Tony DiMera sieppaa Philipin ja Philip menettää jalan. Shawn lähtee pelastamaan Philipiä. Shawn jatkaa eteenpäin, kun Belle saa lapsen (Claire) Philipin kanssa.
Shawn ja Mimi ihastuvat.
Chelsea paljastuu Bon ja Billien lapseksi Georgiaksi.
Claire sairastuu vakavasti, mutta pelastuu kun Zack (Bon ja Hopen poika)kuolee onnettomuudessa ja elinluovutus pelastaa Clairen. Käy ilmi, että Claire onkin Shawnin poika.
paljastuksia
juonipaljastelija
5
1209
Vastaukset
- ~~¨ ¨¨
Isyyssekamelskat ovat niin väsyneitä.
- .......
Tänne tulla kirjottelee niitä juonipaljastuksia.Jokainen varmasti osaa itse käydä lukee ne netistä jos kiinnostaa.Pitäkää omana tietonanne.
- .....
No näitähän ei oo pakko lukee jos ei halua. Jos viestin otsikkona on esim. juonipaljastuksia niin ei niitä tarvitse lukea, kukaan ei pakota :) ihan omalla vastuulla luette niitä :)
- Sonkku*^
Ei se ihan niin mee.. Kun Phillip menettää jalkansa ja kasvojansa sodassa. ja Shawnhan ei pelasta Pillippiä! Koska se vihaa sitä. muuten oikein. :)
- Chloe
Tosi vanha juttu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657