Hei!
Olen tuleva opiskelija, jonka täytyy mennä päivittäin mennen tullen Valkeakosken kauppakouluun Tampereelta. Millä bussilla menen ja millä pääsen mahdollisimman lähemmäs kauppakoulua?
Käsitin, että täältä menee vain ja ainoastaan Valkeakosken liikenne. Mistä tämä bussi mahdollisesti Tampereelta lähtee? Löytyykö aikatauluja? Entä kuinka pitkä matka menee suunnilleen bussilla/suunta?
Kiitos!
Miten Tampereelta Valkeakoskelle?
6
2185
Vastaukset
- V-koskelle
www.matkahuolto.fi
www.expressbus.com- löytyy
www.matka.fi
autosta en osaa sanoa mutta lähin pysäkki on teatterin risteyksessä,alle kahensadan metrin päässä koulusta.
- et sitten
Et jaksanut katsoa netistä?
http://www.valkeakoskenliikenne.fi/reittikartta/
Ja Expressbussin vuoroistakin ajaa osan kosken kautta. - Bussikuski_
Tampereelta Valkeakoskelle pääset Valkeakosken Liikenne Oy:n vakiovuoroilla, jotka lähtevät linja-autoaseman laiturista numero 5. Kaikki vuorot kulkevat Valkeakoskella ihan keskustaan asti ja melko lähelle kauppakoulua. Syksyn aikataulut eivät vielä ole ilmestyneet, mutta "viimevuotisiin" aikatauluihin ei suuria muutokia tule. Aikataulut löydät osoitteesta www.valkeakoskenliikenne.fi
Matkan pituus on 35km tällä hetkellä 5,80 €.
Seutulipun hankinta kannattaa ehdottomasti, jos matkustaa joka päivä ja siihen saa opiskelija-alennuksen. Tervetuloa Valkeakoskelle opiskelemaan!- Aloittaja
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316