Ollaan menossa useampaankin paikkaan mantereella, nyt pitäisi varata hotelli Ateenasta, onko ehdotuksia? Tullaan Ateenaan junalla, joten mieluiten läheltä juna-asemaa ja mahd. keskustasta.
Kiitos tiedoista!
andu
2
709
Vastaukset
- menee ikä
Menee ehkä ikä ja terveys, mutta Lissabonista löysin sitä kautta mielestäni todellisen helmen ja sopivat lennot päiväaikaan ilman että yö meni pipariksi.
Antaa karttasijainnit jne. Paras olisi tosiaan jos joku suosittelisi.
Tiedätkö, miten kulkea lentoasemalta keskustaan - sen haluaisin itsekin tietää. Jotkut hotellit antaa ohjeet, joiden mukaan kävelymatkaa n. 15 min metroasemalta tms., johon kukaan ei ainakaaan yöaikaan oikein ryhtyisi.
Onko Ateenaan realistista lähteä omatoimimatkalle ylipäätään?
Mikä kaupunginosa paras hotellin valinta, kun nähtävyydet kiinnostaa ja kansaiväliset retket, halvat ruokapaikat, ellei hotellissa saa illallista.
Ainoa mikä puuttui oli yleisten kulkuneuvojen lentokenttäkulkuohjeet tai taxi-voucherien osto Suomesta kun siellä tunnetusti... - ryanairia
ryanairia voisit vilkaista, tarjoaako se mitään; itse en ole tsekannut, kun suurin ongelma on, miten lentoasemalta keskustahotelliin ilman, että kukaan huijaa matkan hinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625