Ollaan menossa Kultahietikolle. Kannattaako siellä käydä värjäyttämässä hiukset vai lähteekö hiukset päästä???
kampaajalle?
4
890
Vastaukset
- kokemuksen
mukaan väri kestää hyvin eikä hiukset lähde päästä.Värivaihtoehtoja on niukemmin kuin Suomessa ja aineet on suunnilleen sen värisiä kuin miksi hiuksensa haluaa.. tämän panin merkille.
- mä ainakin
värjäsin ja leikkasin hiukset sunny beachilla, hyvin pysy pääs :D
- hyvin pysyi
mä ainakin kirjoitti:
värjäsin ja leikkasin hiukset sunny beachilla, hyvin pysy pääs :D
päässä väri viisi pesua, mutta otin vain kevytvärin.
Kestovärien vetyperoksiidi oli 40 %:sta, kun niillä on tukka vahvaa kuin hevosen häntäjouhet, Suomessa käytetään
max 12 %.
Olin paikalliskampaajalla, loma-alueen ulkopuolella 500m, pesu, leikkaus, väri ja föönaus maksoi 4 euroa, eli 8 levaa. - ekakertalainen
hyvin pysyi kirjoitti:
päässä väri viisi pesua, mutta otin vain kevytvärin.
Kestovärien vetyperoksiidi oli 40 %:sta, kun niillä on tukka vahvaa kuin hevosen häntäjouhet, Suomessa käytetään
max 12 %.
Olin paikalliskampaajalla, loma-alueen ulkopuolella 500m, pesu, leikkaus, väri ja föönaus maksoi 4 euroa, eli 8 levaa.Moro!
Kerrankin hyödyllistä tietoa hintoineen ja osoitteineen!Kiitos siitä!
Kuka tietäisi neuvoa hyvän kosmetologin ja muistaisi hintoja?Entä mitä ostaa apteekista (paikallisia luontaistuotteita 5-kymppiselle daamille)
Lähtö jo 23.8,kiitti pikaisista tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814