
- Peeveeherman
Cinnabar kirjoitti:
Siitä on 5 vuotta kun siellä kävin tatuoinnin ottamassa ja Into Youssa kävi kaveri ottamassa pari vuotta takaperin tatuoinnin. En siis voi tarkemmin muita paikkoja suositella, kun olen vain noissa kahdessa käynyt pidemmällä visiitillä. Ethän sinäkään voi suositella paikkoja, jossa et ole käynyt, vai?
Ei ollut tarkoitus tarttua pelkästään tuohon sinun kirjoitukseesi, vaan koko otsikko on ihan aivoton. Tuumi itse että kuinka moni voi perustellusti suositella jotakin tatuointiliikettä?
- Cinnabar
Peeveeherman kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus tarttua pelkästään tuohon sinun kirjoitukseesi, vaan koko otsikko on ihan aivoton. Tuumi itse että kuinka moni voi perustellusti suositella jotakin tatuointiliikettä?
Joidenkin on sitten pakko päästä vinkumaan joka asiasta.
Tarkoituksena siis kertoa kokemuksia tatuointistudioista, tiedossa kai on, että yhden paras ei ole sitä välttämättä toiselle.
Eli siis missä palstalla käyvät henkilöt ovat saaneet parasta palvelua ja jälkeä. Ei sen tarvitse olla maailman paras, vaan se minkä itse on nähnyt hyväksi.
Jos sinulla nyt ei ole lisää "väännettävää" niin jospa pysyttäisiin ihan aiheessa.
- vierailija
oon ite ottanut kaks tatskaa, ja molemmat putkassa tampereella. tykkään paikasta myös tosi paljon, hyvä palvelu ja tosi mukavia ihmisiä :)
- datin hakkaama
Tuoppi Latvala on ainoa ja oikea äijä!! Pari oon ottanut treellä madmaxissa... ylihintainen pulju! Tuopilla hinnat kohdallaan ja jälki on älyttömän tarkkaa. Tällä hetkellä kuus Tuopin tekemää leimaa ja kaikkiin enenmän kuin tyytyväinen. www.darkarttattoo.net
...Fireline Tattoosta. Pari kuvaa hänellä ottanut ja varmasti suosittelen. Loistavaa jälkeä.
- miss goa
paras suomesta on mosse(h.o.p.t.&pitbull tattoo,oulu,kajaani,kokkola)sitten tulee antti rossi(fireline tattoo,jkl)sitten tino(tinos tattoo,kpo)sitten jari partanen(rovaniemen tatuointiliike)-kaikki loistavia,asiansa osaavia artisteja,suosittelen lämpimästi!!!
- Nimetön
ainakin ollu ihan tyytyväinen tohon kotkan hismasterssiin:)
- hetu
ite suosittelen reddragon tattoota,ripa työskentelee mm alajärvellä,keskisellä,helsingissä ja kyyjärvellä. ite oon käyny ottamas korut napaan,kieleen,niskaan ja nänneihin sekä tatuoinnin huuleen. jälki erittäin hyvää :) ite pidän tärkeänä sitä ettei tatuoija ole heti valmis laittamaan kuvaa/korua. jos oot menos laittamaan lävistystä etkä oo syöny,ripa passittaa syömään ettei verensokeri oo liian alhaalla. kielestä hän ei lävistäny keskisuonta. lupas tehä huuleen tatuoinnin uudestaan ilmaseksi jos alkaa hajota. antoi myös paljousalennusta ku otin paljo koruja kerralla xD tyyppi on hieman omalaatuinen,mut todella mukava ja tulee hyvin kaikkien kans toimeen. ei myöskään laita lävistyksiä (esim niskaan) jos näkee et kasvaa kuitenki ulos. tässäpä tuli oikee hehkutettua :D mut niinpä oon tehny muuallaki koska on tärkeää ettei tatuoija tee työtään vain itsensä vuoksi vaan todella osaa katsoa kenelle mikäkin sopii ja mikä ei ja myös sanoo sen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134