Annetaanko Pasture Mix:iä sama määrä kuin prixiä? Vastaako esim. litra prixiä litraa pasturea vai miten se menee, itellä ei ole Pasture Mixistä kokemusta mutta prixistä on...
Pasture Mix
2
551
Vastaukset
- Billeardium
Sama määrä annetaan. Muista kostuttaa huolella, sillä tuo Pasture Mix pölyää ihan karmeasti. Parempia vaihtoehtoja on pilvin pimein.
- Mä,
Pasture mix on myslimäinen täysrehu, joka on suunniteltu täyttämään ponien ja harrastehevosten ravinnontarpeet. Se on matalaenerginen, kauraton ja niin sanottu ei-kuumentava rehu. Siihen on lisätty tarvittava määrä vitamiineja, mineraaleja ja suoloja ehkäisemään puutostilojen syntyä. Pasture mixissä on myös valkosipulia ja minttua, jotka edesauttavat hengitysteiden ja ruuansulatuksen toimintaa. Rehu on kuorrutettu melassilla, joten se on myös täysin pölytöntä. Pasture Mix edistää hevosten ja ponien kuntoa sekä ylläpitää malttia!
lisä tietoa :)
http://www.hevosia.com./Pasture Mix.html
itse en syöttäisi pasturea ja priksiä sekaisin, koska ovat täysirehuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890